Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    511
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. N47D20C 184ps 280km nie bierze nic.
  2. moim zdaniem jak się okaże ze blok wymaga osiowania to nie ma sensu wtedy remontować... bo klasyfikację panewek tą odczytana z bloku można wtedy sobie w buty wsadzić... a jak po osiowaniu odbierzesz odpowienie panewki? tak jak Podlaski luz założył... z zamiennika ze ciśnienia oleju po remoncie nie miał na jałowych katalogowego.
  3. co nie zmienia faktu że nie dość że będzie drogo to znajdź kogoś godnego polecenia kto się podejmi zadania wszyscy unikają tego jak ognia (taki jeden celebryta/mechanik z Podlasia ostatnio remontował dla siebie taką jednostkę i nagle zaraz po remoncie sprzedał orzypadek?)... wał, panewki, blok (osiowanie) głowica... rozrząd, pompa oleju... i kilka różnych (drogich) duperelek po drodze takich jak turbo kolektor dolotowy czy pokrywa zaworów... obawiam sie że 50 zbraknie
  4. Jack-Strong

    Skrzynia biegów

    rozbierz jeszcze raz i popatrz na spokojnie
  5. jak wyżej... nano i potem wyciagaj wnioski
  6. i kolejny mit obalony... jako że pompa z m50d to sposób na niskie ciśnienie w tych silnikach... dzięki wygląda że taki m50d to na miękko od początku do końca mógł by latać na 5W40 a nawet 5W50 to może do 300 tyś by dokulał
  7. dokładnie jak wyżej cały dzień zabawy
  8. 36mm 12 kątna
  9. nic się nie stanie... na hamowni jak się straty liczy? wrzucając N przy odcince i jakoś skrzynie się nie sypią
  10. samej korekcji się nie mierzy musisz zrobić pomiar ciśnienia kompresji żeby można było powiedzieć coś wiecej... ale załóżmy ze kompresja jest rowna na wszystkich cylindrach to w/g bosch 0.8 kwalifikuje wtrysk do wymiany a powyżej 0.4 ma negatywny wpływ na zapełnianie sądzą DPF.
  11. zgadza się po wymianie znacząco się poprawiła
  12. niecałe 300tyś kompresja równo na wszystkich garach silnik chodzi jak zegarek 20d z 2013 roku ten mechanik z yt o którym piszesz to... ech szkoda gadać... clikbajt jakich wiele na yt generalnie nie ma reguły bo nie ma dwóch takich samych aut/silników tak samo eksploatowanych. Wiadomo jak jest najważniejsze są pierwsze lata eksploatacji jak wszystko się uklada dociera... a pierwszy właściciel jakiś leasing wynajem... placi ratkę i ma wyjebane a średnio 8/10 aut tak jest sprzedawane/eksploatowane.
  13. no ale u ciebie bylo 0.6 na jałowych... założyłeś kółko ok ale dalej nie wiesz czy ucieka ci ciśnienie pod panewką czy pompa niw wydaje... u nas wszystkie z ogłoszeń mają pod 500 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.