Mam B47 od 6ciu lat,przebieg przy zakupie 30 tyś teraz 100tyś i ogólnie po mieście mam regenerację co 200-250 km im zimniej tym częściej.W czerwcu wymiana chłodniczki spalin i wygląda że EGR też [to będzie już trzeci ale na szczęście za żaden nie zapłaciłem😅] więc to chyba norma.Obecnie mam dziwny problem,a raczej coś co stanie się niedługo problemem.W korku zaczęło się wypalanie DPF i po jakimś czasie się zatrzymało, filtr wypalony częściowo,do 20g sadzy,no i wczoraj zauważyłem na Btool że regeneracja jest zablokowana, filtr nie włącza wypalania przy 26,4g sadzy,a zawsze się tak działo, obecnie mam 30,8g zapełnienia i nie mogę wymusić Btoolem regeneracji,na trasie przy włączeniu regeneracji temperatura podnosi się do 420stopni C i sadza spada o pół grama i tyle.Zero błędów,olej wymieniany 2 miesiące temu,poziom oleju ok.Ktoś,coś?