Skocz do zawartości

daku3

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 2015 3.0d
    X3 G01 LCI M40i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daku3

  1. Dzięki Kuj0n za geograficzną reprymendę 😄, sam jak przeczytałem teraz to aż 🙈
  2. Chciałem przy okazji zapytać żeby nie tworzyć nowego tematu, a chodzi o naklejenie oznaczeń, emblematów na tylnej klapie czyli dokładnie X3 ///M40i skąd wziąć jakiś szablon? Może ktoś pomorze, zmierzy u siebie i poda wymiary?
  3. Witam Odpowiadam sam 🙂 Jest to końcówka wiązki do systemu "smart opener" czyli otwieranie bezdotykowe nogą. Brakuje modułu i dwuch anten mocowanych właśnie wzdłuż wspornika zderzaka.
  4. Przepraszam za bałagan, umieściłem dwa takie same tematy także proszę moderatora o skasowanie tego🥴
  5. Proszę o pomoc w ustaleniu co powinno być w miejscu widocznym na zdjęciu, a zostały tylko kabelki. Wiem, że zdjęcie jest mało czytelne, ale jest to tył auta prawa strona bez zderzaka. Kabelki umiejscowione tuż przy otworze do holowania. Lakiernik składa i niestety najwyraźniej czegoś brakuje. Raczej nie mam co liczyć na inne zdjęcie, a nie ma mnie na miejscu. Dodam, że wiązki PDC, komfortowego dostępu czy czujniki ostrzegania przed zmianą pasa ruchu są na miejscu i mają już swoje zasilanie.
  6. Proszę o pomoc w ustaleniu co powinno być w miejscu widocznym na zdjęciu, a zostały tylko kabelki. Wiem, że zdjęcie jest mało czytelne, ale jest to tył auta prawa strona bez zderzaka. Kabelki umiejscowione tuż przy otworze do holowania. Lakiernik składa i niestety najwyraźniej czegoś brakuje. Raczej nie mam co liczyć na inne zdjęcie, a nie ma mnie na miejscu. Dodam, że wiązki PDC, komfortowego dostępu czy czujniki ostrzegania przed zmianą pasa ruchu są na miejscu i mają już swoje zasilanie.
  7. Takie jeszcze elementy ale brak danych co do momentu ich dokręcenia☺️
  8. Kuj0n dzięki serdeczne za tutorial/instrukcję są nawet momenty śrub uchwytów i poprzeczek 🫠
  9. Czy przy oryginalnym tłumiku oraz oryginalnych obejmach jest konieczność użycia pasty uszczelniającej do wydechów czy oryginalne podzespoły są tak skonstruowane, że można pominąć ten element przy montażu?
  10. Jak w temacie, jakim momentem powinienem dokręcić śruby w obejmach uszczelniających od wydechu w BMW X3 G01 LCI M40i. Chodzi o nr 3 i 4 na schemacie.
  11. Witam Pytanie z czystej ciekawości, a mianowicie analizując raport historii serwisowej jaki posiada w swoim archiwum BMW zauważyłem, że przy jednym z wpisów podczas przeglądu serwisowego nie ma wyszczególnionej ilości oraz zastosowanego oleju tylko sam filtr. Przeglądów w raporcie jest sporo z racji przebiegu i w każdym oprócz tego jednego jest wyszczególniona ilość i jaki dokładnie olej został zastosowany plus filtr. Teraz nasuwa się pytanie czy serwis mógł świadomie zaniechać wymiany oleju stosując tylko sam filtr oleju czy też może to był błąd, przeoczenie w samym wpisie? Czy Dealer może sobie pozwolić na taką praktykę? Załączam dwa zrzuty z interwałów olejowych jeden z wyszczególnionym wpisem użytego oleju drugi nie. Dodam, że każdy z przeglądów był podyktowany wymogiem gwarancyjnym co 15 tyś obowiązującym w USA. Raport oczywiście dotyczy mojego BMW X3 G01 LCI z USA☺️
  12. daku3

    BMW G01 USA-EU

    Dzień dobry Przy okazji wątku konwersji z USA do EU dotyczącego również mnie ☺️ chciałem serdecznie poprosić, zapytać czy jest możliwość zamieszczenia linku w temacie zamkniętym "Instrukca PL BMW G01" lub gdziekolwiek indziej takiej samej tylko do modelu LCI czyli od 2022r? Bardzo by się przydała zwarzywszy na to, że nawet aplikacja BMW Guide jest tylko w j. angielskim do modelu z VIN USA🙁 Domyślam się, że mogą być bardzo podobne, ale szukając informacji chociażby serwisowych i powołując się na ich źródło chciałbym mieć pewność, że szukam konkretnie do tego modelu.
  13. Dzięki za zainteresowanie, dokładnie nr który podałeś to polift ale z takim jest ich jak na lekarstwo. Byłem przekonany, że są identyczne do momentu aż jeden z posiadaczy klapy przed liftem zasugerował możliwą różnicę w otworach do mocowania lamp🫤
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.