Skocz do zawartości

pawelkaluza

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 525D Xdrive

Osiągnięcia pawelkaluza

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Super, dzięki za potwierdzenie 🙂 Ten SDK Brakes to dawny Galfer własnie - a ma teraz dobra cenę. Cały zestaw wychodzi jakieś 7 stówek niżej niż dark+ebc. Idę zatem na zakupy 🙂 Dzieki @derlysy!
  2. Ok, to teraz żeby utrudnić jeszcze wybór: dostałem fajną cenowo ofertę na: Tarcze hamulcowe DBA Brakes DBA 2674S seria STREET T2 Klocki hamulcowe SDT Brakes/GALFER 2131900 seria S-50 High Performance Ktoś może testował ?? Jakieś opinie?
  3. Na to wyglada... stety i niestety 😉 I serio da mi to lepsza wydajność niż OEM ?
  4. Chyba już rozumiem różnicę w cenie - Evo są jednoczęściowe. Composite dwuczęściowe.
  5. Super, bardzo Ci dziękuję za info. No właśnie ciagle się zastanawiam, a im dalej czytam, tym bardziej mam mętlik w głowie 😉 Hamulce mi się po malu kończą, a ze mam problem z siła hamowania (jeżdżę na wózku) to szukam czegoś mocnego, ale jednocześnie nie za dwa miliony monet 😉
  6. Hej, mam 525XD F11, 218hp. Czyli mam (chyba) 348mm tarcze. Czy Dark Performance Evo to tez dobry wybór? W tej chwili różnica cenowa jest spora (2050 PLN za composite ultra konta 1350 PLN za Evo). Auto służy wyłącznie do spokojnej jazdy miasto / trasa (30/70%) Do tego myślałem właśnie o klocach EBC yellow - i teraz w ebrakes pokazuje mi wyłącznie ten model DP42103R za osiem stówek. Dzięki za info. Paw.
  7. Mam nowe wieści z warsztatu gdzie właśnie trafiło moje auto i do wymiany są z pewnością poduszki silnika. Z tego co zdążyłem się także dowiedzieć do 525 podobno są tylko oryg. BMW? Czekam jeszcze na raport z innych rzeczy bo sprawdzone miały być wtryskiwacze no i zawieszenie plus wał. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Brzmi bardzo podobnie. Dzięki za info - pod koniec stycznia jestem umówiony na sprawdzenie wtrysków. P. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Ps. Nie wiem czy to na pewno się sprawdzi później ale dzisiaj wpadłem na to ze te dwa szarpania które się wydarzyły - były zawsze podczas deszczu - natomiast pozostałe dni były generalnie suche. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. pawelkaluza

    Webasto ?

    Dokładnie. A jeśli chodzi o samego pilota - czasami go nie było mimo ze było ogrzewanie postojowe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. pawelkaluza

    Webasto ?

    Ogrzewanie postojowe ma kod S536A. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. pawelkaluza

    Webasto ?

    Poproś jeszcze raz sprzedającego o vin. Ten wydaje się niepoprawny. Wtedy będzie pewność. Natomiast w menu ustawienia - klimatyzacja - jest wtedy osobne ustawienie „ogrzewanie postojowe” i tam są te dwa timery. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Dzięki za info - faktycznie muszę je sprawdzić. A czy u Twojego znajomego tez było to sporadyczne czy cały czas? Bo mnie dziwi fakt ze pomiędzy pierwszym i drugim wystąpieniem problemu był dobry miesiąc przerwy bez objawow. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. pawelkaluza

    Webasto ?

    Tak ogrzewanie postojowe posiada dwa timery do włączania o zadanej godzinie. Pilot możesz dokupić i przyuczyć - koszt około 80-100 pln u komputerowców lub 550 w aso. P. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Dzisiaj byłem jeszcze raz w warsztacie który zajmuje się tylko bimerami - maja komputer do beemek. Sprawdzili jeszcze raz błędy - wyskoczył jeden chwilowy z czujnika temperatury spalin - ale podobno to nie ma wpływu na temat. Dodatkowo dpf jest podobno w idealnym stanie a wszystkie wtryski w momencie sprawdzania miały wartości wzorcowe. Jeśli chodzi o egr - podobno w tym aucie jest już elektroniczne powiadamianie o otwarciu / zamknięciu - i ewentualny błąd byłby widoczny w komputerze. Porozmawialiśmy chwile o możliwościach i dostałem info ze ten przypadek raczej nie oznacza skrzyni i napędu (szczególnie ze drugie szarpanie było tez podczas postoju i po wyłączeniu/włączeniu silnika). Mechanik zastanawia się bardziej nad układem paliwowym - być może to tez kwestia jakiegoś wtryskiwacza - jego momentowego zawieszania się. Przy czym to tez podobno ciężko zweryfikować. Wspominał tez o sprawdzeniu kolektora ssącego - chociaż wg niego to tez nie do końca pasuje do tej sytuacji. Kurczę, na prawdę dziwna sprawa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.