operacja się udała auto śmiga aż miło :mrgreen: problemy zawsze mniejsze czy wieksze lubia się pojawiać Jeżeli zmieniasz ze sprawdzonego auta to napewno są mniejsze :) Ja mam 2011 rok i zmieniony układ chłodniczki niż w starszych poliftach np z 2009 roku, gdzie chłodniczka oleju umiejscowiona jest pod głowna chłodnicą na przodzie, u mnie prawidłowo powinna być koło filtra oleju, ale to nie problem bo są dwa systemu montażu i oba prawidłowe. Sam montaż jest banalny, wymiana wybieraka, skrzyni, wału, dyfra, trzeba pamiętać że pedał gazu też trzeba wymienić i dodatkowo inna osłona jest pod skrzynią, częsci wyszły ok 1400 zł, ogarniecie elektryki z kodowaniem 500 zł jak sam robisz to w 2 tys się zmieścisz, jezeli komuś dasz to musisz jeszcze 500 zł doliczyć za robotę, i jeżeli nie znasz historii skrzyni to dla bezpieczęnstwa trzeba wymienić olej i filtr. i teraz jeszcze pytanie do kogoś kto ograniał temat, w mojej skrzyni manualnej był czujnik Auto-Stop, czy ktoś się orientuje jak to uruchomić w automacie?