odnośnie MAGNUM INWERTER DINAMIK XS 0-840 może on namieszać z elektryka w aucie? W instrukcji obsługi producent pisze aby nie używać go w przypadku gdy mamy słabe napięcie na aku lub gdy aku jest uszkodzony albo również jest napisane aby ustawiać moc ładowania na 1/10 pojemności aku - maks 1/6 gdzie przecież często trzeba dorzucić dużo grubiej A... Mam taka sytuację, Dinamik 0-840 był do auta podpięty na ok.3h i z mocą 20a. Po tych trzech godzinach były błędy w e60 : - DDE komunikacja BSD z inteligentnym czujnikiem akumulatora - BSD czujnik jakości oleju: brak - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem - DDE BSD komunikacja ze sterownikiem świec żarowych błędy nie do skasowania, ale pod odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu zostaje tylko : - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem Auto w tej chwili jest nieprzewidywalne, jest ok ale nie wiadomo kiedy nie ma zasady nagle w aucie zaczyna brakować prądu i skrzynia przechodzi w tryb awaryjny, nie ma wspomagania, nie ma wstecznego, nie ma świateł, auto zaczyna głośniej pracować, dymić, radio i ekran ccc się wyłącza i w ogóle choinka w aucie... po wyłączeniu auta i próbie ponownego uruchomienia nie odpala - brakuje prądu, aku rozładowany. Po naładowaniu, auto odpala i jest wszystko ok, ale nie wiadomo kiedy znów zacznie "szaleć" z wymienionymi objawami, ale dalej widnieje nie do skasowania błąd " - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem " I teraz pytanie, alternator czy regulator napięcia do wymiany? Inwerter dynamik uszkodził alternator bądź regulator napięcia? niby jak? wcześniej auto nie miało wyżej wymienionych błędów ani objawów. EDIT: Jak ktoś będzie miał podobne przeboje i błędy to wina leży po stronie regulatora. Po wymianie brak błędów i ww. objawów.