Skocz do zawartości

darkanin88

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 61 530 D 218KM

Osiągnięcia darkanin88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tego nikt nie wie czy sie dobrze dopalał a sterownik regenerowany czy zamiennik org
  2. jak jest dpf usunięty i buczy (co jakiś czas) to soft jest źle zrobiony a jak dpf jest dobry bez żadnych modyfikacji to przyczyną mogą być świece żarowe nie zależnie czy to lato czy to zima. Dzięki świecom żarowym dpf sie dopala tak jak powinien i wtedy nie buczy, łącznik układu wydechowego też może być za to odpowiedzialny ale to by buczało cały czas do tego dochodzi jeszcze tłumik drgań układu wydechowego jest on umieszczony na końcu wydechu u mnie go nie było :? .
  3. ukryte menu wszystko ci powie temperatura silnika po 7 km ma byc okolo 90 stopni nawet jak jest minus 5 jak nie to któryś z termostatów jest walnięty , u mnie był przy chłodnicy oleju skrzyni biegów ,da się go zrobić czasem lubi się zawiesić .
  4. Panowie nic wam to nie da będzie buczeć jak soft jest źle zrobiony mialem tak dwa razy softa zmieniałem a przy dobrym dpf może być przez to że świeca jest upalona jedna lub więce lub padnięty sterownik świec żarowych (naprawiany kiedyś u Janusza )
  5. W automacie są 3 termostaty to może być przyczyną dużego spalania (wymiennik ciepła chłodniczki oleju skrzyni automatycznej i tam jest termostat )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.