Skocz do zawartości

maciejg76

Zarejestrowani
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 61 535d 2005

Osiągnięcia maciejg76

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No wszystko fajnie ,tylko od środka auta do koła idzie jeden cały przewód 😀 przewód jest prosty do gięcia, do lewego koła nie było aż takiej tragedii, ale prawe to jest jakieś nieporozumienie ... , sam przewód kosztuje koło stówki po rabatach w serwisie , więc bajka ,ale wymiana 🫣
  2. Ja wymieniłem u siebie ten od środka auta do tylnego lewego koła na oryginał z Aso w 2018 roku auto miało wtedy jakieś 270 tys , auto z Niemiec, teraz widzę że ten drugi tylny do prawego koła też by można wymienić bo jest trochę rdzy w miejscu gdzie kończy się płyta osłonowa pod autem i tam zbiera się woda, która kapie akurat na przewód ,narazie przeszlifowałem trochę papierem i zabezpieczyłem to , bo robienie prawej strony to jakiś armagedon
  3. Ogólnie na forach są pustki , teraz wszystkie dyskusje- porady przeniosły się niestety na różne grupy tworzone na fejsach, znak nowych czasów☹ niestety poziom niektórych "ludzi" jest tam dramatyczny i proszę nie pisać, że nasze auta są stare , albo ,że wszystko zostało już napisane ,dlatego jest tutaj mało tematów, bo ciągle pojawiają się nowe problemy i nowe rozwiązania tych problemów, mam nadzieję, że to forum nie umrze śmiercią naturalną ☺
  4. To nic,że wymieniłeś wcześniej, powinno się wymienić wszystko kompleksowo , filtr z wężykiem to mały koszt a w wężykach możesz juz mieć syf, zresztą gościu w tej firmie powie Ci to samo , przekaźnik jest w bagażniku pod podłogą w towarzystwie dwóch czerwonych , one się sklejają w środku i nie rozłączają kompresora przez co chodzi dłużej niż powinien i później się zaciera , po wymianie kompletu kompresor pracuje dosłownie kilka sekund nawet jak auto stoi tydzień , aa i przekaźnik tylko BMW 😉
  5. Witam , polecam firmę Moto tech Bielsko Biała, wystawiają się na aledrogo, robiłemu u nich regenerację jakieś 2 lata temu i wszystko super śmiga, zrobione błyskawicznie, super kontakt , wymień koniecznie zielony przekaźnik jeśli tego nie zrobiłeś i filtr z wężykiem do kompresora , wszystko u nich dostaniesz, pozdrawiam
  6. Ja niestety dalej z tym walczę, założyłem podgrzewacz filtra paliwa, ale to niczego nie zmieniło, zresztą po kilkuset km znowu komp wywalił jego błąd a później po miesiącu błąd zniknął, nie wiem o co kaman, w bimmer toolu chciałem wymusić grzanie świec, ale albo ta funkcja u mnie nie działa, albo coś jest nie tak z tym sterownikiem świec, wyświetliło się tylko "ok" na żółto i nic się nie działo, może ktoś wie na jakiej zasadzie działa ta funkcja i co powinno się pojawić ?
  7. To jest według Ciebie falowanie? :D olej to ,przecież tam prawie nic się nie dzieje , a jak tak bardzo Ci to przeszkadza , to spróbuj przeczyścić sobie wszystkie wtyczki od wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, czujnika ciśnienia , tylko zrób to porządnie, powinno pomóc, to pseudo falowanie nie ma żadnego związku z kompresją czy świecami, nie szukaj problemów na siłę, one same się w końcu pojawią :D
  8. Alternator jest sprzedawany razem z regulatorem jako całość, kupiłem nowy Valeo, bo wcześniej wymienilem szczotki w starym i problem z ładowaniem wrócił po tygodniu czy dwóch i więcej nie chciałem się z tym bawić bo u mnie dostęp do niego jest tragiczny ( mam dużą pompę ) .Wyskakujace kontrolki mogą świadczyć o słabym akumulatorze , czyli idąc dalej możesz mieć walniety regulator i alternator "gubi" czasami ładowanie , lepiej zrób to jak najszybciej bo znając szczęście to padnie jak będziesz daleko od domu :D
  9. Skoro Ci faluje przy 21 stopniach to ja bym raczej odpuścił temat świec, sterownika i kabla , i szukał gdzie indziej ,tym bardziej ,że nie masz błędów, u mnie falowanie występuje, ale tylko jak temp.spadnie do 10 stopni i niżej i tylko przy odpaleniu po nocy , towarzyszy temu kopcenie na szaro-biało,ale ja nie mam dpfa, dym śmierdzi niespalonym paliwem, w lato wskazówka nawet nie drgnie , falowaniu towarzyszą drgania silnika , im zimniej tym większe, w kompie jest tylko błąd podgrzewacza paliwa ,który czeka na wymianę, chociaż nie liczę na to,że jego wymiana coś zmieni, bardziej podejrzewam u siebie właśnie sterownik, kabel bo świece wymieniłem lub niższą kompresję na którymś z cylindrów, no i jeszcze wtryski , chociaż były sprawdzane na stole i poddane regulacji , wiec teoretycznie je wykluczam ,wiem,że ludzie wymienili "pół " samochodu a problem dalej pozostał, 2 bary to dosyć mała różnica, ale całkiem możliwe, że powoduje to chwilowe falowanie u Ciebie ,jednak poszedłbym raczej w temat wtrysków, mimo ,że były niby sprawdzone, jeśli chodzi o napięcie ładowania, to jest to normalne zachowanie alternatora, ja mam założony nowy i mam tak samo
  10. Kiedyś gdzieś tam czytałem, że ponoć te OEM są lepsze od zamienników, chociaż wątpię w to, bo tam nie ma żadnej technologii z NASA :D u mnie jak wymieniałem to membrana dalej chodziła prawidłowo a siedział oryginał od nowości, wsadziłem teraz febiego bo oryginał miał cenę z kosmosu i nie mam żadnych problemów, wiec na tą chwilę nie powiem o niej nic złego i wątpię, żeby te wycieki u Ciebie były spowodowane wadliwą odmą , ja wymieniłem swoją tylko dlatego ,że mi kopci po odpaleniu, ale tylko jak jest zimno , oczywiście nic to nie zmieniło i dalej z tym walczę :D
  11. Wiem ,że powodów falowania jest mnóstwo i wiem też, że jest sporo osób, które wymieniły dużo części a problem dalej pozostał, u mnie nie ma żadnego błędu i auto jeździ normalnie ,wiec diagnoza tym bardziej jest utrudniona , wymieniłem świece i zrobiłem wtryski i generalnie olałem sprawę a co do spalania to jest głównie z tras, eski i autostrady jak ruch pozwala to180-200 ale też dużo zwykłych krajówek 100-120 , to jest średnia z ok.40 tys, w zimę trochę wzrasta ale max.9,5 litra
  12. Tylko u mnie spalanie jest w normie, pali mi średnio ok.9 litrów, ale jeśli chodzi o obroty to jest ta sama sytuacja ,że falowanie występuję tylko poniżej 10 stopni
  13. Przepływomierz powodował problem z tym dźwiękiem, czy też z falowaniem obrotów? Bo z tym drugim walczę już od dawna i końca nie widać :D
  14. W oryginale wychodziły tarcze nitowane ( dwuczęściowe) i takie najlepiej kupić bo lepiej znoszą wysokie temperatury, ale jak ktoś nie ma kasy i jeździ normalnie to niech kupuje to na co go stać :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.