Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    521
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. osobiście jak bym miał w swap się pchać to bym poszedł w B58 ale to już wyższa szkoła jazdy... w dodatku całkowicie nieopłacalna!
  2. na jałowych masz dawkę powiedzmy mniej więcej 6mg i korekta +-6mg ma być w porządku? zastanów się czasem co piszesz! max 10-15% wartosci wtrysku glownego na jałowych... pomiar kompresji obowiązkowy.
  3. 276 tysięcy kilometrów przebiegu kompresja 22bar na wszystkich dzbankach
  4. piezo w dłuższej perspektywie zawsze wychodzą taniej nowe 😉 oczywiście z pewnego źródła nie zadne ali ale eba itp itd... wg Bosch korekta powyżej 0.4 ma negatywny wpływ na zapełnianie DPF a powyżej 0.8 kwalifikuje wtrysk do wymiany
  5. co do mediaart na NBT działa tylko z ifonem niestety a odnośnie aplikacji to chyba wina modulu łączności bezprzewodowej z nbt jest bodajże 3G i noe jest on już obsługiwany niestety.
  6. mylisz się bo w tych silnikach jest separator oleju i jak jest on sprawny to dolot jest such jak pieprz. I żadne opary się tam nie przedostają i tym bardziej nie są przepalane. Za to czy olej odparowuje czy nie odpowiedzialny jest parametr NOACK w skrócie jeden odparowuje wiecej a drugi mniej. Nowoczesne oleje są bardzo odporne na odparowywanie. Na wiosnę będę robić analizę przepracowanego oleju oczywiście podzielę się wynikiem tu na forum żeby co po niektórych wyprowadzić z bledu 😉
  7. otóż drogi Piotrze jak sprawny jest uklad wtryskowy oraz gładzie i pierścienie to podczas wypalania dpf paliwa w oleju silnikowym nie przybywa, ale to już temat na inną dyskusję... jeżdżę trochę już z włączoną apką i tuż przed jak i w trakcie czy to procesie wypalania czujnik poziomu oleju nie wychwytuje zmiany poziomu oleju a dokładność jego jest skalowana w 0.1mm jak zalaje olej na max pokazuje 51.3mm i tak przez caly interwał aż donkonca tj. 12 tyś kilometrów oczywiście z delikatnym wachaniem podczas rozgrzewania czy po ostudzeniu oleju.
  8. N47D20C 184ps 280km nie bierze nic.
  9. moim zdaniem jak się okaże ze blok wymaga osiowania to nie ma sensu wtedy remontować... bo klasyfikację panewek tą odczytana z bloku można wtedy sobie w buty wsadzić... a jak po osiowaniu odbierzesz odpowienie panewki? tak jak Podlaski luz założył... z zamiennika ze ciśnienia oleju po remoncie nie miał na jałowych katalogowego.
  10. co nie zmienia faktu że nie dość że będzie drogo to znajdź kogoś godnego polecenia kto się podejmi zadania wszyscy unikają tego jak ognia (taki jeden celebryta/mechanik z Podlasia ostatnio remontował dla siebie taką jednostkę i nagle zaraz po remoncie sprzedał orzypadek?)... wał, panewki, blok (osiowanie) głowica... rozrząd, pompa oleju... i kilka różnych (drogich) duperelek po drodze takich jak turbo kolektor dolotowy czy pokrywa zaworów... obawiam sie że 50 zbraknie
  11. jak wyżej... nano i potem wyciagaj wnioski
  12. i kolejny mit obalony... jako że pompa z m50d to sposób na niskie ciśnienie w tych silnikach... dzięki wygląda że taki m50d to na miękko od początku do końca mógł by latać na 5W40 a nawet 5W50 to może do 300 tyś by dokulał
  13. dokładnie jak wyżej cały dzień zabawy
  14. 36mm 12 kątna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.