Skocz do zawartości

Fuser

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 615
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Fuser w dniu 10 Lipca

Użytkownicy przyznają Fuser punkty reputacji!

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d Touring, E39 530dA sedan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fuser

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

27

Reputacja

  1. Fuser

    E39 problem IHKA

    Tak, właśnie o to mi chodziło.
  2. Ma być metalowym pierścieniem w stronę trójnika.
  3. Rozumiem. Mi się kiedyś zdawało, że mój jest niesprawny i kupiłem takiego EPMAN'a ze zdjęcia, można go regulować, ale nie jest to jakość z wysokiej półki. Nic innego nie widziałem na zamianę oryginału. Ostatecznie wróciłem do rozwiązania fabrycznego, bo problemem okazała się pompa, pracowała już na granicy wydajności i błędnie postawiłem na zawór. Lata temu były historie o rzekomej awaryjności tych zaworków. Podobno sprężyna była wypracowana i zawór puszczał przy niższym ciśnieniu. Niektórzy rozciągali sprężynę, ale ja mam wątpliwości co do trafności takiej diagnozy. Zwykle problem rozwiązuje wymiana pompy progowej. Za dużo ! Czujnik na filtrze mierzy max 4,25 bar. Jeśli pod pełnym obciążeniem nadal jest tyle to albo odwrotnie założyłeś, albo jest zatkany, ewentualnie węże nie są podłączone w takim układzie jak powinny, bo ze zdjęcia widać, że wyrzuciłeś tę przezroczystą rurkę i wszystko jest w gumie.
  4. Szkoda, że nie masz starego regulatora Ja mam zasadę, że wszystkie zużyte części odkładam na bok i wyrzucam kilka dni po naprawie dopiero jak mam pewność, że wszystko działa jak należy.
  5. Na biegu jałowym INPA pokazuje ciśnienie 1,9 bar. Dopóki nie będzie w okolicy 4 bar to na inne parametry nie ma co patrzeć, bo i tak silnik nie pracuje prawidłowo. "Gazowanie" niewiele wnosi. Jeśli na postoju parametry są OK to wykonuje się pomiary pod obciążeniem czyli 2 lub 3 bieg i gaz w podłogę od obrotów w okolicach 1,5k do 4k. Jak zmierzysz wstępne to wtedy napisz, bo szkoda czasu na zgadywanki.
  6. To nie będzie działać. To jest zawór do układów niskociśnieniowych, żeby paliwo nie spływało do baku po zgaszeniu silnika. Niepotrzebnie wyrzuciłeś ten oryginalny, bo on spełnia zupełnie inną funkcję, poza tym podejrzewam, że był sprawny, nie wspominając o cenie... Załóż ten poprzedni. Jeśli już nie masz to kup "regulator ciśnienia paliwa EPMAN", ale i tak oryginał będzie lepszy. I zmierz ciśnienie wstępne. Jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie ma co dalej szukać. A uzasadnili skąd takie wnioski ? Nie ruszaj przepływki.
  7. Filmów nadal nie można otworzyć Ten zawór Pierburg to jest ogranicznik ciśnienia i on ustala 4 bar poprzez dławienie paliwa na powrocie. Pytanie co założyłeś zamiast niego i czy to w ogóle działa tak jak powinno. Na zdjęciu widzę, że masz jeszcze oryginalne wężyki podciśnienia. Wymień wszystkie na silikonowe, do turbo i poduszek silnika. Przy okazji sprawdź czy poduszki nie są pourywane - podłączasz dużą strzykawkę wężykiem do poduszki i jak odciągniesz tłok to ma być reakcja powrotna. Klapki w kolektorze do wywalenia jeśli były.
  8. Wężyki od podciśnienia czy paliwowe ? O jaki zawór zwrotny chodzi ? Jakiej firmy, jakie teraz jest ciśnienie ? Powinno być 4 bar, przy max obciążeniu min. 3,7 bar. Filmy wstawiłeś jako prywatne i nie można ich obejrzeć bez zalogowania. Musisz wybrać opcję "każdy kto ma link może oglądać" czy coś takiego i taki link tu wstawić. I dopisz w tytule 525d lub M57D25, bo to kluczowe 🙂
  9. Fuser

    E39 problem IHKA

    Aaa..., takie buty... To by wskazywało, że panel też powinien być "nietypowy" To chyba prościej zamontować ten silnik do panelu który masz i błąd powinien zniknąć.
  10. Co to jest drugie gniazdo ? Opisz co chcesz zrobić i jak ten rejestrator ma być podłączony.
  11. Fuser

    E39 problem IHKA

    Czyli dobrze wydedukowałem - był konflikt na magistrali z powodu dwóch identycznych sterowników. Kup taki jak ma być i błąd powinien zniknąć tylko jeszcze jest pytanie dlaczego ktoś odpiął ten z numerem 6.
  12. Fuser

    E39 problem IHKA

    Tak jak pisałem wcześniej, te siłowniki komunikują się po m-bus i każdy numer ma tylko jedno określone zastosowanie. Jeśli masz wpięte dwa identyczne to będzie konflikt i stąd mogą być błędy. Nie wiadomo też czy pozostałe są te co potrzeba. Być może dlatego ktoś wymontował ten przy podłodze, bo się kłócił z innym.
  13. Fuser

    E39 problem IHKA

    Jakie numery ma ten motor, który podłączyłeś ?
  14. Właśnie mam delikatne stuki na małych nierównościach i szukam winnego Wahacze są OK, może maglownica chociaż nie ma luzów, nie cieknie, ewentualnie mogą stukać jeszcze amortyzatory, bo już mają prawie 100k km, gumy stabilizatora 50k km. Fakt, cena nie jest zaporowa i tak zrobię, zakupię 23mm i najwyżej zostaną do drugiego auta.
  15. Jak auto stoi na wszystkich kołach to przerwy nie widzę, tylko jak podniosę w jednym punkcie. A orientujesz się czy wcisnę gumy 23mm na stabilizator 24 mm ? Bo tak się zastanawiam czy to dobry pomysł. Po tylu latach pręt pewnie się trochę wytarł w tych miejscach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.