Skocz do zawartości

Dzidek1405

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw f11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dzidek1405

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam odświeżę temat mam problem, po wymianie manual na 8hp70 w f11 i po zakodowany sterownika dde tak twierdzi ten co kodował ten sterownik że wszystko zostało zmienione czyli limitery z manual na auto, ale auto źle zmienia biegi tak jakby nie wiedziało w którym momencie ma je zmieniać i po przekroczeniu chyba 140 km w chodzi w tryb awaryjny uprzedzę że to nie jest zepsuta skrzynia były dwie podkładanie i się zachowuje identycznie, pytanie czy jest ktoś kto by mógł to ogarnąć sprawdzić sterownik dde czy jest faktycznie przekodowany na auto ten fachowiec co to robił się poddał i nie odbiera tel. wziął kasę i olał temat. Pozdrawiam
  2. Witam mam problem z esys wgrałem nowa psdzdata i podczas łączenia z autem nie ma możliwości wyboru modeli auta.
  3. Zmierzyłam napięcie i jest 4.95 V więc wszystko ok na zimny silnuku. Myślę że wiem czemu to nie działa wymieniłem skrzynie manuał na automat i przeprogramowaniu mi sterownik silnika, ten błąd jest po tej operacji więc program do wymiany. Pozdrawiam
  4. Przyznam że napięcia nie sprawdzałem zobaczę to jutro, test robilem
  5. Wiem rozumie tylko ze u mnie czujnik cały czas pokazuje 40 stopni czy auto zimne czy gorące i tabwartość się nie zmienia czujniki podmieniłem i to samo tak jak by sterownik widział czujnik a nie czytał z niego temperatury.
  6. Czujnik podmieniłem na inny sprawny mój też jest sprawny rezystancja 15 k małej do 140 omh sprawdziłem przejście z czujnika do DDE wszystko jest.
  7. Witam silnik 2.0 d N47D20C czujnik wymieniony na inny objaw ten sam temperatura cały czas taka sama, czy silnik zimny czy gorący 40,96 kodu błędu w tej chwili nie pamiętam ale odczytam jutro ista i napisze nadmienię że sprawdziłem wszystkie wężyki i zaworek który steruję obejście spalin i działa jest cały czas załączony że spaliny nie idą przez chłodnice egr więc myślę że jest problem nie czytania przez sterownik wartości temperatury która cały czas jest 40'.Czujnik zmienia rezystancję od 18 k do 140 ohm.
  8. Tak, dokładnie 40,96 stopnia tak jest cały czas czy auto zimne czy gorące temperatura stoi i spaliny idą przez bajpas.
  9. Witam masz rację z tym Eco pro nie da się na tym jeździć, ale mam większy problem po przeprogramowaniu sterownika silnika pod skrzynie automat pojawił mi się błąd zaworu egr " zbyt wysoka temperatura spalin logicznosc zaworu taki błąd,, zrobiłem diagnozę ista i wychodzi mi że czujnik temperatury egr cały czas pokazuje temperaturę 40 stopni, po odpięciu czujnika temperatury się nie zmienia ale dochodzi błąd Czujnik temperatury więc wnioskuję że czujnik sprawny sterownik go widzi ale nie czyta z niego wartości, może ktoś ma pomysł co z tym zrobić. Pozdrawiam
  10. Witam mam problem w bmw f30 z czujnikiem temperatury spalin egr cały czas pokazuje w ista wartość 40 stopni po wypiciu czujnika wartość też jest taka sama ale ista widzi błąd, brak czujnika lub zwarcie tak jak by sterownik nie czytał wartości temperatury, może ktoś wie lub może sprawdzić u siebie jak się zachowuje u niego ten czujnik, oczywiście cały czas zawór obejsciowego jest otwarty i spaliny idą nie przez chłodnice i generuje to błąd logicznosc zaworu egr zbyt wysoka temperatura spalin.
  11. Bo chce zobaczyć czy będzie mniej palił, zawsze mogę przełączyć na comfort lub sport, po dwóch dniach spalanie delikatnie ale spadło. Ale nie to mnie martwi potrzebuje coś dodać w opcjach do FEM tylko boję się że jak dam cod fdl to mi poprzednie kodowania odlecą więc czy ktoś może powiedzieć jak dodać żeby nie wykasować starych kodów.
  12. Jeżdżę na Eco proczy możesz mi powiedzieć jak dodać opce bez utraty reszty.
  13. Witam ponownie wymieniłem dyfer na taki jak ma być i auto jeździ już normalnie ale martwi mnie spalanie w mieście po tej operacji jest widoczny wzrost spalania i to spory, co prawda jazda cały czas w mieście teraz mi pokazuje 8,9 a na manualu max był 6,8, był przekodowany sterownik silnika i nie wiem czy mam dobry program wgrany idzie to jakoś sprawdzić, mam też pytanie czy ktoś wie czy da się dodać opcje np start stop do FEM żeby inne kodowania np. Pasy się nie wykodowały podczas kodowania następnej opcji żeby nie trzeba było tego wszystkiego od nowa wprowadzać. Pozdrawiam
  14. Ok tak jak myślałem muszę wymienić dyfer na taki do automatu, mój jest teraz 2,93 sprawdzałem w tis i ma być 2.81 zresztą tutaj na forum też dostałem taką odpowiedź, dziękuję wszystkim za pomoc jak zmienię dyfer to napisze czy jest różnica. Pozdrawiam
  15. Jeżdżę właśnie bo ja mam miałem w manuału 2.93 i nawet śmiga tylko jest strasznie ostry tzn bardzo szybko się rozpędza, chyba że mi się wydaje, nie chwaląc się zrobiłem swspa z manual na automat więc jak by ktoś chciał jakieś rady to wszystko wiem co potrzeba, tylko dyfer kupiłem i się okazało że strasznie duży i moje półosie były,,fi" za małe. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.