Skocz do zawartości

donbulzone

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525d model 14'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia donbulzone

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Takie info otrzymałem odnośnie tej akcji - tak, że chyba wszyscy możecie sprawdzić: " Akcja Techniczna na którą Pan się u nas umówił podlega kontroli poduszki powietrznej. Wymiana poduszki występuje tylko w 0,05% pojazdów objętych akcją. Może Pan sam sprawdzić czy faktycznie poduszka powietrzna w Pana pojeździe wymaga wymiany pod tym linkiem: bmwrecallsteeringwheel.expertinquiry.com przesyłając zdjęcie kierownicy i numeru VIN. Producent do Pana prześle informację zwrotną. "
  2. O, też dostałem "0032550300" ... jutro pojadę gdzieś się zapisać.
  3. Jak nie zależy Ci na keyless to możesz po prostu wtyczkę wyjąć z tej jednej i nie mieć dostępu komfort w jednych drzwiach albo wymienić klamkę - z aliexpress można zamówić, tylko tam 3 kolory dostępne są.. więc jak nie masz w kolorze, to trzeba będzie malować.
  4. ja ORI BMW lalem do 525d f10, wchodzi bardzo mało 1l spokojnie starcza, niektórzy revenol polecają, ale słyszałem że ma większą gęstość.
  5. Nie mogłem znaleźć podobnego tematu - chcę profilaktycznie wymienić koło pasowe - zamówiłem Corteco, Pasek OEM, ale też chciałbym może wymienić rolki, żeby komplet był - czy możecie polecić zamiennik czy lepiej OEM ? różnica to prawie 4 stówy.
  6. nie ma żadnej kontrolki tylko komunikat "na żółto" przy włączeniu auta, że zostało 1500km do wymiany klocków z tyłu oraz telefon z ASO "że dostali komunikat z auta"... pod koniec kwietnia wymieniali mi chłodniczke z akcji serwisowej, oprócz wycieraczek niczego nie znaleźli - stąd zdziwienie, bo z 2k km może zrobiłem od tego czasu i wygląda jakby w komputerze wartość została wpisana "na datę" a nie rzeczywiste zużycie.
  7. sprawdzałeś naklejkę z rozpiską ciśnienia przy drzwiach kierowcy ?
  8. Mógłby ktoś powiedzieć, jak to jest z klockami ? - auto F10 14' LCI - wyskoczył komunikat, że klocki hamulcowe z tyłu są do wymiany - zostało 1,5k km , wymieniałem tak 25k km temu (3 lata minęły). Sprawdziłem z latarką, klocki jeszcze widać, mniej więcej połowa została - czy to komputer po prostu krzyczy bo taka wartość została wpisana i "po X czasie albo przejechaniu ileś tyś KM wyskakuje komunikat" ? - czy czujnik się przetarł i gdzieś dotyka tarczy i stąd info ?
  9. I jak się sprawuje kamerka ? mam MIO 798, zamówiłem boxa Mio żeby mieć aktywny tryb parkingowy... ale patrząc na to ile jest kombinowania z kabelkami to Twoje rozwiązanie było by idealne - jak z jakością nagrań w dzień i nocy ? Tu znalazłem dla F10: https://pl.aliexpress.com/item/4001279109682.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.267c62a2MWwrrT&algo_pvid=f44e18f3-1a47-4776-af49-3f653d618dff&algo_exp_id=f44e18f3-1a47-4776-af49-3f653d618dff-3&pdp_npi=3%40dis!PLN!491.07!230.82!!!118.95!!%40211bd7d616891623752776591d079c!12000030163832941!sea!PL!722704891&curPageLogUid=JQqhnAU9vOuC
  10. Borykałem się z problemem niskiego poziomu adblue - gdzie miałem pełny zbiornik - mechanicy radzili wykodować, tak też zrobiłem. Od roku nie zauważyłem problemów z autem, może wszystko jeszcze przed... aczkolwiek, jest ktoś kto miał wykodowane adblue i może się wypowiedzieć czy coś się później działo?
  11. Wymieniłem zamek kierowcy - problem ustał. Brałem zamiennik z allegro, pierwsze wrażenie takie, że trzeba mocniej drzwiami zamykać - ori, bez dociągów łatwiej się domykał... więc raczej polecałbym ori (chyba że na taką sztukę trafiłem) - sama wymiana przy drzwiach kierowcy była problematyczna, jest tam pręt taki plastikowy do awaryjnego otwierania drzwi, żeby go wyciągnąć, to trzeba cały zamek odkręcać, później się nagimnastykować... Klamki zamówione z Ali - na razie dwie, zobaczę jak z jakością, później resztę wymienię.
  12. Tam te błędy zniknęły, zostały poniższe - czyli tak jak wyżej, pewnie po odłączeniu klamek: 9307A1 9307A8 9307AF 9307B6 Lecz drzwi w czasie otwarcia wciąż zachowują się tak jak na filmie - czy to może być linka drzwi kierowcy? Które bezpieczniki mógłbym ewentualnie sprawdzić? Z góry dzięki za informacje
  13. Dziś zamek po str. kierowcy dostał szału - zaczął sam sie otwierać / zamykać. Siedząc w środku, próbując z kluczyka zamknąć drzwi następnie otworzyć, dostawałem takie coś - https://files.fm/u/h8xx8q9fm - Mam Keyless - wszystkie klamki odłączyłem - błąd nie zniknął. Gdzie szukać przyczyny ? Bimmertool pokazuje takie błędy: FEM - przedni moduł nadwozia - 9307A9 - 9307AE - 9307AF - 9307B6 - 9308B0 - 9307BA Po wykasowaniu błędów, zostają tylko dwa: 9307af - drzwi pasażera / tylna strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania 9307B6 - drzwi kierowcy / przednia strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania
  14. 525d xdrive F10 - mam podobne objawy, które bardziej zacząłem odczuwać po wymienianie oleju z filtrami (w tym paliwowym). Zimny silnik na postoju jak traktor chodzi, czuć mrowienia, jak się rozgrzeje jest lepiej, ale przy D na światłach czuć wibracje. Poduszki wymieniałem z 15k km temu, możliwe trzeba je sprawdzić ponownie - tak samo miałem wymienianą brzegubę wału (to o czym Autor wspominał) różnicy po wymianie nie odczułem. Miałem właśnie się umawiać na wymianę koła pasowego - możecie podpowiedzieć czy cały komplet z rolkami i paskami szukać ? czy samo koło ? - w ASO krzyczą 2400zł (części + wymiana), rzeczywiście cały zabieg to koszt około 2k?
  15. 525d xdrive F10 - mam podobne objawy, które bardziej zacząłem odczuwać po wymienianie oleju z filtrami (w tym paliwowym). Zimny silnik na postoju jak traktor chodzi, czuć mrowienia, jak się rozgrzeje jest lepiej, ale przy D na światłach czuć wibracje. Poduszki wymieniałem z 15k km temu, możliwe trzeba je sprawdzić ponownie - tak samo miałem wymienianą brzegubę wału (to o czym Autor wspominał) różnicy po wymianie nie odczułem. Miałem właśnie się umawiać na wymianę koła pasowego - możecie podpowiedzieć czy cały komplet z rolkami i paskami szukać ? czy samo koło ? - w ASO krzyczą 2400zł części + wymiana, rzeczywiście cały zabieg to koszt około 2k?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.