Tak, mniej więcej tak to wygląda. Jeśli twoje stoją dęba to zapewne łożysko oporowe jest pordzewiałe. Ono siedzi w wyżłobionym gnieździe, z którego nie ma odpływu wody więc koroduje. Niestety takiego łożyska nie znalazłem, wygląda, że nie jest typowe. Po umyciu w myjce ultradźwiękowej nałożyłem smaru EPS-1 i pracowały na stole całkiem płynnie. Kiedyś była aukcja z jakimiś zamiennikami teflonowymi garażowej produkcji zamiast łożysk.
I tak się teraz zastanawiam, bo może u mnie nie jest problem w samych lusterkach tylko w sterowaniu. Jeśli to ma związek to świruje pamięć foteli i kierownicy. Szczególnie widać to na kierownicy, bo skraca się zakres regulacji, tzn. nie można podnieść jej do samej góry. Któryś kolega mi tu kiedyś podpowiadał, żeby sprawdzić połączenia wtyczek w fotelu, ale ja tam nic nie znalazłem. Usterka mija po jakimś czasie samoistnie i nie wiem czego i gdzie szukać.
Jak bez pamięci to silniki nie maja enkoderów. Przełożyć moduł regulacji lusterka to nie jest najtrudniejsza operacja w całej naprawie. Ja miałem ten komfort, że mogłem najpierw zrobić, a potem tylko przełożyć już gotowe.