Skocz do zawartości

adam111

Zarejestrowani
  • Postów

    576
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana adam111 w dniu 13 Marca

Użytkownicy przyznają adam111 punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 520xd 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam111

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

15

Reputacja

  1. Dokładnie! Brawo @matioooo20!
  2. i dalej nie da się nawiązać komunikacji przez obd? sprawdziłeś bezpieczniki?
  3. używasz ciągle tego samego kluczyka?
  4. Na boki, to będziesz widział jak działa wycinanie samochodów przed Tobą. Jak podczas wycinania światło nie będzie padać na samochód przed Tobą to jest ok. Ew. zwróć uwagę, czy wycięty "tunel" nie jest zbyt szeroki. Jeżeli na stacji diagnostycznej będą ustawiać wysokość świateł w pozycji auto (czyli realnie lewy reflektor specjalnie opuszczony), to jak wyjedziesz na drogę poza miastem, to lewe światło się podniesie, będzie świecić za wysoko i będzie oślepiać ludzi z naprzeciwka.
  5. Samemu ciężko to ustawić bez tego urządzenia do ustawiania świateł, najlepiej pojechać na stację diagnostyczną i za 10-20pln Ci to ustawią. Jeżeli nie wiedzą o co chodzi to zmień stację diagnostyczną. Na tym standardowym urządzeniu do ustawiania świateł są linie typu: I jak się świeci na to światłami to jak się kręci lewo-prawo to załamanie światła powinno się pokryć z tymi liniami. I najważniejsze, musisz mieć ustawiony przełącznik świateł w pozycję (3)
  6. No właśnie nie. KAFAS nie ma rozpoznawania gdzie świeci światło. On ustawia gdzie ma świecić, ale bez weryfikacji czy rzeczywiście świeci tam gdzie trzeba. W Xenonach skrętnych jest regulacja lewo/prawo (musiałem u siebie regulować), w LED wygląda że też jest. Dodatkowo światła adaptive (xenon i LED) zmieniają sposób oświetlenia w zależności od prędkości jazdy: Podczas jazdy po mieście, lewe światło obniża się i przesuwa w lewo. U mnie w adaptive xenon widać ten ruch jak się wyłączy światła auto, albo włączy wsteczny, wtedy lewe światło wraca na "domyślną pozycję". Polecam Night Vision:)
  7. może gdzieś wyciekł email i hasło, a ktoś (kiedyś) używał tych samych danych do logowania na otomoto
  8. świecą tak sobie jak masz włączone xenony czy jako dzienne?
  9. jeżeli nie masz ACC to DSC są "dość tanie", tylko pamiętaj, że LCI miało inne. Możesz też spróbować wymienić samą elektronikę. Kolejna alternatywa to dołożenie RDC zamiast RPA:) Ale w tamtym temacie była sugestia odnośnie programowania (flashowania) a nie kodowania.
  10. Grzanie lusterek włącza się niezależnie od ogrzewania tylej szyby Zobacz to:
  11. Ja używam (nie zawodowo) do kodowania i programowania ENET i nie było z tego powodu żadnych problemów.
  12. Kolega Hedline wspomina o błędzie (nie w pierwszym poście): W cytowanym temacie mimo, że jest wspomniane o wymianie 4 sensorów (jakich?) to, błąd jest ten sam oraz na zdjęciu jest "Flat Tyre Monitor (RPA) Failure". Temat też sugeruje, ze tam jest RPA
  13. może być ENET
  14. jeżeli wsadzałeś jeden z dwóch bezpieczników, to albo działała kamera, albo system pod który podpinałeś. I pewnie dlatego były błędy. Daj znać jak spróbujesz z dwoma bezpiecznikami. To jest zły pomysł bo omijasz klemę IBS, ale z drugiej strony Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04 ma zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Może lepiej jak ktoś bardziej kompetentny się wypowie w tej kwestii.
  15. Dzięki za wyjaśnienie. Może sprawdź czy ten bypas dobrze działa. Bo jeżeli po jego wpięciu w dany obwód masz błędy z tego obwodu to może znaczyć, że jednak nie. Jeżeli to jest bypas bypu: To potrzebuje on dwóch bezpieczników to działania. Wg. mnie nie ma znaczenia czy wsadzić to w miejsce bezpiecznika 5A czy jakiegoś innego. Ważne jest potem żeby ten bezpiecznik który był dalej był na tym samym obwodzie. Dodatkowo zwróć uwagę czy chcesz żeby Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04 działało również po wyłączeniu/zamknięciu auta (tryb parkingowy). Większość obwodów jest odcięta po uśpieniu samochodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.