Skocz do zawartości

Bartek-1992

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i 2003 M54

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartek-1992

  1. Spotkał się ktoś z takim czymś?
  2. Witam, po wyłączeniu klimatyzacji w BMW E60 520i czuć nieprzyjemny zapach, tak samo również po włączeniu nawiewu bez włączania klimatyzacji. Chciałbym odgrzybić klimatyzację. Widziałem już tutaj temat że należy piankę wpuścić w kanał po zdemontowaniu filtrów kabinowych żeby oczyścić parownik. Macie jakieś doświadczenia z piankami które są skuteczne, które mniej? Nie ma ryzyka, że ta pianka gdzieś wydostanie się i uszkodzi jakaś elektronikę? Ta piankę wpuszczać również w kratki nawiewów (widziałem filmik jak jakiś serwis tak robił w e60)? Jaka jest skuteczność sprayu, który rozpyla się podczas pracy klimatyzacji?
  3. Może wystarczyłoby wymienić same tuleje wahaczy, nie koniecznie kompletne wahacze jeśli sworznie są w porządku. Ja w E60 tuleje do tyłu montowałem firmy Lemförder. Do E90 z przodu zamiast wymieniać kompletne wahacze, wymieniłem same tuleje tylko w wahaczach tych skrętnych również firma Lemförder
  4. Zmień port interfejsu w "menadżer urządzeń"
  5. Wiec to niemożliwe, że przez uszkodzony zawór w podstawie wchodzi 6,5l zamiast 8,3l. Musi być jakaś inna przyczyna. Sam się zastanawiam, bo mam M54B22 i wchodzi mi coś ok 6l, a nie ponad 8l
  6. Zamykają się wszystkie drzwi, klapa z kluczyka?
  7. Jaka kondycja akumulatora?
  8. Przez uszkodzony zawór w podstawie filtra oleju byłaby różnica 1,8l oleju?
  9. Zgadza się, znalazłem tam te wskazania temperatur, które szukałem. Natomiast jest jakiś problem, że po jakimś czasie, czasem po minucie czasem dłużej wskazania pojawiają się jako niedostępne i nie mam wartości temperatur. Wyłączę zapłon i wskazania się pojawiają. Po odpaleniu ponownym po chwili znowu migają na przemian na niedostępne, coraz więcej jest niedostępnych aż w końcu znowu wszystkie niedostępne. Czym to jest spowodowane?
  10. Między min a max jest 1,5l. To tyle oleju w podstawie filtra się zatrzymuje?
  11. Zgadza się, znalazłem również zdjęcia innych podstaw i zlokalizowałem czujnik ciśnienia
  12. Sprawdzałem w czasie jazdy utrzymuje 92-93 stopnie. Na postoju 95-96 jak wcisnąłem gaz to spada o ok 4 stopni, po puszczeniu gazu za chwilę rośnie do 95-96. Po naciśnięciu gazu grzałka w termostacie zapewne się załącza i otwiera termostat na chwilę, chroniąc silnik. Temperatura sprawdzana w ukrytym menu, na zewnątrz ok 20 stopni. Te wskazania są prawidłowe?
  13. Tak, powinien być przelew do zbiornika na wolnych obrotach, strumień ładny, prosty bez powietrza. Wygląda na to, że skoro 3 razy odpowietrzałeś i nie leci płyn wężem przelewowym to układ nie jest odpowietrzony. Z tego co wiem nie ma odpowietrzników, należy nalać płyn do zbiornika, uruchomić silnik i obserwować strumień jak nie ma powietrza dolewasz, żeby był między min, a max zakręcasz i tyle. Jak odpowietrzasz to masz auto w pozycji poziomej? Wymieniałeś jakiś element układu chłodzącego i teraz odpowietrzasz?
  14. Właśnie w tym problem, że nie widzę nigdzie ECU. Nie wyświetla się w drzewku sterowników ani też w funkcjach serwisowych
  15. Witam, gdzie w ISTA D znajdę temperature silnika (oleju), temperature płynu chłodniczego? W którym module się znajduję? Przegadałem wszystkie moduły, znalazłem różne temperatury a temperatury silnika i temperatury płynu chłodniczego nie znalazłem. Problem dotyczy BMW E60 520I
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.