Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    530
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. i to się chwali... sam się zastanawiałem przed wymianą rozrządu ale po pomiarze ciśnienie oleju zdecydowałem ze zostanie stara... teraz raz w roku sprawdzam ciśnienie i jal spadnie na jałowych poniżej 1bara (ostatni pomiar był 1.1bar) to założę nową rqzem z kompletem panewek.
  2. no to nie ma potrzeby dla świętego spokoju możesz zajrzeć do panewek
  3. Daro28 a mierzyłeś ciśnie oleju?
  4. nie wiem nie znam się zarobiony jestem... widocznie coś mam popsute... no cóż trzeba będzie zdjagnozować w wolnej chwili 😉 a tak na poważnie zastosowane przez BMW separatory(wirowe czy cyklonowe jak zwał tak zwał) to naprawdę bardzo skuteczne separatory... jest jedno ale cały dolot musi być szczelny a wiadomo jak jest z tymi leciwymi bawareczkami... z drugiej strony zgadzam się z madseason co do podlewania oleju ropą analizy przepracowanych olejów z reguły wskazują ok 2 do 4%( co odpowiada za 100 do 200ml paliwa) zawartości ropy w oleju na interwale ok 10 tyś kilometrów gdzie w zasadzie głównie różnica spowodowana jest sposobem użytkowników auta i kondycją wtrysków... tak więc o to cała tajemnica wiary setkę dwie a nawet trzy na interwał silnik oleju przepala a w jegoo miejsce pojawia się ropa stąd na bagnecie jak i odczyt czujnika poziomu się może nie zmieniać.
  5. są czyste przed świętami jechałem w dość długa trasę i padł rekord skoczni 950 km w kombi zaladowanym pod sufit z czterema osobami na pokładzie ale ja mam N47
  6. nie pisałem o gwintowaniu czy naprawię gwintu tylko o "POPRAWIE" czytaj przeczyszczeniu gwintu przed ponownym montażem... zresztą jak ktoś ma pojęcie to wie jak to zrobić na aucie żeby ani grama wiuru czy brudu z gwintu nie wpadlo do silnika. Zresztą kolega zakładający post wyraźnie napisał że chodzi mu o zapobieganiu zapiekania świecy a nie o awarię! Proponuję najpierw czytać ze zrozumieniem pytania!
  7. głupoty piszesz... u mnie pierwszy raz wykręcałem (do pomiaru kompry)przy 270tyś bez żadnego problemu... a profilaktycznie to się gwint poprawia i smaruję smarem do świec żarowych...
  8. obstawiam że program
  9. Banner.
  10. osobiście jak bym miał w swap się pchać to bym poszedł w B58 ale to już wyższa szkoła jazdy... w dodatku całkowicie nieopłacalna!
  11. na jałowych masz dawkę powiedzmy mniej więcej 6mg i korekta +-6mg ma być w porządku? zastanów się czasem co piszesz! max 10-15% wartosci wtrysku glownego na jałowych... pomiar kompresji obowiązkowy.
  12. 276 tysięcy kilometrów przebiegu kompresja 22bar na wszystkich dzbankach
  13. piezo w dłuższej perspektywie zawsze wychodzą taniej nowe 😉 oczywiście z pewnego źródła nie zadne ali ale eba itp itd... wg Bosch korekta powyżej 0.4 ma negatywny wpływ na zapełnianie DPF a powyżej 0.8 kwalifikuje wtrysk do wymiany
  14. co do mediaart na NBT działa tylko z ifonem niestety a odnośnie aplikacji to chyba wina modulu łączności bezprzewodowej z nbt jest bodajże 3G i noe jest on już obsługiwany niestety.
  15. mylisz się bo w tych silnikach jest separator oleju i jak jest on sprawny to dolot jest such jak pieprz. I żadne opary się tam nie przedostają i tym bardziej nie są przepalane. Za to czy olej odparowuje czy nie odpowiedzialny jest parametr NOACK w skrócie jeden odparowuje wiecej a drugi mniej. Nowoczesne oleje są bardzo odporne na odparowywanie. Na wiosnę będę robić analizę przepracowanego oleju oczywiście podzielę się wynikiem tu na forum żeby co po niektórych wyprowadzić z bledu 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.