Skocz do zawartości

Klimasgl

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11 530dx 190kw

Osiągnięcia Klimasgl

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów Jestem w posiadaniu BMW F11 z silnikiem n57 D30 z 2011 roku z przebiegiem 240 000 km. Chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów jakie elementy przy obecnym przebiegu warto by wymienić, Chodzi mi o bardziej rozszerzony serwis z pominięciem wymiany rozrządu oraz oleju w automatycznej skrzyni biegów bo te zostały już wymienione 10 tysięcy kilometrów temu. W ostatnim czasie Wymieniłem również amortyzatory przód tył oraz tarcze. Z góry dziękuję za Wszelkie sugestie. Pozdrawiam
      • 1
      • Lubię to
  2. Witam wszystkich jestem przed wymianą amortyzatorów z przodu xdrive 😞,chciałem zapytać jakim kluczem odkręcę śrubę półosi (imbus)oraz jaki moment dokrecenia,czy 200Nm będzie ok?Zastanawiam się,czy niezaszkodzi wymienić te śruby pół osi na nowe.Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
  3. Chciałem cię zapytać czy możesz zdradzić Jak wyjąć amortyzator xDrive bez konieczności rozpinania góry? Czy po wypięciu dolnego wahacza półośka sama wyskoczy bez konieczności rozpinania końcówki drążka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.