Skocz do zawartości

OrangePL2

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2010 320d

Osiągnięcia OrangePL2

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Łączniki ok, może ktoś się spotkał jeszcze ? Problem występuje między 1 a 2 biegiem, twardo zapina się lockup. Olej zmieniany dwukrotnie
  2. Czy będzie możliwość wyboru serii 8 ? (F93)
  3. Będzie możliwość sprawdzenia parametrów adaptacji skrzyni w serii F ? 8hp
  4. Wężyki całe :/
  5. Błędów żadnych zupełnie w całym aucie, EGR nowy, ale sprawdzę wężyki, dziękuję za wskazówkę
  6. Kurcze, jednak to chyba nie problem EGR, pojedyncze przerwanie występuje nadal. Dzieje się to w okolicach 1500-1800obrotow
  7. Stan oleju ok, weszło może 50ml
  8. Sprawdzałem w sumie tak że przyjechałem, zgasiłem silnik, poczekałem aż temperatura spadnie do tych 40st. Odpaliłem i odkręciłem korek, olej kapał wolno kroplami. Kurde sam nie wiem. Sprawdzę jeszcze raz przerzucając najpierw przełożenia i trzymając te 2000obrotow, może znajdzie się ktoś to miał taki przypadek ? Bo pozatym skrzynia chodzi piek je od 1-8, ale czuć bardzo jak właśnie zwalniam przed skrętem, odpuszczam gaz, bez gazu skręcam i potem dodaje gazu, obroty rosną i jest wyczuwalne spięcie sprzęgła :/
  9. Dziękuję, a powiedz mi, w instrukcji jest napisane żeby np. utrzymywać 2000obr by hydrokinetyk się napełnił, co jest równoznaczne z rozgrzaniem się oleju, żeby go potem ostudzić muszę zgasić silnik tak ? Co wiąże się z powrotnym splynieciem oleju, czy źle rozumiem ?
  10. Biegi właśnie zmienia perfekcyjnie tylko jakby za późno zapina lockup, olej po okreceniu korka kapie powoli kropla po kropli więc jest chyba okej. Błędów żadnych w całym aucie. Żadnej mapy, najbardziej czuć pod górkę jest ten moment strzału ze sprzęgła :/
  11. Przy 140tys ? Biegi zmienia fajnie...
  12. Czyszczenie zupełnie nic nie dało, wymieniłem na nowy
  13. Witam, mam problem którego nigdzie nie znalazłem, polega na tym że przykładowo zwalniając przed progiem zwalniającym dość mocno przejeżdżając bez gazu, po ponownym jego dodaniu występuje jakby uślizg sprzedała po czym jego dość nagle spięcie, olej wymieniony, spotkał się ktoś z czymś takim ?
  14. Była to wina EGR, można zamekać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.