Skocz do zawartości

Skimir

Zarejestrowani
  • Postów

    601
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 n62 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skimir

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Skimir

    Diagnoza PDC.

    Cześć. Zaczął mi szwankować PDC. Czasem działa poprawnie a czasem wydaje długi sygnał z tylnego głośniczka, miga diodą na włączniku (awaria) i po pewnym czasie się wyłącza całkowicie. Czy sygnał z tylnego głośnika oznacza, że błąd dotyczy tylnych czujników? Jak zidentyfikować uszkodzony czujnik? Czy wszystkie czujniki PDC są takie same i zamienne (mam kilka w garażu)?
  2. Proszę o rozkodowanie VIN WB10J110XKZ725389
  3. Jaka tam jest przetwornica? Były przetwornice w których nagminnie puszczał lut pod tranzystorem - da się to łatwo naprawić.
  4. Spróbowałem się pobawić tymi ryglami i trochę pomogło. Maska odskakuje na tyle, że już zaczep w zamku nie łapie rygla z powrotem jak puszczę wajchę. Nie ma szału, bo mogłoby to zdecydowanie lepiej „odskakiwać” ale jest lepiej. Dzięki.
  5. Mam też problem z otwieraniem maski. Trochę posprawdzałem wstępnie i co wyszło. U mnie najprawdopodobniej problem nie leży w zamkach maski ale w tym, źe po odryglowaniu maska nie odskakuje na tyle aby zwolnić zaczepy. Po puszczeniu „wajchy” rygle (z reguły ten prawy) łapią z powrotem maskę. Wystarczy, że ktoś w chwili gdy ciągnę za uchwyt lekko podnosi maskę do góry i wszystko działa jak trzeba. Może te sprężyny już są słabe, może siłowniki maski. Czy u Ciebie maska sama idzie do góry czy musisz ręką ją otwierać?
  6. Sprawdził bym jeszcze odmy i czy nie bierze lewego powietrza. Druga kwestia to valvetronik tego na ślepo nie ma co ruszać bo to złożona kwestia.
  7. Tak na poważnie? Porównujesz opony, które nie są założone na felgi i nie napompowane a następnie wyciągasz wnioski?
  8. Sprawdzam czy da się to zrobić bez opuszczania sanek. Wg znalezionego opisu nic nie trzeba dodatkowo rozkręcać ale opis był dość niejasny…
  9. Cześć. Jak się wymienia krzyżak kolumny kierownicy w e53 z silnikiem n62 (czyli polift)? Nie mogę znaleźć dokładnego opisu - w newtis jest tylko opis do przedliftu a to trochę inna konstrukcja, na youtube też posucha… Da się to wymienić bez demontażu połowy gratów z komory silnika. Dostęp dosyć słaby ale może…
  10. Króciec chłodnicy, trójnik chłodnicy… Widzę, że pękł więc chcesz szukać tej części. Niestety, najprawdopodobniej nie występuje osobno ten trójnik ale razem z wężami. Szukaj - wąż chłodnicy.
  11. Z tymi długimi jako dzienne to są dwa problemy: 1. Wygląda to jakbyś jechał furmanką z lampami naftowymi 🙂 Światło żółte. Ale to kwestia gustu. 2. Tak ustawione światła nie spełniają ani definicji formalnej świateł mijania ani świateł do jazdy dziennej - a takich jest obowiązek używania w Polsce w dzień.
  12. Nie ma to różnicy z której strony zaczniesz. Rozbierasz wszystko co trzeba i układasz kabel. Osobiście bym zaczął układanie kabla od strony radia bo jak zostanie Ci dłuższy kawałek luzem to go łatwiej upchasz w bagażniku niż pod konsolą. Tak jak już gdzieś tu napisałem - szukaj wersji z dłuższym kablem. Jak kupisz ten krótszy to musisz go puścić środkiem więc rozbierania jest więcej, jak kupisz dłuższy to lecisz wzdłuż prawego progu (tam nawet idą wiązki).
  13. Cześć. Czy można "na kanale" sprawdzić poprawność poziomowania reflektorów poruszając ramieniem czujnika przy przednim wahaczu? Powinny reflektory pracować? Czy dzieje się to tylko podczas jazdy? Druga kwestia. Czy czujnik z nowszego BMW (2020 rok) będzie współpracować? Wtyczka taka sama, mocowanie takie samo (dwie śrubki), trochę inny kształt.
  14. Ja bym jeszcze dokładnie sprawdził koronkę, czujnik, okablowanie. Może warto zamienić czujnik i zobaczyć co się będzie działo.
  15. Sorry, ale powiem, że mistrz się trafił :-) No przegigant. Przecież nawet jakby tam dyfra zupełnie nie było to w toczącym się po płaskiej powierzchni samochodzie prędkości kół będą jednakowe. Koronki ABS są przy kołach a nie w dyfrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.