Skocz do zawartości

MANIACBLUE

Zarejestrowani
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie E36 316i coupe z czerwca 1994 , kiedyś E21 316 i E21 318i
  • Lokalizacja
    KIELCE

Osiągnięcia MANIACBLUE

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam do sprzedania sporo części używanych do BMW E21 , głównie mechaniczne i wyposażenia wnętrza. W razie pytań , proszę dzwonić 606-344-114.
  2. Witam Ja polecam POXIPOL ... osobiście stosowałem i wszystko ładnie się trzyma.
  3. Witam. Daruj sobie Brunoxy i inne pierdoły...polecam dwie rzeczy z firmy WURTH : Cynk w sprayu do karoserii i podkład antykorozyjny. BEZKONKURENCYJNE !!! Przede wszystkim szybko schną,doskonale trzymają się powierzchni tworząc cienką warstwę zabezpieczającą odporną na sól i wodę.... a nie jak Brunox 24 godziny, potem znów 24 godziny, aż Cię zima zastanie, a po dwóch latach wszystko i tak odpadnie...wystarczy dobrze oczyścić skorodowane miejsca, odtłuścić benzyną ekstrakcyjną i ,,psiknąć" leczone miejsca kilka razy według instrukcji na puszce.A na to już tylko lakier. Pozdrawiam
  4. ...i czas najwyższy, bo jak widzę nowego Mercedesa SLS AMG Gullwing, to ciekawi mnie jakie działo przeciwko niemu wytoczy BMW...
  5. ...sądząc po nazwie producenta uszczelki pod głowicą, to już ktoś wcześniej zdejmował głowicę...i pokazał mistrzostwo warsztatowe :lol:
  6. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=76890
  7. Z tego co ja widzę i się orientuję,to pod zderzakiem jest spojler BBS. Mam taki, ale posiada wycięcia na halogeny...niestety.
  8. Witam. Ja na zestawie - oryginalne tarcze przód (nie wentylowane ) i klocki ATE - od założenia do chwili obecnej, w okresie 3,5 roku zrobiłem około 45 tys. kilometrów. :D ...dla mnie to wynik wyśmienity!!!....fakt,że głównie robiłem trasy po mieście, ale były też wyjazdy wakacyjne i inne sporadyczne wypady w dalszą trasę. Właśnie od momentu zapalenia się kontrolki zrobiłem 470 kilometrów...za cztery dni wymieniam przednie hamulce, na takie jak ostatnio, czyli tarcze oryginał z ASO i klocki przód ATE. Pozdrawiam.
  9. Witam. Ja na zestawie - oryginalne tarcze przód (niewentylowane ) i klocki ATE - od założenia do chwili obecnej, w okresie 3,5 roku zrobiłem około 45 tys. kilometrów. :D ...dla mnie to wynik wyśmienity!!!....fakt,że głównie robiłem trasy po mieście, ale były też wyjazdy wakacyjne i inne sporadyczne wypady w dalszą trasę. Właśnie od momentu zapalenia się kontrolki zrobiłem 470 kilometrów...za cztery dni wymieniam przednie hamulce, na takie jak ostatnio, czyli tarcze oryginał z ASO i klocki przód ATE. Pozdrawiam.
  10. Witam. Ja na zestawie - oryginalne tarcze przód (nie wentylowane ) i klocki ATE - od założenia do chwili obecnej, w okresie 3,5 roku zrobiłem około 45 tys. kilometrów. :D ...dla mnie to wynik wyśmienity!!!....fakt,że głównie robiłem trasy po mieście, ale były też wyjazdy wakacyjne i inne sporadyczne wypady w dalszą trasę. Właśnie od momentu zapalenia się kontrolki zrobiłem 470 kilometrów...za cztery dni wymieniam przednie hamulce, na takie jak ostatnio, czyli tarcze oryginał z ASO i klocki przód ATE. Pozdrawiam.
  11. Siarką...???....hmmmmm...to jakiś ,,piekielny" egzemplarz ,,kupety" Ci się trafił :lol: ...a tak na poważnie. Przyczyn nieświeżego zapachu z nawiewu może być kilka. Jeśli masz auto bez klimatyzacji, to nie szukaj filtra pod schowkiem. Filtry stożkowe są zamontowane po obu stronach wentylatora znajdującego się pod kratką plastikową pod przednią szybą. Niestety w coupe aby się do nich dostać trzeba najpierw zdjąć ramiona wycieraczek, potem odkręcić nakrętki mocujące kratkę, wyjąć kratkę i dopiero wtedy widzimy cały wentylator, na którym powinny być dwa stożkowe filtry ( oryginalne w zestawie 2 sztuki są w cenie 200 złotych 20 groszy ). Filtr od strony pasażera wyjmiesz w miarę bezproblemowo...gorzej ze stożkiem od strony kierowcy. Niestety konieczne będzie odkręcenie blaszanego kołnierza od strony silnika, żeby swobodnie wyjąć i włożyć oba filtry. Montaż w odwrotnej kolejności. Wracając do tego ,,siarkowego" zapachu, ja bym jeszcze obstawiał kończące się szczotki komutatora wentylatora. Ale to też należy sprawdzić jak będzie na widoku silnik wentylatora.
  12. Łożysko wyciskowe na wałku sprzęgłowym się kończy, ja bym to ignorował dopóki nie zajdzie konieczność wymiany sprzęgła. Wtedy jak wymieniać to tylko komplet-tarcza,docisk i łożysko i wszystko nowe. No i pamiętać,żeby przesmarować porządnie wałek sprzęgłowy przed montażem kompletnego sprzęgła.
  13. A ja trzy miesiące temu zalałem Castrola EDGE 0W-40 i jestem bardzo zadowolony. Wszyscy straszą, że do silników z dużym przebiegiem nie powinno się lać takiego oleju, bo może rozszczelnić i będą wycieki...u mnie nic podobnego nie zauważyłem. Silnik suchy jak pieprz. Wcześniej lałem półsyntetyk Castrol Magnatec 10W-40, po nim Castrol EDGE 10W-60, a teraz wspomniany wyżej Castrol EDGE 0W-40.
  14. A co sądzicie o oponach Continental Contipremiumcontact 2 ???
  15. Witam. Kup takie jakie miałeś dotychczas. Ja dwa lata temu kupiłem Philips Night Guide 3 in 1, wydałem 80 złotych i powiem szczerze, że powalającej różnicy nie zauważyłem od zwykłych H1. Świecą nadal, nie przepaliły się...to chociaż tyle za tę kasę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.