Skocz do zawartości

davidpl

Zarejestrowani
  • Postów

    268
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525d xDrive f10 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia davidpl

  1. A chłodniczka egr wymieniona na akcji? Może tak pękła, że leje strumieniem płyn do dolotu 😛
  2. Tez jestem ciekaw czy nowe chłodniczki ciekną, chyba nie powinny 😛 ewentualnie czy spadek poziomu płynu chłodniczego, ale bardzo wolny typu od max do min na 10k km to coś naturalnego, czy nie?
  3. @aramiel123 dzięki! Ogólnie jest straszna loteria z tymi silnikami, jednemu małe turbo pójdzie przy 60k km, inny przejedzie 200, u jednych rozrząd się zrywa przy 120k km inny ma fabryczny przy 300, to jakiś wyższy poziom abstrakcji jeśli chodzi o określanie, kiedy coś może się wysypać. Wtryskiwacze Ci nie stukają/nie stukały na zimnym? Wg jednego z mechaników na yt 200k km to praktycznie limit dla tych wtryskiwaczy, a potem zaczynają lać i przyczyniają się do zatarcia (ON w oleju i przez to spadek lepkości). Jest bardzo dużo niewiadomych no i dochodzi jeszcze styl jazdy, gdzie (mam wrażenie), zdrowiej dla silnika jeździć dynamicznie w trybie sport (wyższe ciśnienie oleju, mniejszy moment, egr nie wali spalin) niż „oszczędnie”.
  4. @aramiel123 pewnie tak, chociaż zapewne jest wiele składowych. Widzę, że u Ciebie też zmienia się dźwięk przy jakich 2500-2800 rpm (chyba wtedy duże turbo zaczyna pompować). Zmieniałeś wtryskiwacze? Czy na fabrycznych 330k przejechane?
  5. Przez to akcje BMW poleciały jakieś 15-20% w dół 😉
  6. davidpl

    BMW F10 wahacze

    Jest jeden górny i dwa dolne (poprzeczny i rozprężny). Każdy wahacz ma jeden sworzeń, dolne po jednej tulei, górny dwie tuleje. Zazwyczaj wymienia się całe wahacze. Wahacz poprzeczny ma sworzeń, który jest oddzielną częścią, pozostałe mają zintegrowany sworzeń.
  7. Czy ktoś mógłby wstawić zdjęcia zaworu egr po wymianie w ramach akcji serwisowej? Nie wiem czy w ASO będą mieli informacje z wyszczególnionym EGR, a żeby dobrać się do osłony zaworu i zobaczyć czy się nie zacina, to sporo zdejmowania jest- wiązki, obudowa filtra powietrza itp.
  8. Ok, kilka stron wcześniej jest info, że najczęściej z zaworem, ktoś wie od czego zależy czy sama chłodnica czy zawór też? Czy w systemie będą mieli informacje o tym, co zostało wymienione?
  9. Przy wymianie chłodniczki na borg warner w ramach akcji serwisowej wymieniany jest też zawór EGR?
  10. Ktoś pisał o tym w którymś temacie o g60. Akumulator się doładowuje przy hamowaniu, więc to nie jest tak, że po 100km jest jazda bez prądu.
  11. Przecież po lifcie było też n47 25d
  12. Wszystkie n47 po lifcie miały 23 zęby?
  13. To jakiś silnik od ciężarówki? Ile oleju ma w układzie i jaka pojemność? Wiadomo, że są silniki, które mają ganiać ogromne przebiegi bez awarii. Jak w firmie transportowej padnie silnik, to każdego dnia firma ma duże straty, a jak komuś w serii 3 czy 5 się posypie, no to weźmie z wypożyczalni zastępczy, albo coś innego sobie ogarnie na czas naprawy.
  14. A skąd mam wiedzieć, że jest inny wydatek? Przecież nikt nie podał konkretnych danych.
  15. Nie mówię o przeprojektowaniu bloku, tylko jeśli wydatki są takie same, a różnica w ciśnieniu spowodowana jest wielkością kanałów, to może nie tędy droga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.