Skocz do zawartości

jjj28

Zarejestrowani
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw
  • Lokalizacja
    Układ Słoneczny
  • Zawód
    wolny zawód

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jjj28

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Post wcześniej w komentarzu do lamp shadowline piszesz o agrotuningu. Patrząc na twoje wypowiedzi w końcu znalazłeś coś w czym czujesz się pewnie :cool2: . I znowu potwierdzasz, że nic nie zrozumiałeś... Zacytuj moją wypowiedź gdzie piszę o lampach shadowline. Co więcej dalej, wyraźnie napisałem co miałem na myśli, ale ty jak widać, ewidentnie masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Zrozum, że twoja odpowiedź na to co napisałem (a ty to zacytowałeś), była z d..y i nie na temat. Nie pogrążaj się, bo każdy widzi co napisałeś i w odpowiedzi na jaką wypowiedź.
  2. Ty chyba nie do końca wiesz co oznacza lampa shadowline i trochę odlatujesz z takimi tekstami - to nie jest klosz lampy przyciemniany w garażu sprayem ani żadne ‚ulepszenie’, a oryginalny element montowany przez producenta, gdzie wnętrze lampy a nie klosz jest ciemne co super pasuje do wersji shadowline. Poprzednio miałem standardowe lampy a teraz shadowline i te drugie moim zdaniem wyglądają nowocześniej. To ty nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem... Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź. Przez ulepszenia miałem na myśli wstawianie np. "tuningowych" przyciemnianych lamp do aut w których producent takich nie stosował. Ja nic nie pisałem o lampach shadowline... To ty sobie to dopowiedziałeś co dobitnie i jednoznacznie świadczy o tym, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
  3. Jak auto z poprzedniej dekady to niech ma stylizację z tamtej dekady. Jak z obecnej to dostosowaną do obecnej technologii i trendów stylistycznych. Który klasyk ma większą wartość: ten z tzw. "ulepszeniami" czy ten w oryginalnym stanie ? Pytanie raczej retoryczne. Ale, oczywiście, każdy ma prawo do robienia ze swoim autem co zechce...
  4. Dla mnie również a dodatkowo najczęściej, kojarzą mi się z agrotuningiem.
  5. ;) Moja edycja zbiegła się z Twoją odpowiedzią. Teraz jasne :D Miłej zabawy. Do niedawna sam jeździłem m140. Super auto jako daily. M135 pewnie tym bardziej :D
  6. Jak mogłeś mieć termin na sierpień, skoro zamówiłeś, jak napisałeś w październiku ? No chyba, że chodziło Ci o to, że odebrałeś 4 m-ce przed czasem...
  7. To tragedii nie ma, jak na obecne realia to nawet szybko :wink: Jakie miałeś "restrykcjowe" doposażenie ?
  8. Czekasz już 14 miesięcy ??? ...niezła przeginka :duh:
  9. W Stanach w duzych dealershipach mozesz kupic M3/4 od reki. Wchodzisz do salonu, placisz marze, lekko sie targujesz i wyjezdzasz. Nie czekaja tyle co my. Jakoś, w ogóle nie jestem tym zdziwiony, ...niestety.
  10. A który dealer jest duży w kontekście przyznanych slotów ? Do którego dealera nie pójdziesz to Ci powiedzą, że oni są "duzi" :D
  11. Ciekawe czy bmw ma jakieś priorytety dla poszczególnych rynków (państw) czy wszędzie tak długo czekają ? I czy tańsze wersje mają dłuższy czy krótszy czas oczekiwania od tych droższych ? Podejrzewam, że jak jakiś element ma słabą dostępność, tj. jest jego niedobór, to pewnie wolą go dać do droższego zamówienia, bo więcej na tym zarabiają a i klient teoretycznie bardziej potencjałowy z ich punktu widzenia... Ale może się mylę.
  12. kolor to: skyscraper grey
  13. Tak, po prawie 8-cach... To pochwal się jak się sprawuję, czy warto czekać? :wink: Wszystko jeszcze działa, nic się nie zepsuło :mrgreen: A tak na poważnie to jestem jeszcze przed tym podotarciowym przeglądem po 2 tys. km, więc pomykam raczej spokojnie, ale pierwsze wrażeniem jest to, że auto jest bardzo responsywne, bezpośrednie. Masa ustawień i informacji (w tym o temperaturze opon). Bałem się tej sporej masy, ale nie odczuwam jej jakoś specjalnie. Generalnie poznajemy się :wink:
  14. jjj28

    Słabe osiągi N63

    Chiptuning, często (ale, nie zawsze) jest robiony tak, żeby to super wyglądało na wykresie i w liczbach bezwzględnych a już nie koniecznie, poprawia osiągi, zwłaszcza w kontekście trakcji i przenoszenia realnej mocy na asfalt... ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.