Skocz do zawartości

art654

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia art654

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Problem z szarpaniem rozwiązany. W aucie z 2004 roku siedziały oryginalne od nowości świece - ręce opadają jak sobie pomyślę o jednych mechanikach od silnika i od lpg. Problem z nierówną pracą pozostał, ale wybiorę się już do innego zakładu.
  2. E 46 143km po zakupie auto przeszło remont silnika (przyczyna-telepanie na biegu jałowym) Okazało się że jest szlam, wymieniono - cały rozrząd. Potem wanos chyba wylotowy, uszczelki. Po naprawie silnik pracował znacznie ciszej, ale nadal czuć wibracje. W takie auto zainstalowano instalację BRC sequent 24. I po pewnym czasie zaczęły się problemy- chek silnika, a podczas przyśpieszania auto szarpie do 2000 obr najbardziej na 2 biegu. Gazownik regulował lpg i twierdzi, że przyczyna leży w źle wyremontowanym silniku (rozrząd), a mechanicy mówią, że skoro na pb auto przyśpiesza normalnie to odsyłają do gazowników. Remont robiłem w warsztacie zajmującym się BMW.
  3. lukasz9501 czy możesz wrzucić zdjęcie tej instalacji?
  4. art654

    Jaka instalacja?

    Też uważam, że podstawa to dobry fachowiec. Ja mam motor N42/N46 i często jest problem z LPG, ale znajomy mechanik polecił mi warsztat i telefonicznie umówiłem się na założenie instalacji. Na miejscu miałem być o 8.00 więc dzieciaki do babci i na dwie bemki 30 km w drogę. Nawigacja nie mogła doprowadzić do celu więc musiałem dzwonić jak dojechać. Warsztat wyglądał jak dziupla, zastanawiałem się czy wysiadać, czy jechać z powrotem, ale zostawiłem auto i nie żałuję. Spalanie LPG 10l / 100km 9,3s do 100km/h , moja E36 1,8i 11l / 100km 11,3s do 100km/h na stagu 3000 zrobiłem 150 000 KM bez awarii instalacji i sporadycznie śmigam dalej.
  5. Trochę minęło ALE: Auto robiłem na komunalnej 5 BSB ( to dla cadexa ). Założyłem LPG BRC sequwnt 24 i PALI MI TYLESAMO GAZU CO BENZYNY :duh: :mad2: :duh: - i co wy na to ? Przy tym spadku mocy na LPG nie czuć. Obecnie mam niższe rachunki za paliwo o 50% ( niech się wypchają sianem, napiją ruskiej PB 83 i odpalą sobie MARLBORO z przemytu wszyscy przeciwnicy LPG ). W tym tygodniu wybiorę się do moich mechaników bo może gdzieś mam po prostu nieszczelność i kapie mi PB. :roll:
  6. Dobra w czwartek gazuję auto chociaż jeszcze nie doszedłem co z tym spalaniem (13l LPG / 10 PB). Przed zakupem szukałem po lifcie 143 KM, lub przed 2,5/ 2,8 z LPG i padło na valv....., ale pod nosem ciągle miałem te 2,8 w LPG, ale to już po fakcie.
  7. A ja na czwartek się umówiłem na taką instalację: http://allegro.pl/brc-sequent-24-instalacja-wraz-z-montazem-warszawa-i4490112470.html pod ten motor, czy jest OK?
  8. Dziś zatankowałem do pełna ( na tej samej stacji z tego samego dystrybutora ) 47 l bp 95 a zrobiłem 477 km więc 9,8 l/100 km chociaż 80 % trasa do 120 i w miarę ekonomicznie miasto. Powiedzcie jeszcze (szczerze) jak u was te silniki valvetronic, jakieś naprawy, czy jeździcie spokojnie czy nie żałujecie kobyły bo sporo negatywów o tych silnikach jest.
  9. Kupiłem ten model ze względu na małe spalanie i jak na razie wdepnąłem w gówno. Auto stało 2 tygodnie w warsztacie połknęło 3 tyś. i dalej głodne. Ale jak już tyle wpierdzieliłem to będę brnął w to dalej aż doprowadzę je do porządku.
  10. Komputer u mnie się myli o jakieś 0,7 l na moją niekorzyść ciekawe jak to jest u was. Dziś wybierałem się do warsztatu, ale mechanicy na urlopie. Zostaje mi jeszcze wrzucenie 195/65 r15 bo mam 225/45 przód i 245/40 r17 tył i porównam, ale trochę czytałem i wiem, że szerokie opony nie podnoszą bardzo spalania jeżeli mają niski profil. Może ktoś ma LPG i się wypowie na temat spalania.
  11. Dobrze wiem jak ekonomicznie jeździć i tak robiłem test spalania. Więc coś jeszcze z silnikiem nie tak.
  12. Witam od 2 miesięcy jestem posiadaczem auta z motorem N 42. Po zakupie auto trafiło do mechanika w celu sprawdzenia rozrządu i się zaczęło: czyszczenie silnika z szlamu olejowego, nowy rozrząd, nowy vanos wylotowy (1200), uszczelki - w sumie 3000. I po remoncie spalanie ciągle na tym samym poziomie - 10,3 l wg. komputera i 9,6 l realne spalanie (do pełna i po 200km tankowanie). Jeżdżę głównie trasę 110-120 km/h z włączoną klimą - czy to normalne spalanie? Bo wg danych bmw średnie powinno być 8,8l .
  13. Wiadomo na początko troszkę ją pocisnąłem, ale z uwagi na dziwną pracę silnika tylko jedna runda żeby porównać przyspieszenie z 1,8. A teraz spokojna jazda i tak żłopie. Zobaczymy po naprawie, jak coś to ze starej wsadzę 15" 195/65 . No i właśnie poczytałem trochę na ten temat i czynników jest wiele. Ogólnie in szersza tym gorzej (wiadomo opory toczenia), a im niższy profil tym lepiej bo jest twardsza (np. starsza opona spowoduje spadek spalania o ile ma odpowiednie ciśnienie). Opony radialne są bardziej ekonomiczne. Po remoncie porównam na 17" kapciu i 15" standard. Bo ogólnie prze te drogi u mnie to bym wolał pogonić te 17" M pakiet i kupić coś takiego: http://allegro.pl/nowe-felgi-16-5x120-bmw-1-3-e36-e46-e90-x1-x3-i4323153616.html wsadzić węższe kapcie np 205/55 bo lepiej by pasowały do szarej bemki i jakiś kompromis między spalaniem, a komfortem będzie. Z resztą zapytam jeszcze moich mechaniorów.
  14. Oddałem mój valvetronic 143 km dziś do warsztatu i może ktoś naprawiał czy wymieniał w swoim rozrząd bo u mnie jest taka diagnoza ( silnikiem niby telepie, zdarzy mu się przy niskich obrotach prawie zdechnąć, aż po kilku dobrych sekundach dochodzi do siebie). Ile taka naprawa może wynieść bo nie wiem jak by co czy targować się z niby fachowcami z firmy: http://www.bmwserwisbialystok.pl Na forum znalazłem kilka pochlebnych wpisów na ich temat dlatego u nich robię. Przy okazji spalanie pb po mieście mam ok 10,5 l Tylko te moje miasto to praktycznie 90% bruk, a kapcie 17" M3 przód 225/45, tył 245/40. Koleś mi mówi nie zmieniaj bo kozacko wygląda i wcale nie podnosi spalania, ale pewnie nie ma racji bo wystarczy do roweru wsadzić szerokie opony i już ciężej się jeździ (chyba dobrze kombinuję ?)
  15. Ja wybrałem e 46 143 KM bo piątki w przyzwoitym stanie się nie znajdzie, a jeżeli chodzi o ekonomię to trzeba się rozglądać za trójką. Mam ją parę dni i ciągle trudno się przezwyczaić do nowszego modelu. Jak wczoraj przejechałem się starą e 36 1.8 po deszczu to czułem się jak w gokarcie ( można bliżej i niżej opuścić fotel, sprzęgło chodzi ciężko i ma się lepszą kontrolę nad nim i opony 195 ładnie wożą dupę + głośny wydech). Ale nie ma jak nowsza wersja - przede wszystkim teraz nie chciał bym 5 bo w nowej czuję się jak bym siedział w sporej limuzynie. Przed zakupem czegokolwiek warto się przejechać (nawet jak nie mamy zamiaru tego kupić) to nic nie kosztuje, a sprawdzimy sobie jak się czujemy w aucie. Matipl6600 ja mam 178 cm i fotel mam na maxa do przodu i opuszczony, a dla mnie mógł dy być jeszcze troszkę bliżej żeby mieć bardziej komfortową (prawidłową) pozycję. Dziś byłem ze swoją w warsztacie BMW i pewnie rozrząd będzie do remontu o koszty na razie nie pytałem żeby sobie nie psuć weekendu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.