Skocz do zawartości

tom.brak

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 2013 184KM XDRIVE
    Stage 1: 221KM / 444NM

Osiągnięcia tom.brak

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Porównywał ktoś może wartości wtryskiwaczy między BT a Istą?
  2. Czasem lepiej nic nie pisac, niz pisać pierdoły. W xdrive to raczej problem z vtg. Polecam wypiąć dwa bezpieczniki od vtg i wtedy się okaże czy to nie wina kończącego się xdrive.
  3. Usuniecie cdv to żaden koszt. Trzeba zacisnąć kleszcze na przewodzie przed wysprzeglikiem, zeby nie wylecial płyn i zeby sie nie zapowietrzyl uklad, a potem usuwa sie blaszkę z wysprzeglika dokladnie tak jak na filmiku z YT. Gumka uszczelniajaca wraca na swoje miejsce i po sprawie. Lub mozna to zlecic mechanikowi po wczesniejszym pokazaniu mu filmiku instruktazowego z YT. Usluga nie powinna kosztowac wiecej niz 50-100zl. Umlaut z jakiego województwa jesteś? Nie chciałbys mi usunąć CDV odpłatnie?
  4. Panowie nie chce zakładać nowego tematu, dlatego piszę tutaj. Mam przedlifta 320xd z tą nieszczęsną jedną rurką i szukam dwururki. Czy jest już jakiś dedykowany zamiennik w Pl, który pasowałbym p&p? Ktoś ma może szablon dzięki któremu byłoby łatwiej wyciąć otwór? Rozumiem, że bez tej maskownicy z aso się nie obejdzie? Z góry dzięki za pomoc.
  5. Panowie czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy ten adapter będzie współpracował z bimmertoolem? https://bimmer-connect.com/products/bg-mhdfg?utm_source=ShoppingAds&utm_medium=Google&utm_campaign=bg-mhdfg&gclid=EAIaIQobChMI1tuMw8--7gIVgrrVCh2XRwFVEAQYASABEgJ7fvD_BwE Pytam dlatego, bo zależy mi na tym żeby mieć uniwersalny adapter do bimmercode, xdelete i bimmertool?
  6. Panowie czy ktoś zna mechanika z woj. opolskiego/dolnośląskiego który usunie CDV? Jeden mechanik zrezygnował, a innym jak o tym mówie robią oczy jakbym niestworzone rzeczy opowiadał.
  7. Witam. Panowie czy ktoś korzystał z xdelete w manualu? Vtg mi się sypi.Przy gazie "w podłogę" mam lekkie szarpnięcia, a nie uśmiecha mi się tego regenerować. Może kiedyś kupię sprawną używkę. Stąd pytanie, jak wrażenia?Czy faktycznie przy wylaczeniu xdrive nie ma zadnych błędów przy sprawdzaniu auta np. Istą?
  8. Tak, trzeba zrobić adaptację, nie słuchaj głupot, że się nie robi.
  9. Tak jak piszesz, są różne rodzaje dot4, do naszych aut jest potrzebny DOT4 LV, klasa lepkości 700. W linku, który podałem, każdy płyn jest tej klasy. Mój mechanik znowu mówił, że odpowietrzanie to nie problem, zobaczymy ile skasuje. Mam nadzieje, że w moim wypadku, płyn też coś pomoże. Masz bardzo mały przebieg, może w tym wypadku lepiej nie ruszać oleju w skrzyni. Ja poczekam na odpowiedz od Umlauta odnośnie CDV.
  10. Pjjp, nie wiem jaki miałeś płyn hamulcowy zalany wcześniej, ale do naszych aut właśnie zalecany jest płyn o niskiej lepkości dot4 lv czyli np. ate sl6 :D Ja tez mam zamiar kupić ate lub oryginał. A tu przykłady: https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=83132184843 Do skrzyni na Twoim miejscu zalałbym oryginał. P.s jak odpowietrzałeś hamulce?
  11. Umlaut parę postów wyżej napisałeś: "Poza tym ewidentnie biegi wchodzą lżej. Wchodzą po prostu idealnie,masełko" więc jak to jest? Nie wiem jak to ująć, chodzi mi o to, że w tej skrzyni trzeba się skupić przy zmianie biegów, szczególnie z jedynki na dwójkę. Z tego co zauważyłem najpłynniej zmienia się biegi w okolicach 3000 obrotów. Przy dynamicznym ruszeniu z 1 na 2 przy obrotach powyżej 4000-4500 obrotów słychać zgrzyt. Skrzynia jest po regeneracji i na gwarancji. Mechanik twierdzi, że jest problem z nie wysprzęgleniem. Możliwe to? Mógłbyś rozwinąć o co chodzi z tym wybierakiem? Jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy. P.S robiłeś to wg. filmiku, którego link podrzuciłem czy inna metodą?
  12. Witam wszystkich. Panowie mam parę pytań do osób, które usunęły CDV. Mam nowe sprzęgło, ale biegi faktycznie ciężej wchodzą niż w innych autach. Miałem kiedyś e90 w manualu i nie było takiego problemu jak w serii F. Tutaj przy zmianie biegów jest "opór", nie ma płynności. Czy to faktycznie wina CDV? Czy ktoś jest z woj. opolskiego lub dolnośląskiego i mógłby mi usunąć CDV? oczywiście za opłatą. Na filmiku z yt: widać, że mechanik wyciąga jakieś dwie tulejki plus cdv. Następnie z powrotem zakłada te tulejki? Czy ta "operacja" jest nieodwracalna? Jeżeli po usunieciu cdv nie zauważyłbym poprawy wolałbym go wsadzić z powrotem na miejsce. Panowie jakiego płynu hamulcowego używacie i jak odpowietrzacie sprzęgło? Pozdrawiam.
  13. Nie, naprawiłem ją i śmigam dalej.
  14. Witam wszystkich. Mam dziwny problem z F31 320xd 184KM manual. W trakcie jazdy gdy gwałtownie przyśpieszam na trzecim biegu auto delikatnie szarpie. Dziwi mnie to, że np. jadąc ze stałą prędkoscią 30km/h na drugim biegu, daje gaz do końca i tak do odcinki bez jakiegokolwiek zerwania auto plynnie się rozpędza, następnie wbijam trójkę gaz "do dechy" i lekko szarpie przód. Gdyby skrzynka vtg była uszkodzona szarpania występowałyby chyba na każdym biegu przy gwałtownym przyśpieszeniu? Niedawno zwiększałem moc, 184KM NA 221KM/444NM. Czy program mógłby coś takiego powodować? Może ktoś zna uczciwego mechanika z opolskiego, do którego mógłbym się wybrać?
  15. Witam wszystkich. Czy ktoś wie może czy skrzynie GS6x45DZ mogę zastąpić inną? Skrzynie z "ośki" pasują?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.