Skocz do zawartości

mikolajpoznan

Zarejestrowani
  • Postów

    760
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia mikolajpoznan

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Dokładnie tak-kupi "jedynkę" tylko ktos kto szuka "jedynki",nie ma mowy o przypadku w tej kwestii. Ale zaręczam,że odzew zawsze był gigantyczny,a jakby co to w ASO wezmą w komis i zejdzie też bardzo szybko (patrz: mój komentarz o kupowaniu spokojnego sumienia przez Polaka ;) A czasy teczek sądziłem,że minęły ;) Ale przy okazji -bardzo dobry pomysł ze zbieraniem wszystkich rachunków-porządek musi byc :cool2:
  2. Masz rację Mlody-to jest argument,i to konkretny. Tyle,że na przestrzeni lat te opłaty "giną"-nie są aż tak bolesne. A kasujesz za sprzedawane auto jednak jednorazowo jakąś kwotę-i wtedy lepiej dostać więcej aniżeli mniej ;)
  3. Otóż dlatego,że to już moja 3cia "jedynka" i wypraktykowałem,że takie auto jest względnie łatwo sprzedać gdy są wpisy z ASO. Ma to znaczenie gdy szuka się chętnego na to auto ;) Sam mając do wyboru 2 auta w podobnej cenie,z podobnym wyposażeniem, etc-wybrałbym to, które było serwisowane w ASO. Mimo,że pewnie faktycznie nie różnią się przeglądy robione w ASO i poza nim (w ASO są droższe). No ale taka polska natura-lubimy kupowac sobie spokojne sumienie ;)
  4. Poszperalem trochę aby sie zorientować i uaktualnic swoja wiedze na temat przysługujących mi praw ;) Okazuje sie,że po pierwsze nie musze wcale przeglądów robić w ASO (nawet gdy auto jest na gwarancji), ani nie musze uzywac do tego oryginalnych części. Wystarczy,że będzie to zrobione w "oficjalnym" zakładzie naprawczym (np. u Pana Piotrusia, który ma "Mechanike Pojazdową" ). Jedyne co musze w trakcie gwarancji,i to nie budzi moich zastrzeżeń-to robić naprawy gwarancyjne w ASO i to z użyciem części, które ASO wybierze. Ale to mi wisi skoro nie płacę za to :) Tak czy siak i tak jadę do ASO z klockami hamulcowymi-o naiwności :duh:
  5. Bardzo piękne auto,a tym bardziej fajna oferta,że sprzedawca "znany". Dla mnie osobiście ciut za duży przebieg jak na auto z drugiej ręki,no i faktycznie w takim pieknym autku szkoda,że brakuje ksenonów. Ale jeśli Tobie te 2 kwestie nie robią wielkiej różnicy to mysle,że warto się zainteresować tym samochodem.
  6. Jestes pewien,że to nic z osprzętu wewnątrz kabiny? Jakiś luz przy szybie,uszczelka? Dla mnie to jest dźwięk tego rodzaju,ale nie sugeruj się tym-nie wypowiedzą się ci co znają się na rzeczy lepiej ode mnie.
  7. Sprzęgło albo dwumas. To drugie to zdecydowanie najsłabsza część w BMW. Pada nawet po kilkunastu tys. km,a co dopiero po 200 tys. (zakładam,że albo nie było,albo dawno temu było wymieniane).
  8. Witam, interesuje mnie kwestia tego jak to właściwie jest z tą gwarancją auta. Czy zaniechanie serwisu -a konkretniej-jego opóźnienie-np wymiana klocków hamulcowych 1000-2000 km po wskazaniu komputera powoduje wygaśnięcie gwarancji na CAŁE auto czy "tylko" na sprawność układu hamulcowego. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Pozdrawiam-M
  9. Dzisiaj zostałem trochę zaskoczony przez ASO w Poznaniu-prosiłbym o Waszą konfrontację i napisanie jak wygląda sprawa cenowo u Was. Chodzi o wymianę klocków z przodu w e81-dałbym sobie rękę uciąć,że rok,dwa lata temu płaciłem około 1500 PLN za przód i tył, dzisiaj zaśpiewali mi 1300 PLN za sam przód (same klocki, bez tarcz). Tez macie takie ceny za wymianę klocków? Inna sprawa,że wcześniejsze "jedynki" już były bez pakietu serwisowego, a obecna jest z podstawowym pakietem. To możliwe,że ceny serwisu są dla "pakietowych" aut są wyższe (i wyrównują sobie "straty" na darmowych wymianach oleju etc)??? p.s.Cena podana przeze mnie obejmuje materiał i robociznę (oczywiście wszystkie pierdoły typu czujniki,kasowanie inspekcji etc)
  10. mikolajpoznan

    Zagadkowe stuki

    Nie bardzo się orientuję w oznaczeniach nowej 1-ki,wiec nie wiem czy masz 3 czy 5drzwiowe auto. Jeśli masz z tyłu drzwi to sprawdziłbym czy są dociągnięte do zamka-u mnie w e87 nie były dociągnięte i to wystarczyło aby mi stukało z tyłu przez pół roku zanim wpadłem na to ;)
  11. Zakład,że nie sprawdzaliście żarówek od podświetlenia tablicy rejestracyjnej?
  12. Niestety to urok tych plastików i w 90% to one odpowiadają za taki stan rzeczy.Mam już 3cią jedynkę (obecna to salonowa) i w każdej coś hałasaowało-aczkolwiek w -pierwszej (z 2005 r) najbardziej.Po lifcie większość z tych problemów już nie rzuca się tak w ucho (albo przywykłem).
  13. Musisz wykasowac błąd z tego co wiem.
  14. To samo powiedzieli mi w serwisie na temat aktualizacji przebiegu. Z tym,że u mnie aktualizuje się już cały tydzień ;)
  15. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej sprawdzał? ;) p.s.Radzę sprawdzić światła dokładnie w momencie gdy są te "szybkie" kierunkowskazy-stań gdzieś na poboczu i wtedy sprawdzaj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.