Skocz do zawartości

Fuser

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 598
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Fuser w dniu 10 Lipca

Użytkownicy przyznają Fuser punkty reputacji!

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d Touring, E39 530dA sedan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fuser

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

23

Reputacja

  1. Napisałem, że przy 7 litrach mam mniej niż połowę więc mniej więcej się zgadza. Poziom na bagnecie nie przyrasta liniowo, zobacz jaki kształt ma miska i jaka jest duża. Wystarczy, że auto nie stoi idealnie prosto i u kogoś będzie więcej lub mniej. Nalewasz 7-8 litrów i tyle. Nie ma co się doktoryzować z takiego prostego tematu. Skąd wziąłeś takie wnioski ? Ja tego nie stwierdziłem, a mam dwa auta z M57.
  2. Fuser

    Bmw e39 uchwyt gaśnicy?

    Doposażenie E39, E38 blacha 82279404488. Wieszak gaśnicy to już DIY. Osobiście to jestem sceptyczny w kwestii montowania ruchomych elementów pod nogami kierowcy. Wpadnie pod pedał hamulca i nieszczęście gotowe.
  3. Wsadź bagnet, obróć dookoła i wtedy sprawdź jaki masz poziom. Poza tym nie widzę powodu do zmartwień. Ja leję 7L i mam poniżej połowy.
  4. Tematów o kontrolce hamulców jest na forum mnóstwo. Najpierw musisz rozpoznać co konkretnie wskazuje kontrolka, która się świeci.
  5. Fuser

    E39 problem IHKA

    Przecież pisałeś, że kabelek wisi. Kup silnik krokowy i go tam podłącz. Mówimy o brakującym silniku pod schowkiem. On steruje nawiewem na tył. Ta dmuchawa to jest jakaś unikalna wersja, zapomnij o tym. Nie mam pojęcia :) Czyli sterowanie elektroniczne w silniku. Z rezystorami jest 4-pin i tylko wtedy jest puszka na nadkolu.
  6. Fuser

    e39 rain sensor

    "Brak możliwości kalibracji", dlatego masz wartości (255) poza zakresem. Skalibruj INPA F6 (inicjalizacja) tylko najpierw umyj szybę w miejscu czujnika. Jak wskazania nie spadną to szukaj dalej. Być może faktycznie problem z manetką.
  7. Fuser

    e39 rain sensor

    Tak by wyglądało. Kółko w prawej manetce jest od częstości pracy przerywanej, a po zakodowaniu czujnika deszczu zmienia funkcję na czułość opadów. INPA nie pokazuje błędu w przypadku zwarcia ? To dziwne...
  8. Fuser

    E39 problem IHKA

    Jeśli wentylator klimy masz na rezystorach to przekaźniki są w takiej puszce na prawym nadkolu oraz pod prawym filtrem kabinowym. Tam jest namieszane, występowały zmiany, musiałbyś sam szukać w TIS albo WDS, bo ja tego nie ogarnę. Jeśli to w ogóle o ten wentylator chodzi... Na schematach przekaźniki są inaczej oznaczane. Nie wiem, który jest 45 i co w ogóle ma wspólnego temp 60C. To za nisko na uruchamianie wentylatora. To by trzeba szukać metodą macajewa w NCS Dummy, jeśli była wersja nawiewu na tył bez regulacji temperatury, bo wygląda na to, że ten silnik jest właśnie od tego. Prościej chyba taki kupić; widziałem na ovoko, tylko, żeby numery były te co potrzeba, inaczej będzie konflikt na magistrali M-bus. Weź pod uwagę, że to co jest na moim zdjęciu, te numery, to diesel, nie wiem czy to ma znaczenie, no i czy masz tam przepustnicę, czy też brakuje.
  9. Fuser

    E39 problem IHKA

    Moduł IHKA nie jest zasilany przez przekaźnik. Błąd wraca, bo nie masz tego klappenmotora...
  10. Fuser

    e39 rain sensor

    Status F5. Inicjalizacja czujnika jest pod F6.
  11. Fuser

    e39 rain sensor

    Tak, usuwałem to cienką igłą do iniekcji. Niestety nie miałem nikogo do pomocy i robiłem to na ślepo dlatego powstała taka sieczka. Jednak jak nadeszło lato to od temperatury żelek się rozlał i teraz nie ma śladu. Mimo wszystko i bez tej "naprawy" wycieraczki u mnie reagowały na deszcz i nie miałem żadnego błędu więc zobacz najpierw jakie są wskazania, a jeśli bąbel nie jest w obszarze czujnika ta ja bym tego nie ruszał.
  12. Fuser

    e39 rain sensor

    Z boku jak się odkleja to jeszcze nie powinno mieć wpływu. W INPA będziesz mieć wartości z czterech czujników. Jeśli któryś odbiega od pozostałych to jest z nim problem. Jak przyklejałem czujnik to zostało powietrze na pierwszym czujniku co widać powyżej po kalibracji. Potem to powietrze w większości usunąłem i wskazania się poprawiły.
  13. Fuser

    e39 rain sensor

    Próbowałeś skalibrować ? Żelek się nie odkleił ? Wygląda jakby był poza zakresem. Nie wiem jak ISTA, ale INPA pokazuje stan każdej z czterech par czujników deszczu.
  14. Ten nakręcany to nie będzie pasować zwykły antenowy wtyk typu "F" ?
  15. Nie wiem czy to wiele pomoże, bo sam tego nie robiłem właśnie, żeby nie wpaść na jakąś minę, a kanału nie mam. Mechanikowi zajęło to niecałą dniówkę, tylne od łączenia w okolicy miejsca pasażera plus wszystkie giętkie i wymiana płynu. Nie sądzę, żeby opuszczał zbiornik, nie wiem nawet czy wpiął w oryginalne mocowania, bo tam nie zaglądałem. Pamiętam, że zaznaczył, że tylko miedź, bo takie układa na aucie na bieżąco, a stal trzeba odwzorować od starych i założyć w całości co jest nierealne bez demontażu wszystkiego z podwozia. Zapłaciłem chyba 800zł (2023) robocizna z miedzią, giętkie i płyn miałem swoje. Podejrzewam, że fachowiec pominął ten łącznik. Nie widzę sensu rozcinać przewód, żeby go potem łączyć i w całości zakładać. Jeśli możesz zrobić zdjęcie gdzie on jest to spróbuje jutro wczołgać się pod auto jak to jest u mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.