Skocz do zawartości

Viper211

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 520d 184KM - obecnie
    BMW E90 320i 170KM - kiedyś
  • Lokalizacja
    Małopolska
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia Viper211

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jak się wbija, że jest nowy dpf to ustawia wymianę na 250tys. km. To u Ciebie już ktoś wbił 49tys km temu, że jest nowy dpf. Jeśli się nie wbije to przy około 240-250tys zaczynają wyskakiwać czasami błędy od dpf i normalnie według BMW powinno się wymienic dpf na nowy. Jeśli się nic nie dzieje to po prostu się wbija, że jest nowy założony lub jeśli już często się wypala to można dać do czyszczenia plus zaznaczyć, że jest nowy. U siebie poprostu sprawdź czujnik i wężyk.
  2. Prawdopodobnie czujnik ciśnienia spalin, sprawdź wężyk do tego. Jaki masz przebieg i ile w aplikacji pokazuje Ci dystans do wymiany dpf?
  3. Jeśli masz co chwilę inne wskazania, to gdzie dalej chcesz szukać problemu. Samo z siebie się nasuwa, że to czujnik, o czym jest już kilka razy wspomniane wyżej. Sam piszesz, że jakby brał 1l na 1tys km to byś ciągnął za sobą zasłonę dymną. Nie ma co kombinować, tylko brać się za najbardziej oczywistą rzecz
  4. @Zbichu , jeśli nie pomyliłeś wątku, to idź trollować gdzieś indziej
  5. W Polsce zakup trochę inaczej wygląda. Benzyny da się kupić w przystępniejszej cenie. Kolega chcial kupić sprowadzonego z Niemiec. Obserwuje tutejszy rynek i przez ostatnie miesiące dzieje się coś dziwnego (prawdopodobnie w Polsce również), ceny samochodów używanych poszły w górę, rok temu kupiłem swoją 520d, a podejrzewam że teraz mimo jeszcze większego przebiegu bym na niej zarobił. Wracając do silników benzynowych, w Niemczech są droższe niż diesle bo co chwilę się tu słyszy, że będą wprowadzane zakazy w miastach dla kopciuchów, jest na nie większy podatek drogowy. Ludzie się je pozbywają a benzyny przez cały czas trzymają wyższe ceny. Sam chciałem kupić jakąś benzynke przez niewielki dystans do pracy ale ceny odstraszyły. Dlatego odradzilem koledze taki zakup samochodu, który po sprowadzeniu nadal jest tańszy niż można kupić sensowna sztukę w benzynie w Niemczech. Nie ma innej opcji, tam musi być coś nie tak.
  6. Ja bym sobie ani tym głowy nie zawracał. Sprowadzony z Niemiec i kosztuje 9500€. Nie znajdziesz w tej cenie dobrej benzyny w Niemczech, a gdzie jeszcze koszty poniesione za prowadzenie, plus zarobek handlarza
  7. Na fb są grupy gdzie chłopaki sprzedaję swoje auta. Grupy na fb odradzam, chyba że chcesz uczestniczyć w tej internetowej hołocie napinaczy. F10/F11 jest już za bardzo dostępna cenowo, kupi jeden Janusz z drugim i myśli, że świat zwojował. Zwrocisz uwagę tym kpiącym z jakiegoś 10-letniego samochodu z 250k przebiegu, że kierownica M, może mieć widoczne przetarcia, to te prostaki Cię zwyzywają, że przetarty to możesz mieć mózg, a kierownica się nie wyciera :duh: Co najlepsze to Ciebie zablokują, bo prowadzą te grupy koledzy tych Januszy. Co do wyposażenia które fajnie gdyby było, to każdy potrzebuje dla siebie coś innego. 5 w manuału to grzech. Dla wygody przydadzą się fotele komforty, head up jak dla mnie mega sprawa, nie trzeba odrywać oczu od drogi, dużą navi zawsze lepiej mieć, jeśli lubisz posłuchać muzyki to coś więcej niż podstawowe audio. Szukaj przede wszystkim zadbanego egzemplarza z podstawowymi rzeczami, które są dla Ciebie ważne, resztę zawsze można sobie dołożyć z czasem.
  8. Tak samo miałem tylko wrzucony do pudełka, bez zabezpieczeń
  9. W sensie ciśnienie wsteczne? Na jałowym 6-7hpa, na wyłączonym silniku -1,0,1 norma. Te zamienniki to się raczej do niczego nie nadają, miałem dwa z Hella i źle pokazywały, dopiero po włożeniu oryginału zaczęło normalnie działać.
  10. Sprawdź jakie masz ciśnienie wsteczne na włączonym silniku na biegu jałowym i jakie na wyłączonym silniku. Może czujnik ciśnienia spalin/różnicy cisnień szwankuje.
  11. Chyba musi zostać spełnione kilka warunków: ilość paliwa w baku, odpowiednia prędkość, temperatura i coś jeszcze tam było. Ciśnienie wsteczne masz dobre?
  12. Czy w BMW f11 da się wyłączyć tryb transportowy przez bimmer tool?
  13. Przejechałem 50km, chyba się zaczyna normować, na zgaszonym pokazuje 3hpa, wcześniej zapchanie wzrosło do 13%, teraz zmalało do 10%, także fajnie, nie wypala codziennie :D Żona twierdzi, że nie czuje spalin w środku, ja już sam nie wiem. Za to jak wyjde na zewnątrz z auta to na zewnątrz czuje na 100%. Może być, że przez ten zamiennik już tak będzie, czy nie powinno tak być? A i jeszcze jakie powinno być ciśnienie atmosferyczne, 1006 to norma?
  14. Przewód oryginał wsadzony. No nic, w poniedziałek będę od nowa atakował mechanika
  15. Też żałuję że nie kupiłem odrazu oryginalnego czujnika, tyle że na samym początku pierwszy mechanik podmieniał ten czujnik i powiedział że to nie to. I to mnie zmyliło. A teraz zrobię tak jak mówisz, będę jeździł i nie sprawdzał co chwilę, Problem w tym że dalej smiedzi, chyba dzisiaj drugi raz źle poskladali. Mówił mi że ostatnio coś spawali, ale że teraz nie pasowało i musieli rozcinać jakaś rurę i jeszcze raz pospawać, ale że już będzie działać. Jednak chyba ponownie się coś nie udało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.