Skocz do zawartości

Piotr U

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Porsche + BMW

Ostatnie wizyty

334 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr U

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Piotr U

    Nowe M5 G90

  2. Piotr U

    Nowe M5 G90

    Z M8 jest taki problem, że Żona chce mocną hybrydę. Do pracy ma realnie z 8 kilometrów i wtedy klasyczna V8 ma to do siebie, że jeżdżąc do pracy i później po mieście trzeba co trzy, cztery dni tankować, non stop jest się na stacji. Hybryda daje szansę osiągać rozsądne spalanie w mieście (przy czym nie chodzi o koszty) a i na trasie jest czym pojechać.
  3. Piotr U

    Nowe M5 G90

    Co do osiągów to dla mnie do zaakceptowania. Bardzo podoba mi się nadwozie w ciemnym matowym lakierze. Wnętrze w usportowionym samochodzie z praktycznie wszystkimi opcjami wybieranymi dotykowo -słabo. Dzisiaj w formularzu kontaktowym zgłosiłem chęć odbycia jazdy testowej, zobaczymy kiedy będą dysponowali pojazdem. Auto będzie dla Żony więc wybieramy między nową Panamerą 4s-ehybrid (jazda testowa w przyszłym miesiącu) a tą M5. Budżety w zasadzie takie same bo jeden i drugi w granicach 8-stów.
  4. Wielokrotnie miałem jako zastępcze 518D i 520D. Podkreślam to jest moja opinia. Jako auto do przemieszczania się z punktu a do b wystarczające. Wsiadając do tych samochodów po pierwszym wciśnięciu pedału przyśpieszania od razu jeździ się "prawilnie" spokojnie i do tego te auta z tymi motorami służą. Wsiadając do innych moich aut (650+), kładąc się spać, czekam aż się rozjaśni na dworze, żeby wsiąść i przejechać się przynajmniej do pracy. W linii prostej do pracy mam jakieś 2 kilometry a zawsze każdego dnia jak jadę do "roboty" na liczniku przybywa minimum 20-30 KM tak dla przyjemności 🙂 PS. W 518D zrobisz program i będziesz zadowolony. Pozdrawiam. Piotr
  5. Nowe "buty" na wiosnę.
  6. TC- performance sam pisze soft. Pisze je właściciel który nie przebywa w firmie. U mnie auto było dłubane od 9-tej do 17tej ponad pół zbiornika paliwa zeszło na strojenie. Mam aplikację nadzorującą auto więc wiem że auto było hamowane wielokrotnie na rolkach (przynajmniej kilkanaście razy) . Wielkie wyrazy uznania dla Tc- performance za profesjonalizm. u mnie finalnie z 530 KM i 750 NM uzyskali 700 KM i 923 NM.
  7. Witam. U mnie obecnie zdemontowaliśmy filtry OPF "GPF" i dźwięk jest znacząco lepszy w dodatku turbiny wstają zdecydowanie szybciej. Auto jest spektakularne w narastaniu mocy. Uwagi w takim zestawie jak mam teraz dołożyliśmy "Popsy" w Tc- performance i efekt dźwiękowy był wręcz "szokujący" to było najgłośniejsze auto w okolicy a strzały były "porażające". Po dwóch przejazdach przez miejscowość w której mieszkam, każdy przechodzień oglądał się, (czasami widziałem jak pokazują niecenzuralne gesty), dla tego postanowiłem jednak usunąć "Popsy" Sąsiedzi na dłuższą metę nie znieśli by tego. Dzisiaj konfig jest następujący, wydech MG-motorsport bez OPF, sportowe filtry powietrza, strojenie silnika i skrzyni TC-performance, wgrane zegary Alpina (prezent od TC-performance).
  8. Podzielę się moim doświadczeniem w temacie dodatków karbonowych. Kiedyś kupowałem - zlecałem wykonanie kastomizowanych dodatków karbonowych do moich samochodów. Niestety jeden najazd na coś wyższego i charakterystyczne " chrup" i 3 -5 tyś w błoto każdy element. Dzisiaj kupuje elementy z ABS z chydrografiką, wizualnie na samochodzie wyglądają równie zaje...cie, są 5 razy tańsze, po najechaniu na cokolwiek najwyżej się delikatnie odkształcą. Co do innych właściwości dzisiaj jako inżynier materiałoznastwa absolutnie nie znajduję uzasadnienia na zakup elementów z karbonu do aut typu BMW, Mercedes czy Audi. Do Ferrari czy Porsche nie wypada nic innego poza karbonem ale do aut na co dzień ABS z chydrografiką. To oczywiście wyłącznie moja opinia. Pozdrawiam.
  9. Samochód ma 150k, jednak przy 120k był wymieniony kompletny silnik z turbinami, cała skrzynia biegów oraz skrzynia X- drive.
  10. Witam. Tak Jak wyżej opisane, sportowy wydech MG-motorsprt, sportowe Katy, sportowe OPF, Sportowe filtry powietrza.
  11. Mam M550i 4.4 zrobione na 700KM + wydech z MG - sportowe Katy i "sportowe odpowiedniki opf" sportowe filtry powietrza, wszystko jest OK w Comfort wydech jest nieaktywny i jest cisza jak na serii a w sporcie wydech jest aktywny i ładnie "gada" nie słychać rezonowania ani buczenia. Pozdrawiam.
  12. Od jakiegoś czasu (około pół roku) pojawiły się wibracje w przedziale od ok 130 do ok 150 km /h. Bez względu na jakim biegu jechałem, czy przyśpieszałem, czy była stała prędkość czy zwalniałem, wibracje w tym zakresie prędkości były zawsze. Z czasem efekt wibracji pogłębił się do poziomu nieakceptowalnego. Po kolei co zrobiłem i wymieniłem. 1. Nowe opony komplet Pirelli P-zero zimowe- 5 tygodni temu, wymieniłem bo stare już się nie nadawały. Efekt, brak poprawy w obszarze wibracji. 2. 4 tygodnie temu, kompletny wał od silnika na tylną oś (był na tyle uszkodzony, że nie nadawał się do regeneracji) - wymiana na nowy. Efekt, wibracje pozostały ale znacznie mniejsze, szacuję że wyeliminowane w 40% 3. 2 tygodnie temu wymiana lewej i prawej przedniej pół osi na nowe. Efekt wibracje wyeliminowane w około 95% 4. Dzisiaj wymiana lewego i prawego tylnego łożyska z piastami (zaczynały buczeć) Efekt wibracje wyeliminowane w 100% i łożyska nie buczą. Pozdrawiam Piotr. Życzę sukcesów jeśli komuś taki problem wystąpi.
  13. Witam. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Mój był hamowany na 2 osiowej. Pozdrawiam. Piotr
  14. Z pewnością jednak stare GPF-y są usunięte.
  15. Nie bo gdyby były usunięte, wymagało by to wyłączenia programowego. Nic nie było wyłączane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.