Skocz do zawartości

petersen

Zarejestrowani
  • Postów

    212
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2005 manual
    E46 330D 2002 automat
  • Lokalizacja
    bialystok

Osiągnięcia petersen

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. petersen

    Tempomat

    witam wróciłem z trasy i nie mogłem znaleźć włącznika tempomatu ,czy może wiecie gdzie się go aktywuje ---czyżbym go nie miał :shock: ,za auto zapłaciłem 165 tys.-to bym się mocno zdziwił. pozdrawiam
  2. ale co wyszło ,co było nie tak?
  3. witam powiem szczerze ze u mnie jest ten sam efekt ,auto mam od 3 miesiecy i od początku tak sie dzieje i próbowano mi wmówic ze E46 tak ma :shock: . Zauwazyłem ze wszyscy którzy tu piszą o tym problemie robili cos w zawieszniu ,ja rowniez te auto kupiłem po remoncie zawiesznia i cholera wie co tam pozakladali,więc wnioskuję ze może któraś z częsci w zamienniku jest niewlłasciwa tzn. nie zgodna z wymogami producenta. pozdrawiam
  4. petersen

    330 xd dodanie mocy?

    witam to jest automat GM przenoszący do 400 NM a auto fabrycznie ma 390 NM więc zapas jest b. mały pozdr.
  5. witam moje 330d w automacie touring pali ok.9.7 w miejskim cyklu. pozdrawiam
  6. petersen

    330 xd dodanie mocy?

    witam mam taką samą tylko bez napędów i tez o tym myslałem ale w przypadku automatu trzeba odpuscic jak sie chce jezdzic w miare bezawarynie. pozdrawiam
  7. petersen

    Podlaskie

    Cześć W końcu znalazłem chwilę żeby napisać co i jak. Umówiłem się w piątek (tydzien czy dwa tygodnie temu) do polecanego MotoCar Sławek Gorzelski na ul.Orbitalnej (Bacieczki) na środę w następnym tygodniu. Zajeżdżam mówię że umówiony byłem na zbieżność a tu zonk nie zapisali mnie. Chcieli się umówić na inna datę ale podziękowałem i więcej mnie tam nie zobaczą. Pomyślałem co mi tam jadę do Mototransport na wierzbową (tam gdzie jest stacja diagnostyczna). Przyjęli z miejsca nie było nikogo na stanowisku do zbieżność. Ciśnienia w kołach nie sprawdzili (spodziewając się tego sam to zrobiłem wcześniej), dociążenia auta też nie było. Przód ustawiony laserami (nie mają komputera), spoko kierownica prosto nie ściąga. Zabierają się za ustawianie tyłu i oczywiście śruba mimośrodowa zapieczona. Powiedzieli że nie odkręcą bo jak się zerwie to takiej nie mają, najlepiej żebym przyjechał ze śrubami i wtedy ustawią. No to do kasy zapłaciłem 60 zl za sam przód a tył jeszcze czeka. Sam spróbuje poluzować śruby jak się nie zerwą to chyba tam wrócę i niech kończą robotę, a jak się zerwie kupie nowe, założę i wtedy na ustawianie. Sami oceńcie czy warto tam jechać. byłem kiedys stały klientem MotoCar Sławek Gorzelski ale kiedy naciąłem się parę razy na to co TY ,czyli niby umówiony-zrezygnowałem z uslug.Tylko ty byłeś mądrzejszy bo zrobiles to po pierwszym razie a ja parę razy jeździłem ,a to nie zapisał a to coś sie przedłużyło a to jeszcze coś innego . pozdr
  8. do polowy 2005 opcja a pozniej standard pozdr.
  9. witam trafiłeś w sedno sprawy,mam takie same odczucia pozdr.
  10. daj sobie spokój ,nie ma zadnego problemu z DPF !!!!!!!!!!!!!!!!!regeneracja albo jak kto woli wyjecie zalanie specjalnym płynem (ewentualnie palnik w rękę )i zakładamy ponownie pozdrawiam
  11. witaj a gdzie kupiles DPF .....w ASO czy to jakies inne zrodlo pozdr
  12. jeffoo1 ale u mnie teoretycznie sprawdzali ten zawór ,powiedzieli ze po jakimś czasie ta prowadnica lubi korodowac i nie działa w pełnym zakresie ,więc sprawdzili ,przesmarowali i stwierdzili że jest ok :roll: .......turbo mam takie jak u Ciebie z elektrycznym sterowaniem
  13. ja nie mam wirusa,ale u mnie obiawy są identyczne ,na zimnym silniku zanim nie nabierze tem.roboczej dotykam pedał gazu i na każdym biegu poprosu rwie do przodu.Coraz częściej natomiast po rozgrzaniu auto traci parę,tzn.ciężej się rozpędza ,z lekkim opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału gazu.Ogólnie nie ma koncepcji bo po wizycie w ASO gdzie testowali go na wszystkie możliwe sposoby nie wykryli nic nieprawidłowego,natomiast po konsultacjach z niezależnymi warsztatami sugerują zapychający się powoli DPF( :( hej
  14. wg.mojej wiedzy Dla BMW zresztą jak do wiekszości niemieckich marek amory dostarcza sachs,kiedyś to była jeszcze BOGE.Ja zawsze jestem za fabrycznym rozwiązaniem i do swojego auta kupiłem właśnie SACHSA(również ma sport zawiechę) hej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.