Heja, od 1,5 roku jeżdzę g21 330ix w mPakiecie (zawias + hamulec 348mm).. na początku wszystko było poprawnie, z czasem jednak zaczęło mi brakować.. najbardziej przeszkadza mi przechył przy inicjowaniu zakrętu lub przy przejściu z zakrętu w zakręt. Jak już się przechyli, to idzie jak złoto, aczkolwiek brak przechyłu pozwoliłby mi lepiej kontrolować masę auta. W związku z tym rozważam kilka modów i chciałbym poznać wasze zdanie w tym temacie. Niestety g20/21 jest dość świezym autem i w związku z tym wahlarz akcesoriów tuningowych jest wciąż ograniczony. 100% ciężką i seryjną 330ix pojechałem Silesię w 2:07:613, pewnie ogarniający kierowca jeszcze sporo urwał.. Z auta korzystam na codzień + okazjonalne wypady na tor. Ma dawać radość z jazdy i nie tracić na włąściwościach użytkowych. Mody które rozważam: -> ZAWIAS, wybór jest dość spory, od sprężyn (Eibach, H&R, Vogtland itd), przez kompletne zawiasy (bilstein b12) po gwinty (KW v1/2/3, Bilstein EVO, Eibach Pro-Street, Ohlins Road&track, Tein Street czy masa chińczyków). Waham się między KW V2 , a najdroższą opcją , czyli Ohlinsem. KW miałem w jednym z poprzednich aut i względnie byłem zadowolony. -> stabilizatory: na bank zmniejszą przechył, ale czy ich zmiana w g20 będzie ąż tak odczuwalna? ktoś testował? jakaś alternatywa dla Eibacha? -> rozpórka górna: miałem w kilku autach i zawsze robiła robotę, wg mnie must have. Niestety w Europie nikt jeszcze tego nie robi do g20. W stanach jest Ultra-racing, w Azji KC-Design, obie firmy z dobrymi opiniami. KC design wygląda dobrze. Pytanie czy natknęliście się na coś w Europie? W Japonii można kombinować z rozpórką Cusco. -> wzmocnienia podwozia / rozpórki dolne: zarówno KC-design jak i Ultra-racing mają owe w ofercie, na bank usztywniają auto, ktoś testował? -> hamulce. W następnym kroku chciałbym zmienić klocki, chyba nie ma alternatywy dla Yellow Stuffa?? Jeśli to nie pomoże, to będzie trzeba pomyśleć nad 370mm z przodu. -> Koła do zabawy: na codzień mam leciutkie felgi 2forge, 18" z ET o 5mm mniejszym od serii i PSS w seryjnym rozmiarze - na codzień jest bajka. Niestety podczas zabawy opony szybko się przegrzewają , tracą stabilność i szybko się zużywają. w związku z tym rozważam kolejny komplet kół. Tym razem w wersji 4x to samo :) tj 18/8,5 z et między 25, a 30 oraz z oponą 245/40r18. Takie felgi mógłbym zimą używać do zimówek 225/45r18 (których jest dużo więcej niż 255/40). Z góry dzieki za opinie.