Skocz do zawartości

Majek_Marcello

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 zastąpiło F25

Osiągnięcia Majek_Marcello

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki z info Diagnoza zakończona sukcesem. Wymiana przedniego dyferencjału przy przebiegu prawie 8tys (w zasadzie objawy miał po 2tys) 🙂 Trochę słabo, teraz mam juz nabite 11tys i póki co nic nie dudni... chociaż elektronika czasami zawodzi
  2. Cześć, poszukuję użytkownika X1 U11 z motorem 23i, który albo potwierdzi albo rozwieje moje obawy związane z dziwnym (moim zdaniem) zachowaniem auta. Opis poniżej: Info: Przebieg 6tys, po pierwszej zmianie oleju (około 3tys). Objawy: Przy przebiegu ok 1,5-2 tys zauważyłem (mogły być od początku, ale może spokojna jazda i nieprzekraczanie 120 miało na to wpływ), że przy prędkościach powyżej 80km/h jadąc spokojnie po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód zaczyna gwałtownie hamować silnikiem (na wyświetlaczu ze statusem samochodu pojawia się informacja o ładowaniu baterii). Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie: - samochód bardzo mocno zwalnia (w zasadzie jak w elektryku) - spod podłogi dobiega dudniący dźwięk jak by "zhamowywanego" wału. To jest na prawdę dość głośne dudnienie - samochód wpada w delikatne wibracje od podłogi - zmiana trybów jazdy (przeklęte "my mode") nic nie wnosi - nigdy mi się nie zdarzyło by auto weszło w tryb żeglowania (jak to jest opisane w instrukcji) mimo usilnych prób, zawsze delikatne zdjęcie nogi z hamulca i od razu dudnienie i zwalnianie ogólnie trochę to przypomina hamowanie na zwichrowanych tarczach, tyle że odgłosy i wibracje idą spod stóp. W zasadzie ostatnio to zauważyłem wszystkie objawy nawet przy prędkości poniżej 70, co prawda wszystko ciszej, ale jest. Czy ten typ tak ma? Marek
  3. Witam, czy mogę poprosić o sprawdzenie WBAU Z310 60 LD18338
  4. Tak znajdziesz w bimmercode: Acoustical lock/unlock confirmation Enable/disable the acoustical confirmation when the car is locked/unlocked.
  5. Cześć, to jeszcze poprosimy o namiar na serwis :)
  6. To ja mam radę: aktywny tempomat plus asystent pasa a wtedy to i książkę można czytać podczas jazdy :)
  7. W przeciwieństwie do F25 gdzie do tego przebiegu miałem zmienione lusterka, poszycie fotela i turbinę tu jedyny mankament to jak jest mróz na dworze to dopóki nie zacznie wiać ciepłe powietrz odzywają się świerszcze na gaśnicy zamontowanej pod fotelem pasażera (pierwsza minuta jazdy) :) Ale żeby nie było, ten F25 to miałem jakąś sztukę składaną po weekendzie. Dwa inne auta we flocie o dokładnie takim samym konfigu nie miały ŻADNYCH problemów, tylko mój...
  8. Instrukcja instrukcją, ale u mnie w G01 jest magiczny przycisk PDC i ważne, że działa :)
  9. Silnik całkiem, całkiem, mam go 5 miesięcy oraz 13kilo km za sobą i porównanie do 2.0d w F25 (90kilo km). Same plusy: - odczuwalnie bardziej żwawy - cichszy niż F25 nawet na zewnątrz bo w środku jest po prostu lepsze wygłuszenie - co ciekawe ma mniejszy apetyt. Wczorajsza trasa Warszawa - Gdynia i powrót, przejazd starą S7, 150km z prędkością ok 60-80km/h, reszta ok 800km 120km/h i lekko więcej, trochę wyprzedzania na trybie sport reszta w trybie komfortowym, wynik - 6,7l/100km. Na autostradzie różnicy nie ma w porównaniu do F25 (wir w baku rośnie wraz ze wzrostem prędkości i mam wrażenie, że wykładniczo :) ), ale miasto i przejazdy do 120km/h apetyt rewelacja ale: - jak to diesel klekocze przy otwartych oknach (szyby z izolacją akustyczną konieczne :)) - subiektywnie wydaje mi się, że start/stop jakoś tak bardziej agresywny, szarpiący... przydał by się mały silnik elektryczny do ruszania... albo wyłączyć start/stop na stałe bimmerem Następny będzie 30d o ile jeszcze będzie bo benzyna to jakiś dramat. Pojeździłem 20i w x4 g02 i normalnie jak w hybrydowej C-HR ze skrzynią bezstopniową, wyje, napina się, robi wrażenie, ale żeby to jeszcze jechało... a wir w zbiorniku! Nie mam ciężkiej nogi, a trasa Warszawa- Kraków i powrót wiosną (było ciepło, ale nie gorąco) dała wynik ponad 9l/100km no i każde wyprzedzanie to była walka o życie mimo trybu sport i nogi w podłodze. Nawet żona powiedziała, że coś jest nie tak ze mną(!) bo strasznie długo wyprzedzam inne auta :) Wtedy jeździliśmy F25 2.0d i do tego porównywała! Majek
  10. W X3 G01, kamerę można włączyć w dowolnym momencie. Wystarczy przyciskiem w pobliżu selektora biegów aktywować PDC a potem ewentualnie włączyć widok z kamery na wyświetlaczu. Mam kamerę cofania zwykłą, nie 360 i działa. Chociaz w manualu jest też info, że są wersje bez przycisku PDC :) Panel z bmwstore w postach wyżej jest z F25 Tu info z manuala: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=21 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=143 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=144 Majek
  11. Poddałem się... Apple CarPlay w trybie pełnego okna mnie przerosło... może ktoś coś podpowie?
  12. A tak z ciekawości jest może w Warszawie lub okolicach ktoś posiadający interfejs?
  13. Qrcze aż mi się wierzyć nie chce że to aż takie proste... dzięki
  14. Dziś wymiękłem, asystent robił co chciał, ruszał jak patrzyłem w inną stroną, ba ruszał bez rąk na kierownicy i po dłuższym postoju, ale również nie ruszał po zatrzymaniu na ułamek sekundy... generalnie jakiś chaos Majek
  15. To ja mam pytanie laika: Jakiś step by step na podłączenie Bimmer do auta, oprócz nabycia aplikacji i adaptera? Mam cholernie dużo pytań i nie ukrywam, że zamiast przebijać się przez fora, filtrować błędne informacje, wolałbym skorzystać z doświadczenia korzystających z zalet Bimmer. Majek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.