Skocz do zawartości

Sebaelo5

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Sebaelo5

  • Urodziny 02.10.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i N53B30

Osiągnięcia Sebaelo5

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Czy to możliwe że pokazuję mi w inpa nox-kondensacej 0 ciągle a Samochód pracuje we wszystkich trzech trybach brak błędów? Silnik n53 jak wyżej opisywałem błędy teraz umyłem nox i niby działa
  2. Błędy możesz sprawdzić na tej stronie jest też język polski https://bmwfault.codes/
  3. Kolega remontuje właśnie n47n to 320ed specjalna wersja 163km to rozrząd przy 370tys był jak nowy i oryginalny ale wymienił. Auto oszczędne i niezawodne
  4. Co do postów wyżej mam n53b30 i polecam silnik. 4 lata jazdy 80tys km pompy paliwowe działają od nowości pompa wody też. Wymieniałem wtryski Ok. 6.5tys Czujnik nox 2100zl. Auto dla kogoś kto zna się na inpa lub ista bo w tym silniku musi być jak w zegarku wszystko sprawne to spalanie nawet 8l i piękna praca
  5. Co tam wygląda fajnie? Co to w ogóle znaczy? Przecież ona ma na sobie 5 odcieni bieli. W jaki sposób widzisz 5 odcieni bieli na fotografi? Myślę że w taki sposób nic się nie oceni wiarygodnie. Miernik lakieru i pomiary na miejscu oraz pobrać raport wypadków
  6. Wygląda fajnie silnik też spoko w miarę oszczędny 7.5-9l/100 co do kosztów eksploatacji to mi wyszło Ok 20tys w 3 lata :D ale to wtryski opony serwis skrzyni nox itd Polecam sprawdzić dobrze wtryski pompę wysokiego ciśnienia i czy nox działa
  7. 2 lata 50tys i nowy nox do wymiany według komputera. Potwierdzam lepiej wykodować to ustrojstwo drugi raz nie wymienię
  8. Mi wycieraczki nie gasły jak doszło do uszkodzenia akumulatora i napięcie spadało do 10.5V Samochód odpalał ale ledwo i potem choinka błędów i wycieraczki startowały i chodziły aż do skasowania błędów na kompie
  9. Witam Bmw e90lci n53b30 Skanowałem samochód ISTA oraz Inpa i mam kilka ciągle powracających błędów. 2B09 Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, liniowa sonda lambda. 2B0A Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, elektryczny 2B0B Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, lambda binarna. Co do Noxa to był wymieniony ok. 50tys km temu( 2lata) na oryginalny . Wtryski w ubiegłym roku wszystkie. Cewki i świece rok temu. Objawy to skok zużycia paliwa z 7.8l na 8.2l Oraz bardzo rzadkie podszarpywanie na zimnym silniku jak schodzi na 0.6rpm i czasem na biegu jałowym cieply silnik co 2-3min delikatne szarpnięcie. Sebaelo5 Posty: 86 Dołączenie: 29 Wrz 2018 09:19 Moje BMW: E90 325i N53B30
  10. Sebaelo5

    Do kasacji

    ...
  11. Kolega ma n47tu z 2010r I przy 300tys łańcuch fabryka kolejny wyjątek? Myślę że przy 195tys nie ma żadnego zagrożenia.
  12. Ja mam 195tys miałem wymieniać rozrząd ale czekam do wakacji skoro jest pancerny. Co do oleju to mam samochód od 2018r od przebiegu 139tys i przez pierwsze 8tys od wymiany samochód nie pobiera oleju a przez kolejne 2tys do wymiany Ok.100-150ml ubywa po wymianie znów to samo wymiany 1-2razy w roku motul 5w30 norma c3
  13. Na przykładzie mojego szwagra koszty +- 15tys Z powodu nie otwierania się drugiej rury wydechowej za dużo spalin trafiało do silnika samochód się dusił i wypadał cylinder kilka komputerów i zawsze ta sama diagnoza (cewki lub świece może wtryski) dopiero ogarnięty mechanik z Polski znalazł ten wężyk podciśnieniowy który przepalił wydech koszt wężyka w Aso 50zl ;) auto od tamtej pory (2 lata ) działa bez zarzutu
  14. 1.5 l oleju na 1000km? Mam n53b30a od 3 lat zrobiłem nim 50tys. km i mi nie pobiera oleju przez pierwsze 6-8tys km nic potem tak ok 100ml na 1000km. Olej to motul 5w30 przebieg 180tys. Wymieniam olej co 8-10tys. Najlepiej przed noxem ustalić poziom zatkania kata (w inpie) i stan wtrysków. U mnie wtryski byly zatkane, a nie jak większość ludzi ma cieknące.
  15. Kolega ma e92 (n53) z 2008r i ma dwie cewki(delphy) z 2011, trzy z 2013 i jedną nową boscha z 2021. Według książki cewki mają 115tys i działają ale już zamówił nowe. U mnie po wymianie czwartego wtrysku wyszło, że dwa pozostałe też są pilnie do wymiany.(w jednym z trzech trybów pracy silnika, dwa stare strasznie klepią). Hałas słychać tylko bez osłony silnika i półki. A taka ciekawostka kupiłem kamerę inspekcyjna i przez zdemontowane wtryski oglądałem tłok. Było bardzo dużo nagar nawet małe grudki widać ale ogólnie ok. Natomiast u kolegi wtryski były wymienione w 2018r czyli prawdopodobnie 10lat pracowały bo przebieg 200tys aktualnie. Tłok miał po wypalane dziury na 2 cylindrach i to dość spore, poza tym sporo nagaru mimo że dolot czyszczony w 2018.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.