Skocz do zawartości

emir55

Zarejestrowani
  • Postów

    2 309
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-36 320i 1995
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia emir55

Veteran marki

Veteran marki (13/14)

0

Reputacja

  1. trudno powiedzieć czy zakładał blokady,jeżeli nie to przy dokręcaniu można trochę przesunąć wałek ssący trzeba by ustawić silnik na znakach na kole i obudowie rozrządu.pierwszy cylinder na górze i włożyć blokadę w koło zamachowe przy skrzyni biegów wtedy zdejmujesz pokrywę zaworów i sprawdzasz czy stopki wałków rozrządu z tyłu silnika są równolegle do głowicy od tego też jest blokada która trzyma je razem jeżeli któryś wałek jest krzywo to trzeba poluzować śruby na wałku wydechowym i skorygować- oczywiście powinien to poprawić mechanik
  2. czy były założone blokady wałków przy zakładaniu Vanosa?
  3. emir55

    zamulone M50B20

    szukaj tylko simensa
  4. emir55

    zamulone M50B20

    bywa tak,że czujnik po złapaniu temperatury,zaczyna świrować komp nie łapie błędu,bo niby jakieś parametry trzyma a silnik głupieje
  5. bosch to sonda 1V i nic z nią nie zrobisz kolory w simensie to: czarny, czerwony, biały, żółty
  6. emir55

    zamulone M50B20

    spróbuj podmienić czujnik wału
  7. emir55

    M52b20 brak mocy - problem

    czujnik wałka może powodować takie zmulenia,mimo,że na kompie nie ma jego błędu
  8. według mnie ciśnienie bardzo dobre,wymień chłodnicę bo może Ci sprawić przykrą niespodziankę w trasie
  9. jeżeli już,to na ABS ale ostrożnie z jazdą bo przód jest ciężki
  10. prawie każdy warsztat samochodowy dorobi Ci od ręki,powiesz tylko jaka długość można też zrobić złączkę na istniejącym jeżeli przewody są bardzo zardzewiałe to powinno się wymienić wszystkie
  11. słusznie,tak to wygląda
  12. Ok, powiedz jeszcze ile powinno być sprzężenia bo na forach różnie piszą i nie wiem czego się trzymać ?? gdyby było około 12,5 bara,to byłoby pięknie różnica między cylindrami nie więcej jak 1bar pisałem o dmuchnięciu w przewód odmy oczywiście chodziło mi o dmuchnięcie ustami a nie kompresorem ma to na celu sprawdzenie czy odma jest drożna bo zapchana to może być duży kłopot
  13. tak,wlewamy parę mililitrów do cylindra jeżeli ciśninie wzrośnie sporo to słabe są pierścienie jeżeli niewiele to puszcza zaworami trzeba mierzyć na ciepłym silniku,pedał gazu wciśnięty i odłączone wtryskiwacze benzyny
  14. żeby sprawdzić czy jest drożna,można zdąć ten wąż z pokrywy zaworów i dmuchnąć w niego powinno być słychać bulgotanie oleju w misce druga sprawa to separator oleju który siedzi w kolektorze ssącym,tam jest membrana i jeżeli ona pęknie to opary oleju idą do kolektora ssącego a dalej na zawory i do cylindrów możliwe,że to dymienie to uszczelniacze ale mogą też być zawory trzeba by zmierzyć kompresję i zrobić próbę olejową
  15. wyłącznik ASC powinien być obok zapalniczki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.