nie wiem nie znam się zarobiony jestem... widocznie coś mam popsute... no cóż trzeba będzie zdjagnozować w wolnej chwili 😉 a tak na poważnie zastosowane przez BMW separatory(wirowe czy cyklonowe jak zwał tak zwał) to naprawdę bardzo skuteczne separatory... jest jedno ale cały dolot musi być szczelny a wiadomo jak jest z tymi leciwymi bawareczkami... z drugiej strony zgadzam się z madseason co do podlewania oleju ropą analizy przepracowanych olejów z reguły wskazują ok 2 do 4%( co odpowiada za 100 do 200ml paliwa) zawartości ropy w oleju na interwale ok 10 tyś kilometrów gdzie w zasadzie głównie różnica spowodowana jest sposobem użytkowników auta i kondycją wtrysków... tak więc o to cała tajemnica wiary setkę dwie a nawet trzy na interwał silnik oleju przepala a w jegoo miejsce pojawia się ropa stąd na bagnecie jak i odczyt czujnika poziomu się może nie zmieniać.