Skocz do zawartości

IronSzn

Zarejestrowani
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana IronSzn w dniu 23 Października

Użytkownicy przyznają IronSzn punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 520xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia IronSzn

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

29

Reputacja

  1. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Sa gdzies dane z pomiarow glosnosci? Moje subiektywne wrazenia byly odmienne i glosniejszy dla mnie byl diesel
  2. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Ja zdecydowałem sie na suva bo otwiera mi droge do zakupu kompletnie niepraktycznego auta weekendowego typu 911/m4 itp. 540i w sedanie które mialem bylo świetnym autem, ale dla mnie nie wystarczajaco rodzinno praktycznym ani wystarczajaco szybkim. Kompromis ktory przestal mi pasowac
  3. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Ze swojej historii zakupowej powiem ze jak watpliwosci czy jakis silnik jest wystarczajacy czy nie, i czy nie kupic mocniejszego to tak naprawdę nie masz juz watpliwosci;) przeliczasz budzet bo decyzja juz podjeta
  4. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Hamowalem swoje auta na 95/98, czesc z nich miala stage1/2. Tankowanie 98 do seryjnego auta przystosowanego do 95 nie zwiększy mu mocy. Zgadza sie ze chodzi o spalanie stukowe i jak robisz stage 1 to najczesciej juz pod 98. Wiec jesli powtarzasz wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza to zacznij od siebie. Tego tematy przewijaja sie przez wszystkie fora od wielu lat. Byly test na ten temat np Wywolalbym tutaj do tematu kolege —==maly==— ktory siedzi w branzy paliwowej zeby sie wypowiedzial
  5. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Glosniejszy. Na postoju glosniejszy i na wolnych obrotach. Na tej trasie to juz bardziej slychac opory powietrza niz silnik a te wyzsze obroty to chyba ma kolega doświadczenie z wolnossących benzyn w manualu;) bo nie 40i z 8 biegowym zf i nikt nie mowi ze diesle to szrot, benzyna ideal i na odwrot. Mnie smieszy w tym porownaniu skupienie sie na oszczednosciach na spalaniu. Panowie dyskutujemy nad autami drogimi i z droga eksploatacja, rozumiem taka rozmowe na forum skody kodiaq ale tutaj? Kto kupil x5 dla oszczednosci? To auto kupuje sie dla przyjemnosci. I czy na paliwo w ciagu roku pójdzie 3-4 tys wiecej czy mniej naprawde chyba nie robi roznicy. 4-5 sekund to w realu przepasc w odleglosci miedzy autami. zasieg? Ile razy w roku robimy trasy dluzsze niz 600 km naraz? Jakbym robil takie trasy regularnie kupilbym 7demke a nie suva Myslisz ze auto na 98 jest mocniejsze niz na 95? Na stock mapie? Niezle😀 Ps tak sie wszyscy odgrazaja jak to szybko nie jezdza na eskach i auostradach a potem sie okazuje ze lecisz 160-170 i wyprzedzasz praktycznie wszystkich
  6. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Jezdzilem x7 40d na jezdzie probnej i przy przyspieszaniu automat szybko redukowal zeby podbic obroty. 30d osiaga 100/h na 4 biegu i skrzynia ciagle pracuje zeby zapewnic osiagi. Delikatnie trzeba z gazem sie obchodzic zeby nie redukowal a wtedy to juz na oewno nie mozna mowic o jakies wielkiej dynamice. to wciskanie w fotel kolego zweryfikuj sobie ruszając spod świateł rownolegle z porównywalna turbo benzyna. Odczucia to jedno, realne wyniki na drodze to dwa. i jeszcze raz powtorze, tak wiem ze diesel pali mniej ale nie o tyle mniej zeby bylo warto jezdzic slabszym, bardziej skomplikowanym i glosniejszym dieslem ps jak tylko dotre swoje wrzuce screeny z jazdy 180 na tempomacie i zobaczymy jakie to straszne roznice
  7. Tez juz odebrane? Mnie juz nosi, z jednej strony auto na miejscu, z drugiej wciaz nie oklejone i tablice mam dopiero od wczoraj
  8. Odebrales? Pochwalisz sie fotkamj? Ja czekam na oklejenie jeszcze.
  9. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Ale tego nikt nie neguje ze diesel pali mniej niz benzyna. Ale zwolennicy diesla w tym temacie probuja wykazac na sile roznice w spalaniu wyzsze niz te ktore pokazuja np raporty w apce bmw. Jak porównujemy spalania to przy 200 km/h 😜 ale jak osiągi to przy muskaniu gazu. Nie wiem z ilu raportow wychodzi srednie spalanie w apce bmw ale zakladam ze grupa jest wieksze niz dyskutujacych na tym forum. I jesli tam roznica jest na poziomie 2 litrow i srednie spalanie na poziomie 11 dla banzyny a 9 dla diesla to takie wartosci mozna uznac za reprezentatywne. I nie jest to roznica srednio 5 l jak ktos wczesniej probowal udowodnic.
  10. Konfig na 314700 plus pakiety 15300 Dostalem ciut wiecej niz „sikora daje w mikolowie” ale mysle ze te 12-15 na nowy model to dobra oferta. Pytanie jeszcze o ubezpieczenie finansowanie i kola
  11. Na m50 nie wiem ale na 20i dosyc wyposazone dostalem wiecej
  12. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Ja patrząc po znajomych powiedziałbym ze ludzie biora diesla bo boja sie spalania benzyny żyjąc wiedza sprzed 15-25 lat. Nikt z mojego towarzystwa kto przesiadl sie na benzyne ( w tym ja) nie zalowal tej decyzji
  13. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Oczywiste ze nie z butem w podłodze ale jak inaczej porównać? Nie ma danych dla przyspieszenia przy otwarciu przepustnicy na 30 czy 50% odnoszac sie do postu powyzej to zaraz sie okaze ze diesel szybszy niz x5m przy przepustnicy otwartej na 20%
  14. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    To co mamy porównywać auta przy wciśnięciu gazu na 30-50%? but w podloge i porownujemy😉
  15. IronSzn

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Wydawał sie, dobrze powiedziene. Juz wczesniej pokazalem ze czasy benzyna ma lepsze w kazdym zakresie predkosci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.