Skocz do zawartości

bartcoor

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318d e91

Osiągnięcia bartcoor

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Moim zdaniem też to nie powinno mieć wpływu. Najczęściej częste wypalanie dpf świadczy o nadmiernym spalaniu oleju przez silnik. Ten błąd ma opis mniej więcej "sprawdź kanały dolotowe i wylotowe pod kątem utraty oleju" Oleju może Ci nie ubywać, bo poprzez tak częste wypalanie dpf ropa może dostawać się do oleju silnikowego.
  2. I jak wyjaśniło się co było przyczyną?
  3. Cześć, zauważyłem, że warto po tym jak wypali się filtr w samochodzie zakodować jego wymianę. Następnie jeździć dość delikatnie przez pierwsze kilkaset kilometrów, utrzymywać w miarę niskie obroty. U mnie po tym zabiegu zamiast wypalać się co około 200 km wypala się co 400 km. Nie wiem od czego to zależy, ale polecam spróbować jeżeli ktoś ma problem. Pozdrawiam
  4. U mnie też regeneracja uruchamia się przy około 60 st. Więc chyba to jest dopuszczalne, ale też słyszałem, że powinna załączyć się przy 75 st.
  5. A może po prostu filtr dpf jest takiej jakości, ze szybko się zapełnia? Chciałbym również wiedzieć co ile powinien się wypalać dpf przy jeździe po mieście.
  6. O właśnie tu^^^
  7. Filtra dpf. Kolega wyżej pisał, że robił coś takiego i nie pomogło.
  8. Jak zrobić reset wartości przyuczonych? W insta mam tylko opcje zarejestrowania nowego dpf czy to wystarczy?
  9. Polecam wyczyścić kolektor ssący. U mnie było w nim mnóstwo sadzy, która leciała do komory spalania.
  10. Jak sytuacja? Pomogło?
  11. Okazało się, że turbina puszcza olej. Po regeneracji turbo wszystko zostało wyczyszczone. Dodatkowo został wymieniony przewód od czujnika ciśnienia spalin. Problem ustąpił. Dpf wypla się bardzo żadko, ale skutecznie.
  12. Samo czyszczenie filtra nie pomogło. Postanowiłem sprawdzić kanały dolotowe i wylotowe. Okazało się, że turbina puszcza olej. Po regeneracji turbo wszystko zostało wyczyszczone. Dodatkowo został wymieniony przewód od czujnika ciśnienia spalin. Problem ustąpił. Dpf wypla się bardzo żadko, ale skutecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.