Skocz do zawartości

jarek_kanarek

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2020 G01 xDrive20d xLine

Osiągnięcia jarek_kanarek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Składam konfigurację X5 dla siebie. Rozważam wzięcie pneumatyki. Poza kwestią wrażeń z jazdy z ustawieniami niżej/twardziej, czy wyżej/bardziej miękko, to zastanawiam się też jak działa w praktyce możliwość obniżania auta celem łatwiejszego wsiadania/wysiadania. O ile wiem, nie ma czegoś takiego jak obniżanie automatyczne typu easy entry/exit, tak jak to robi kolumna kierownicy. Ale czy możliwe jest np. obniżenie z display key w zaparkowanym aucie przed zaproszeniem pasażerów na pokład. Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia w temacie? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Posiadam. W aplikacji nie masz podglądu na żywo z kamer. Masz zdjęcie 360 jak wyglada sytuacja wokół auta w danej chwili, jak klikniesz i poczekasz. Te zdjęcia 360 zapisują się w pamięci, możesz przeglądać ostatnie oraz historyczne. Przy każdym jest info o tym kiedy i gdzie to było. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Problemy ma cały świat, z dostępnością chipów. Stąd ograniczenia w dostępności niektórych opcji. Jeszcze trochę to potrwa. DAP jest dostępny obecnie w X3, ale M40. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Jak w temacie. Jest to nowa wersja BMW Connected. Nie wiem czy lepsza. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Podobnie nowa seria 5 z 40i, 12.5k mniej. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. W konfiguratorze jest już nowa seria 5. Silniki 30d i 40d teraz 12-14k zł taniej. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Cena tego X5 30d spada o 12900 zł :) Czyżby efekt niższej akcyzy na auta z większymi silnikami, jeżeli mają one choćby minimalne wspomaganie elektryczne, np. w postaci miękkiej hybrydy? Czyżby importer BMW postanowił nie skonsumować całej korzyści z niższej akcyzy samodzielnie, tylko poprawić też humor klientom? No byłoby miło. Nie do końca się to potwierdza jednak patrząc na X5 z nowym 40d MHEV. Tu jest 2k zł w górę... Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Kupiłem ten od BMW: 82712414373, na początku roku przed ostatnim wyjazdem na narty. Mogę z czystym sumieniem polecić. Jakość, sposób montażu, itp. Wszystko na dobrym poziomie. Z tego co się orientuję, to Thule im to robi tylko znaczek inny dają. Cena była też dobra. Zakup od dilera BMW z Poznania przez Allegro. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Podsumowując temat zmian cen BMW 2020 (aktualny konfigurator) vs 2019 (poprzedni cennik) na przykadzie serii 5 - 20d mild-hybrid jest teraz droższy o 8k od 20d 2019. Zwykły diesel/benzyna inny niż 20d - ceny bez zmian. 30e plug-in hybrid 2020 droższy o 31k od 30e 2019 :D
  10. Seria 5 baza z 20d mild-hybrid z aktualnego konfiguratora jest o 8k PLN droższa niż to samo bez mild-hybrid w dotychczasowym cenniku...
  11. VSS nie zmienia "czucia" tego co się dzieje z/pod kołami. VSS powoduje, że przy kręceniu kierownicą, im bardziej oddalamy się od pozycji centralnej, tym koła skręcają "bardziej"/"szybciej". Innymi słowy, od pewnego kąta skrętu kierownicy, skręt kół staje się większy w odpowiedzi na 1 stopień ruchu kierownicą. W nowej serii 3 BMW poprawiło swoje rozwiązanie. Teraz reakcja kół na ruchy kierownicą jest bardziej płynna, co poprawia precyzję prowadzenia. Więcej o starym i nowym można przeczytać tu: https://jalopnik.com/the-engineering-behind-the-new-bmw-3-series-handling-1830257906 Nie jestem pewien, ale do G01 ładują raczej ciągle stare.
  12. I jeszcze @jackk7 Możesz sobie ustawić w SPORT INDIVIDUAL wszystko na COMFORT tylko układ kierowniczy na SPORT i masz to co chcesz na autostradę. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. @jackk7 To co piszesz nie dotyczy opcji VSS, tylko trybu jazdy SPORT, który ma każdy G01. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Całkiem fajny build :D Bierzesz czarny lakier nadwozia - pewnie wiesz co robisz :shock: Miałem jedno czarne auto, kolejnego nie planuję. Nie bierzesz przyciemnianych szyb tylnych? Jak dla mnie, to must-have. Czarne błyszczące listwy na desce (standard w xline) - z dostępnych opcji bardziej odpowiada mi szlifowane aluminium. Dodatkowo, opcja z galwanizowanymi (srebrnymi) przyciskami jeszcze uszlachetnia wnętrze. Bierzesz kierownicę M. Zakładam, że pojeździłeś z nią trochę i ci pasuje. Jak dla mnie, jest za gruba, niewygodna. Zestaw HiFi - słabiutki. Jak lubisz posłuchać muzyki, weź HK. Albo zaplanuj upgrade po wyjechaniu z salonu. Mam dużą navi. Co daje? Duże ekrany w wysokiej rozdzielczości zarówno zegarów jak i inforozrywki. Zegary, navi, widok z kamer, ACP i inne rzeczy ładnie wyglądają. Poza tym dostajesz oprogramowanie w najnowszej wersji ID7 z obietnicą aktualizacji over-the-air (nie tylko inforrozrywki, ale też systemów takich jak asystenty, ACC) i wsparcia Android Auto od mid 2020. Pewnie są jeszcze jakieś zalety, ale rozpisywanie się np. o personalnym asystencie i obsłudze głosowej sobie daruję. Innych rzeczy nie wybrałeś lub o nie nie pytasz, to nie będę ci doradzał na ich temat. Coś się zmieniło od ostatniego wpisu? Jest decyzja? :D
  15. @qrucheque Czyli nie bierzesz w m sport? Hmm Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.