Skocz do zawartości

sebsek

Zarejestrowani
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana sebsek w dniu 5 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają sebsek punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G08 iX3, Q8 e-tron 55 Sportback (a miało być i4M50)

Osiągnięcia sebsek

  1. Patrząc jaj wyglądają ceny aut w Chinach to nawet jakby cło miało być 2 x wyższe to nadal wychodzili by na swoje:
  2. Coś do powyższej dyskusji: https://youtu.be/5krTwtarzhM?si=qvsNAT-_hgetMBpb
  3. W całej tej dzisiejszej dyskusji zapominacie, że większość osób jeżdżącą obecnie elektrykami ma fotowoltaikę. Ja przy ładowaniu 2 aut nadal nie przekroczyłem limitu 3000kwh i obecnie płacę tę mityczne 0,38 zł 🙂 Ale cała ta dyskusja jak i większość podobnych w polskim internecie pomija dla mnie najważniejsze kwestię w elektryku - przyjemność z jazdy tj. - elastyczność - maksymalny moment od zera - błoga cisza przy przyśpieszaniu I dla powyższych całkowicie zrezygnowałem z aut spalinowych i nawet gdyby koszty ładowania były sporo droższe od paliwa to do benzyny czy diesela nie wrócę.
  4. Powyższe screeny bardzo dobrze pokazują, że Tesla właśnie idealnie czuje się w towarzystwie Volkswagena, Skody czy Toyoty. To tak jakby zarzucać Ferrari, Bentleyowi czy Lamborghini że sprzedają mniej niż BMW. Tesla to takie motoryzacyjne CCC 🙂
  5. sebsek

    Wahacze

    Ja w lipcu robiłem przegląd po dwóch latach przy bardzo podobnym przebiegu i nie było żadnych uwag co do zawieszenia.
  6. Fakt w Audi te pakiety są mocno popieprzone, a w powyższym to cenę chyba robi wynajem A6 na 40 dni. Ja natomiast kupiłem poniższy pakiet na 3 przeglady, który wyszedł taniej niż dla iX3:
  7. Ciekawe co by Norwedzy powiedzieli na takie szkolenia: https://budzet.krakow.pl/projekty2023/5945-plonacy_samochod_elektryczny_-_czy_wiesz__jak_sie_zachowac_.html Jak mi to znajoma dzisiaj podesłała to nie mogłem uwierzyć, że coś takiego jest na oficjalnej stronie urzędu miasta.
  8. Chyba to musi być cytat z bibli Muska bo z funkcjonalnością to akurat coraz gorzej. Najpierw skasowali czujniki parkowania cofając wyposażenie aut pod względem parkowania do lat 90, a teraz likwidują manetki kierunkowskazów. Już nie moge się doczekać co kolejnego zlikwidują aby "pomóc klientom" 😀
  9. I tu jest pies pogrzebany bo właśnie modyfikacja układu kierowniczego jest drugą najważniejszą zmianą tegorocznego liftingu po zwiększeniu baterii o 25%. Popularny niemiecki elektro youtuber Car Maniac, który ba codzień jeździł etronem był w szoku jak duza zaszła zmiana w prowadzeniu auta po lifcie.
  10. Oj nie ładnie, w tych ostatnich dyskusjach wszyscy pomijają Q8 etron 55, a to czarny koń tej rywalizacji bo dobrze wyposażone auto z baterią 106 kW w klasycznej ponadczasowej bryle można mieć poniżej 400 tys. Co jest bagatela ok 100 tys. Mniej niż porównywalne IX czy EQE SUV. Oczywiście warunek, że komuś wystarczy 5,6s do 100km/h 😀 Mi spokojnie wystarcza.
  11. Coś do obejrzenia zanim Słonik zda relację z nowego nabytku 😉
  12. Co do tych zasobów to bym nie panikował bo kilka miesięcy temu sam byłem świadkiem gdzie do wypadku na autostradzie kolo Norymbergi, który potem jak go mijałem po godzinie stania w miejscu nazwal bym raczej delikatna stłuczka, przyjechały 3 wozy strażackie 😀 I oczywiście były to spalinówki
  13. Nie ma z tym problemu ważne żeby moc umowna i przyłączeniowa były powyżej. Ja mam 25kW w Tauronie.
  14. Często zdarzają mi się wyjazdy po Europie z postojami na zwiedzanie i gdy robię w jakimś mieście 1‐2h przerwy to automatycznie mam potem dwa razy więcej prądu w baterii, bo oczywiście w takich sytuacjach zawsze wybieram parking w centrum ze słupkiem AC. Poza tym w pracy i w domu mam wallboxa 22kw ale tu akurat i 11kw w zupełności wystarcza 😀
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.