Skocz do zawartości

marcin62

Zarejestrowani
  • Postów

    279
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 2.0D B47 223KM 512Nm
    E93 335i N54 382KM 531Nm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin62

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Ma ktoś nr tego filtra albo link jak to wygląda? W aso są interwały wymiany tego czegoś?
  2. marcin62

    Start stop kodowanie

    Witam, ja dodatkowe liczniki mam od początku tylko zmieniał mi znajmy zakres po "modzie" gdyż fabryczny zakres się zamykał do końca. Nie zależne jest to od softu silnika, tak jak pisali inni trzeba to odblokować, ale.... Mam pytanko jak wam wgrali nowy soft, bo mi wgrali przy EGR (ostatniej bo 3 razy mi grzebali) to nie zauważyliście spadku mocy, u mnie był spadek znaczący, nawet nie trzymała B47 tych 190KM fabrycznych tylko 160KM. Ciężko było cokolwiek zmienić zaprogramować na nowym sofcie. Dopiero powrót do starego softu silnika wrócił do około fabrycznej mocy i kolejny "mod" i można jeździć jak kiedyś. Na forach DE jest dużo o tym spadku mocy po sofcie ostatnim przy wymianach EGR itp. Super sprawa z tym momentem podziałem na koła, coś gdzieś widziałem ale też tego nie mam, musze podpytać na forach jak i co. F25 15r. Jak ktoś coś wie niech da znać jak to się nazywa w ustawieniach na ekranie. Ja mam jedynie xdrive - pochylenie auta itp.
  3. marcin62

    Kod błędu 135a08

    https://bmwfault.codes/ Siłownik Valvetronic, czujniki położenia, sygnał: nielogiczny Niby to zrobiłeś ale sprawdź poczytaj. https://www.youtube.com/results?search_query=135a08+bmw+code
  4. Mam z usa e93 i nie zmieniałem karty i działa, kodowanie jezyka itp na Europę/Pl było i wszystko działa. Jeszcze pytanie, jakiś błąd wyskakuje od tej baterii czy co jak, żeby wiedzieć kiedy wymienić? 2015 i działa 2010 r. i też działa.
  5. Witam, ta wiązka to nie na podszybiu, tylko gnije jak woda spływa z podszybia w dół przy ścianie grodziowej po wiązce i dostaje się pod izolację - płyn spryskiwaczy itp.. Widać od góry jak przewody idą w dół przez otwór obok filtrów kabinowych. Była na to akcja serwisowa - na odpływ wody.... Trzeba zdjąć błotnik żeby się dostać do tej wiązki. Wymieniają przewody na nowe trochę zabawy jest. Ja ten otwór co idą przewody zaklajstrowałem sylikonem. Obok jest inny odpływ - prawidłowy.
  6. Hej, na co wymieniłeś, firma?
  7. marcin62

    Akcja serwisowa - kody

    Hej to samo jest w B47 190KM z tym czujnikiem. Ja się dziwię że jeśli on puszcza paliwo w przewody to czemu nie można tam zrobić np. odpływu dziurki etc w tej otulinie kabli. Wtedy by wszystko było widać czy sprawny czy nie, a nie leciało i zalewało kompa itp. U mnie kable schodzą poniżej kompa zanim wchodzą do całej skrzynki i się zastanawiam czy w tym miejscu nie naciąć tej plastikowej otuliny jak by coś się miało dziać. Może ktoś coś podpowie czy coś kombinował z tym problemem. Ponoć nowe czujniki poprawione, ale już kolejne info że jednak nie. Akcja powinna być wszyscy wiedza ale cóż. Ktoś coś z tym robił, ma patent oprócz wymiany czujnika który działa????
  8. marcin62

    Akcja serwisowa - kody

    U mnie też pękła ta śruba czy się uszkodziła, ale nic nie płaciłem, tylko coś tam gwintowali. Dostałem przy odbiorze takie info.
  9. Witam, w uszczelkach najprościej przykład np. ta środkowa na dachu, albo np. tył pod szybą (sporo tego jest trzeba popatrzeć - aby nie odpływy ale to widać) np. tył słupki. Ja kupowałem 5, 7 i 10mm. 10 na nic praktycznie się nie przydała, ew. przy uszczelkach (pod uszczelki przy szybach wsadziłem to bardziej je dociska. najwięcej 5 i 7 mm. Pod uszczelkę nie w uszczelkę wsadzałem też przy słupkach A. Najpierw skoczyłem na myjkę ręczną zobaczyłem gdzie coś tam mi delikatnie przecieka, wiadomo że jak się przystawi pod odpowiednim kątem i blisko to zawsze wleci. I tam uszczelniałem, dodatkowo profilaktycznie wsadziłem w środek uszczelek co im nadało od razu kształt i ugięcie. Najpierw te sznury pasowałem, jak wsadzasz to zawsze będzie go więcej trzeba, w środku się "skurczy", Najpierw je smarowałem smarem do uszczelek gumy (Spray do konserwacji gumy Wurth 300ml) żeby lżej było. Ogólnie kupiłem na alledrogo po 2-3 m i zostało. Kupowałem żeby smart był 😉 przyda się do czegoś jeszcze. Stosują sporo tego do uszczelek drzwi w autach, jak już nie kalkuluje się albo nie ma w sprzedaży i pomaga - było w tv u klimka. Mi leciało do bagażnika, to jeszcze dodatkowo jak pisałem gdzieś taką szczotką na drucie przeczyściłem wszystkie kanaliki odprowadzające wodę i teraz jest git sucho, nic nie cieknie. Po myciu po otwarciu drzwi potrafi kapać przy słupku szyby przód na górze łączenie z dachem ale to standard po myciu bo woda spłynie po otwarciu. Jak zamknięty nic nie cieknie. Uszczelki są dostępne..... https://czescidobmw.pl/vin/YQBW3/50173/$*KwGonI2h6syr16qu-eah-fDkxMPdqa-oqfH86Kqj4sLq6OjeloOa1NTL0-TE7O21jYbTwd3P3qmmrfD4uOT4_en__PPsuo2quPz1-bihvqv37_246Pv0_rmmvPP98-fl6d3huem8-e_krsSsrqypvuO9uLLs2-e_7Lmm5b6wr-z-9PT59_neuO-88_--vaC7vqvz_OapubC9uO__vOP38bjM0KqrueEAAAAAmndHqw%3D%3D$/216021/szczegoly-unitu/716207713
  10. Witam, z uszczelkami będzie problem. Najlepiej przynajmniej ja tak zrobiłem i robią tak w ASO w USA wkładają w uszczelki sznur EPDM np z alledrogo o odpowiednim fi. Znalazłem takie u siebie wsadzone i dodatkowo powsadzałem w pozostałe uszczelki jest ok, robi robotę. Tylko nie w kanaliki odprowadzające wodę. Dodatkowo szczoteczka na długiej lince i czyszczenie otworów odpływowych (ja z aliexpres kupiłem ponad metrową *2). U mnie był problem, że ciekło mi do bagażnika przy słupku C tylny, przeczyściłem wszystkie otwory, nasmarowałem i już ponad rok nie mam problemu. Dodatkowo powsadzałem ten EPDM pod uszczelki, jak już będziesz mieć to zobaczysz o co chodzi. Tak, że uszczelki bardziej przylegają do szyb auta. Z uszczelkami to chyba tak jak napisali poprzednicy, lepiej kupić dach z dobrymi uszczelkami, bo w ASO ceny astronomiczne i ciężko dostępne jeśli są, roboty też sporo. Widziałem też na forach, że na aliexpres można coś dobrać (uszczelki), ale to już taka ostateczna fuszerka i pasowanie.
  11. Witam, doszedłeś co było? Ja co roku przed sezonem smaruję wszystkie ruchome elementy metalowe (zawiasy etc) podnoszenia dachu. Może w tym problem.
  12. Witam, jeśli kapie jak nie otwierałeś wcześniej drzwi tzn. że trzeba trochę uszczelkę poprawić. Ogólnie u mnie zawsze kapie jak np. po umyciu otworzę i zamknę drzwi to kapie, aż wykapie to co spłynęło po uszczelce. Ja do uszczelek ogólnie wsadziłem piankę - takie kupione na aledrogo w różnych rozmiarach. Wsadziłem w większość uszczelek do środka. Wszystko szczelne i się zdziwiłem bo tak też w USA wsadzają w ASO uszczelniają, pewnie u nas też. Tutaj przy słupku wsadziłem pod spodem pod uszczelkę. Ja kupiłem kilka wymiarów i jest gitara. Sznur gumowy pianka uszczelka mikroguma EPDM 5mm - różne wymiar
  13. marcin62

    Akcja serwisowa - kody

    https://www.kfz-rueckrufe.de/takata-airbags-bmw-startet-wieder-rueckruf-in-nordamerika/12801/
  14. Tutaj sprawdź.... https://bmwfault.codes/ pozdr
  15. Na aledrogo też są ciekawe: https://allegro.pl/listing?string=uchwyt drzwi f25 Tylko są wkładki i całe. Z tego co pamiętam z innych BMW to to jest wklejane na stałe, musiał być rozwiercić plastik i później zalać jakimś dobrym klejem ale bez zdjęcia boczka nie da rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.