Skocz do zawartości

Metths

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G22/430i xDrive/2024

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Metths

  1. Miałem tak dwa razy: - za pierwszym razem turbo padło, co ciekawe 1 dnia problem nie znikał, później było losowo - drugi raz ten sam komunikat - okazało się, że padł termostat Za każdym razem błąd znikał i samochód mógł jeździć z pełną mocą ale na kluczyku była masa błędów- więc radzę odwiedzić ASO
  2. Trochę odświeżę temat - pojechałem na wymianę przedniej szyby w aso inchcape - szyba wklejona ale coś zostało źle zrobione bo powyżej 70km/h słyszę szumy wiatru, byłem już 2 razy w ASO i robią ze mnie totalnego głupka próbując rozmontowywać i kombinować z szybami w drzwiach bocznych, gdzie ewidentnie słychać skąd dochodzą szumy wiatru, nie trzeba mieć tutaj doktoratu z mechaniki, żeby to odkryć... Może ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czekam na kontakt od ubezpieczyciela, ale zastanawiam się co jeszcze jestem w stanie zrobić pobocznie, przecież tak nie da się jeździć, a nie pozwolę, żeby ASO rozebrało 3 miesięczny samochód do 0 bo maja taki kaprys...
  3. Dzięki za podesłanie, jestem z Poznania i rozmawiałem z serwisem Inchcape - niestety odprysk jest bliżej krawędzi niż 10cm i teoretycznie na wysokości oczu kierowcy (tutaj ciężko to interpretować, bo niby bok ale jednak)...
  4. Pytanie dotyczące odprysku na szybie, uderzył mi wczoraj kamień i zrobił dwa małe odpryski - w serwisie powiedzieli, że każde nawet najmniejsze naruszenie przedniej szyby kwalifikuje się do wymiany - czy rzeczywiście robić to odrazu czy może poczekać? Samochód niespełna 2 miesiące temu wyjechał z salonu..
  5. Cześć, Czy jest tutaj ktoś, kto może polecić warsztat w Wielkopolsce (najlepiej Poznań), do którego warto wybrać się na dodatkowe wymiany oleju? Mógłbym to zrobić w ASO, ale jak widzę ich ceny to włos jeży się na głowie. W ciemno również nie chcę jechać, w przypadku ostatniej trójki się naciąłem i wolałbym odwiedzić kogoś sprawdzonego.
  6. Czy ktoś miałby do polecenia handlowca z rozsądnymi rabatami? W Poznaniu standardowo bardzo słabo pod tym względem (7%) Z drugiej strony jak teraz % wychodzą comfort lease? Aktualna oferta przy 0% wpłaty to 138% - przy maksymalnej wpłacie to 125%. Przy konfigu po rabatach na 335 tyś rata netto to 5 100 - dla porównania w audi to 3 500 netto przy tych samych parametrach finansowania - różnica jest kolosalna i zastanawiam się z czego ona wynika.
  7. Miałem ten sam komunikat i spadek mocy - co ciekawe też po jakimś czasie moc wróciła do normalności. Okazało się, że była to awaria turbo. ASO naprawiło na gwarancji beż żadnych problemów.
  8. Sprawdzałem aktualnie w dwóch salonach w różnych miastach i rabaty to 3.9% i 2.9% - całkowity koszt perfect lease to około 128%-130% - więc bardzo słabo, chwilowo się wstrzymuje z zamówieniem, może coś w najbliższych miesiącach się odblokuje :?
  9. Może nie koniecznie co do całego wyglądu auta, ale robiłem sobie config i jestem lekko zasmucony, że przy sportowych fotelach do wyboru są tylko dwa kolory tapicerki... W dodatku do czarnej trzeba dołożyć Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec - co szczerze mówiąc w ogóle mi nie leży, pominę fakt, że przeszycia są tylko z niebieską nitką. Trochę smutna sprawa, że dopłacając do sportowych foteli wyboru praktycznie nie mam, tym bardziej w aucie którego config wskakuje już na 400k+ nie powinno to działać odwrotnie? Jak chciałem wyklikać czarną skórę z czarnymi przeszyciami w mercedesie to musiałem dopłacić 20k do foteli (też super) - a tutaj w drugą stronę, im gorsza wersja foteli tym większy wybór tapicerek :shock:
  10. Czy po roku użytkowania auta powinienem zgłosić się na jakiś roczny przegląd czy coś w tym rodzaju? Nie pomyślałem o tym wcześniej, ale właśnie widziałem ofertę cesji leasingu trójki która co rok miała wbity przegląd w komputer i zacząłem się zastanawiać czy o czymś nie wiem
  11. Mam to samo w g20, przy małych prędkościach jest ok, przy większych słychać szum jakby rzeczywiście drzwi były nie szczelne, myślałem, że tylko mi się wydaje więc jeszcze nie zgłosiłem do serwisu, ale daj znać co u Ciebie powiedzą, jeżeli to rzeczywiście jakiś problem naprawialny to akurat przy zmianie kół im to zostawię
  12. Ja wróciłem z serwisu, w serwisie powiedzieli ze lekko skorygowali zbieżność ale to nic nie zmienia, po jazdach o dziwo stwierdzili ze autem `nie da się jeździć` (w innym serwisie powiedzieli, że to ja nie potrafię kierować bo tak ma być i mistrz serwisu jechał 200 i jest ok) i to wina opon zimowych, mam zmienić na letnie i będzie ok. Kilka dni praktycznie nie jeździłem a jak już to po mieście, wczoraj mnie tkneło żeby włączyć sport i po raz pierwszy od odbioru auta czuje że kierownica się usztywnia (wcześniej sobie wesoło latała na prawo i na lewo), autem pomimo zimowych opon w ogóle nie buja, dziś jechałem 180 z włączonymi asystentami (wcześniej było to praktycznie nie możliwe), mogłem trzymać kierownicę palcem, gdzie wcześniej to pot ściekał z kierownicy tak nim bujało. Mam nadzieje, że to wynik serwisu a nie `samoczynna` poprawa, ogółem 5 odpaleń o różnych porach i działa jak powinno, liczę że to juz permamentna zmiana bo w końcu czuję tą radość z jazdy. Niestety z serwisu nie dostałem żadnego info co zrobili, ponoć nic oprócz lekkiej poprawy zbieżności, możliwe że po kryjomu też zrobili update softu.
  13. Może napiszecie Państwo więcej o problemie niestabilności aut serii G? Czy we wszystkich modelach da się coś z tym zrobić ? Po przeczytaniu wątku na forum g30, gdzie pojawiają się informacja z ASO, że ten typ tak ma obawiałem się już, że nie kupie więcej BMW, a tu okazuje się że jednak to nie jest wada konstrukcyjna :D Podłączam się pod to pytanie, bardziej konkretnie chodzi o model g20 fajnie było by wiedzieć, że ktoś wie co się dzieje i jest w stanie to naprawić :)
  14. Niestety mam te same problemy nawet nie wiem czy to jest kwestia większych prędkości i wiatru, dzisiaj wiatr był 30km/h jechałem 120-140 i w ogóle nie czułem samochodu, pływał po calej drodze, ciśnienie w oponach na starcie auta 2.5 po 20 km juz 2.7 a czasami nawet 2.8, smród gumy i hamulców też występuje, zmiana pomiędzy komfort/sport/sport plus/ adaptive nic nie daje, są dni, że jest dobrze i można lecieć bez problemu a są dni w których nawet pasażerowie się boją jechać, jeden `mistrz` serwisu stwierdził że on jechał 200 i tak ma być bo układ kierowniczy jest czuły, ok czułość czułością ale jeżeli jednego dnia jade 190 i jest ok, drugiego tą samą drogą w takich samych warunkach boje się przekroczyć 140 to raczej nie jest normalne... W tym tygodniu planuje odwiedzić kolejny serwis i nie dam się zbyć prostym `tak ma być` bo aktualnie auto za prawie 300tys zachowuje się gorzej niż kilkunastoletnie warte 10 tysięcy... A geometria ponoć jest ok, na wydruku też wszystko na zielono
  15. Cześć, W salonie zaoferowali mi przed obdiorem samochodu, zabezpiecznie go odbiorem powłoką Gtechniq Platinum (lakier, felgi, reflektory, szyby, chromy, wydech, tapicerka) w cenie 3 900. Starałem się znależć jakieś info na ten temat, ale opinie są podzielone, może ktoś z Was jest w stanie się wypowiedzieć czy warto i czy cena tez nie jest wygórowana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.