Skocz do zawartości

suchy021095

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2002

Osiągnięcia suchy021095

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie, chciałbym zakupić E93 do kwoty 39000 zł. Jest kilka interesujących mnie ogłoszeń, jednakże wcześniej jeździłem tylko E46 i mam problem z podjęciem decyzji dotyczącej wybrania silnika (wiadomo najmniej awaryjny i w miarę ekonomiczny). Najbardziej interesuje mnie benzyna. Może macie jakieś propozycje na co zwrócić uwagę, czego szukać a czego unikać? 328i N52B30 wersja USA na pośrednim wtrysku, uzyskałem VIN WBAWL13518PX17912: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-full-328-3-0b-234km-automat-xenon-ledy-skory-navi-CID5-ID10HBND.html 325i N53B30 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-kabrio-full-325-3-0b-218km-nawigacja-xenon-ledy-skory-CID5-ID10SJNE.html 325i N53B30 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-bmw-325i-CID5-ID11Bzsa.html 320i N43B20 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-bmw-e93-320i-CID5-ID119pee.html
  2. Dodam jeszcze, że po odpięciu kostki od valvetronica, auto przechodzi w tryb awaryjny i pracuje bez zarzutów
  3. Witam, Podpinam się. Również mam E46 316i n42 z 2002 roku oraz identyczne problemy. Skoki wskazówki spalania zaczęły się jakieś 4 miesiące temu, lecz nic więcej się nie działo. Od kilku dni, gdy silnik się nieco rozgrzeje (powyżej niebieskiego koloru) obroty zaczynają skakać na wolnych w granicach 500-1200. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wrzuceniu luzu skok w obrotach czasem jest tak duży, że auto całkowicie spada z obrotów i gaśnie. Podczas jazdy nie zauważam problemów, jedynie na wolnych. Problem zarówno na benzynie jak i LPG. W inpie nie pokazuje mi żadnych błędów. Obstawiałem silniczek krokowy, lecz postaram się sprawdzić również powyższe rozwiązanie ---------------------------------------------------- EDIT U siebie nie zauważyłem żadnych nieszczelności spryskując wodą we wskazanych miejscach. Wie ktoś gdzie w 316i n42 znajduje się silniczek krokowy ? Nigdzie go nie widzę :o być może go nie ma ? A jak sytuacja u pierwszego kolegi wygląda ? Wymyśliłeś coś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.