Skocz do zawartości

bartek2905

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek2905

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam BMW x1 n47 177km automat. Widzę że w programie jest opcja ograniczenia EGR. Jaką maksymalną wartosc można wpisać żeby nie miało to negatywnych skutków? Wartości wpisywać z + czy z -? Proszę o odpowiedź.
  2. Prawdopodobnie mam do wymiany czujnik cisnienia wstecznego. Na zgaszonym pokazuje wartości -3 do -10. Jak wchodzi się w adaptacje nowego czujnika są dwie rubryki w których trzeba wpisac wartości od -25 do +25. Podpowie ktoś co należy wpisać żeby było dobrze? Widzę też że są dwa czujniki jeden obok drugiego. Który odpowiada za te odczyty?
  3. Mam problem z moją E91 m47. Ostatnio włączylo mi sie wypalanie DPF w miejsce. Nie miałem jak wypalić i przerwało. Od tamtej pory w aplikacji mam ciągle zaznaczone regeneracja zablokowana. Termostaty ok, błędów brak. Co może być przyczyną? Jak to odblokować i wypalić DPF? Wymuszę wypalenia nic nie daje
  4. A masz DPF u siebie? Nie wiem dokładnie co było przyczyną zwarcia. Wydaje mi się że olej który tam się zebrał. Wszystko zostało wyczyszczone. I myślę że porostu raz na jakiś czas będę czyścił elektronikę z oleju który tam się zbiera
  5. To może faktycznie on coś miał jeszcze nie tak. Ja naprawiłem tak jak ty i puki co jest ok ale myślałem żeby ją wymienić bo tamten mnie nastraszył. Ale teraz nie wiem . Chyba ją zostawię
  6. Masz DPF? Wypalał Ci się już po naprawie?
  7. U siebie też mam tak naprawione ale jeden gość mnie nastraszył że podczas wypalania DPF klapa się przymyka i wtedy mu spaliło zamiast tego zabezpieczenia jakiś bezpiecznik i auto nie chciało odpalić aż nie wymienił. Nanfum bezpieczniku który mi wysłałeś będzie chodziło wszysyko tak jak należy? Bo nie wiem jakie zabezpieczenie było zastosowane tam oryginalnie
  8. Cześć. Ja w sprawie naprawy klapy gaszacej. Miałem ten sam problem i zmostkowałem to tak jak ty. Jeden gość mnie nastraszył że ta ścieżka pełni funkcję bezpiecznika. I jeżeli jest teraz tak zrobione to jest niebezpiecznikiem. I w aucie może się spalić jakiś bezpiecznik schowany w skrzynce pod podszybiem a wtedy auto gaśnie podczas jazdy i bez wymiany się nie odpali. Słyszałeś coś na ten temat? Bo myślę czy jeździć czy zmienić klapę na nową żeby mi gdzieś w trasie nie zgasło auto. Pisałem z jednym gościem który mówi że mu się to zrobiło gdy DPF zaczął się wypalać i rowniez nie mógł odpalić auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.