Skocz do zawartości

lorakkr

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g21 330ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lorakkr

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czytam to co piszesz i wydaje mi się, że musiałeś mieć jakiegoś mega pecha.. Co prawda moje to nie U11, a U06, ale to praktycznie to samo, tylko w nieco niższej budzie minivana.. dokładnie 230e, odebrane nowe 4 listopada, właśnie stuknęło 7kkm (z tego jakieś 2,7kkm w trybie elektryk), żadnych, nawet najmniejszych problemów od nowości. Auto idealne do miasta i kręcenie się wokół komina. Max co mi się udało przejechać w trybie elektryk , to 80km, najmniej to przy minus piętnastu 45km, w okolicy zera jakieś 60km, dzisiaj było ciepło i po odpięciu od ładowarki pokazało 88km. Komunikat o ograniczeniu układu wspomagania miałem raz , podczas mega ulewy, ale to samo miewałem w g21 (podczas ulewy lub dużej mgły). Nigdy nie zdażyło mi się tak, żeby auto przyśpieszało po zdjęciu nogi z gazu - tu ewidentnie masz jakiś ogromny błąd i męczyłbym Aso aż to naprawią.
  2. mam i lekkie 18" na sprzedaż 🙂 -> KLIK NA OLX <-
  3. poniże jak to u mnie wyglądało. na fioletowo serwisy w ramach service inclusive (wg wskazań kompa), reszta to moje widzimisię, niektórzy mogą powiedzieć, że robione na wyrost (bo robione bez zaleceń systemu), w większości robiłem to samodzielnie bez wbijania w komputer, wymianę oleju w skrzyni i xdrive zrobiłem w ASO, aczkolwiek zestaw do wymiany oleju w skrzynii kupiłem sam od ZF. Ceny części możesz sprawdzić choćby na allegro. 2700km - olej+filtr samodzielnie 14100km - olej+filtr+ceratec+filtr powietrza samodzielnie 24808km 27.03.2021 - olej+filtr+filtr kabinowy ASO (service inclusive) + filtr powietrza samodzielnie 36200km 20.08.2021 - olej+filtr+filtr powietrza samodzielnie 36720km 07.09.2021 - klocki, płyn, mody:przewody w oplocie, rozpórki, stabilizatory samodzielnie 49257km 07.02.2022 - olej+filtr+filtr kabinowy + filtr powietrza + świece ASO (SI) 61665km 03.08.2022 - płukanka + olej+filtr + filtr powietrza samodzielnie 69304km 17.10.2022 - płyn hamulcowy + przegląd ASO (SI) 74501km 08.12.2022 - olej+filtr+filtr kabinowy ASO(SI) 81316km 21.03.2023 - olej skrzynia ZF + olej xDrive ASO (na życzenie: płatne extra) 86300km - olej+filtr+ceratec+filtr powietrza+tarcze+klocki samodzielnie.
  4. gdzie jest ten zapis +3% i jaki dokładnie ma kształt?
  5. Zamówienie 28.11.2022 i dzisiaj mam właśnie odbiór samochodu. Czas oczekiwania w głównej mierze zależy od wersji silnikowej. to jaką wersję silnikową wybrałeś? ja również 28.11 złożyłem zamówienie, co prawda nie na X1, a na pokrewne U06, 230e.. i dopiero dostałem info, że produkcja w maju, a odbiór na przełomie maja i czerwca.
  6. brąz na bialym touringu wygląda tak :) 19" a czarne 18" tak: btw, mogę odsprzedać jeden z tych kompletów ;)
  7. aż sprawdziłem mój config.. za Service inclusive na 5 lat/100000km zapłaciłem 1790pln. Pierwszy serwis (olej+filtr oleju+ filtr kabinowy) miałem przy 24800, drugi (to samo + filtr powietrza + świece) przy 49300... zakładam, że do stówki będą jeszcze dwa.. 1790/4=447,5 czyli praktycznie koszt samych części.. dla mnie miało to sens
  8. ja mam wykupiony pakiet przeglądów.. Na początku komputer pokazywał 30kkm, z biegiem czasu dystans malał. Przy mega emeryckiej jezdzie 1000km ubywa po przejechaniu 1100km (mój rekord w tą stronę). Przy upalaniu 1000km ubywa po przejechaniu ok 600km (mój rekord w drugą stronę) :) Czyli jakbyś non stop upalał to komp każe zmienić olej co ok 18kkm. Przy normalnej mieszanej jezdzie, po przejechaniu 25kkm, wyskakuje komunikat, że zostało 2000 do przeglądu i własnie wtedy jadę do Aso :) czyli zmiana w ASO w ramach pakietu co 25kkm + zmiana we własnym zakresie, bez wpisu do kompa, w połowie tego przebiegu.
  9. mam te mniejsze hamulce M (348mm i 345mm)... w serii było akceptowalnie.. po wrzuceniu przewodów w oplocie Hell, klocków Yellow Stuff i płynu Motul RBF jest bomba.. na Poznaniu idealnie robią robotę i można na prawdę pózno hamować... nie wyobrażam sobie sytuacji na drodze, w której by mi brakowało hamulca..
  10. nie ciągle, tylko jak chcę przycisnąć :twisted:
  11. macie może numery seryjne wentylatora od wersji z hakiem?
  12. długo się zastanawiałem czy brać xDrive czy rwd+szpara... wziąłem oba :twisted: i jestem z tego zadowolony... szpera pięknie zacieśnia zakręt, czuć to przy każdym szybszym łuku..
  13. Heja, od 1,5 roku jeżdzę g21 330ix w mPakiecie (zawias + hamulec 348mm).. na początku wszystko było poprawnie, z czasem jednak zaczęło mi brakować.. najbardziej przeszkadza mi przechył przy inicjowaniu zakrętu lub przy przejściu z zakrętu w zakręt. Jak już się przechyli, to idzie jak złoto, aczkolwiek brak przechyłu pozwoliłby mi lepiej kontrolować masę auta. W związku z tym rozważam kilka modów i chciałbym poznać wasze zdanie w tym temacie. Niestety g20/21 jest dość świezym autem i w związku z tym wahlarz akcesoriów tuningowych jest wciąż ograniczony. 100% ciężką i seryjną 330ix pojechałem Silesię w 2:07:613, pewnie ogarniający kierowca jeszcze sporo urwał.. Z auta korzystam na codzień + okazjonalne wypady na tor. Ma dawać radość z jazdy i nie tracić na włąściwościach użytkowych. Mody które rozważam: -> ZAWIAS, wybór jest dość spory, od sprężyn (Eibach, H&R, Vogtland itd), przez kompletne zawiasy (bilstein b12) po gwinty (KW v1/2/3, Bilstein EVO, Eibach Pro-Street, Ohlins Road&track, Tein Street czy masa chińczyków). Waham się między KW V2 , a najdroższą opcją , czyli Ohlinsem. KW miałem w jednym z poprzednich aut i względnie byłem zadowolony. -> stabilizatory: na bank zmniejszą przechył, ale czy ich zmiana w g20 będzie ąż tak odczuwalna? ktoś testował? jakaś alternatywa dla Eibacha? -> rozpórka górna: miałem w kilku autach i zawsze robiła robotę, wg mnie must have. Niestety w Europie nikt jeszcze tego nie robi do g20. W stanach jest Ultra-racing, w Azji KC-Design, obie firmy z dobrymi opiniami. KC design wygląda dobrze. Pytanie czy natknęliście się na coś w Europie? W Japonii można kombinować z rozpórką Cusco. -> wzmocnienia podwozia / rozpórki dolne: zarówno KC-design jak i Ultra-racing mają owe w ofercie, na bank usztywniają auto, ktoś testował? -> hamulce. W następnym kroku chciałbym zmienić klocki, chyba nie ma alternatywy dla Yellow Stuffa?? Jeśli to nie pomoże, to będzie trzeba pomyśleć nad 370mm z przodu. -> Koła do zabawy: na codzień mam leciutkie felgi 2forge, 18" z ET o 5mm mniejszym od serii i PSS w seryjnym rozmiarze - na codzień jest bajka. Niestety podczas zabawy opony szybko się przegrzewają , tracą stabilność i szybko się zużywają. w związku z tym rozważam kolejny komplet kół. Tym razem w wersji 4x to samo :) tj 18/8,5 z et między 25, a 30 oraz z oponą 245/40r18. Takie felgi mógłbym zimą używać do zimówek 225/45r18 (których jest dużo więcej niż 255/40). Z góry dzieki za opinie.
  14. i co i co? pojechałeś?
  15. jak dwa lata temu zamawiałem G21 to była ona nowością, z niewielkim rabatem... a F31 schodzącym modelem, na który w analogicznym konfigu mogłem dostać 30% rabatu.. różnica w cenie była kolosalna, z ekonomicznego punktu widzenia bardziej niż uzasadniony był zakup F31... niestety F31 mi się nie widziała, zarówno stylistycznie, jak i użytkowo... wziąłem zatem g21 :twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.