Skocz do zawartości

Puzonik1983

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 525d

Osiągnięcia Puzonik1983

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Puzonik1983

    RABATY

    Mi w Lublinie też dali 15% i nie było więcej negocjacji, bierzesz albo nie, przy zakupie za gotówkę. Na fb mi sie kilka dni temu wyświetliła reklama któregoś dealera BMW , że na hybrydy jest teraz 25% rabatu, ale nie mogłem później odnaleźć tej reklamy drugi raz.
  2. No i super! Ja jeszcze nad kolorem się zastanawiam czarny/szary/biały. To jest metalik czy zwykły biały?
  3. Właśnie nikt tutaj się nie chwali zdjęciami swoich G60, w galerii nic nie ma. No szkoda, że tak okroili nową 5 z różnych bajerów, ten zubożały ambient dla wersji z silnikami 4-cyl też słabo wygląda, swoją drogą na azjatyckich filmikach 520i i 520d mają w środku ten lepszy ambient. Czy coś tam zmienili w układzie hamulcowym ostatnio? Bo jak sobie konfigurowałem wcześniej 520i/520d to na zdjęciach w konfiguratorze zaciski sportowe niebieskie i czerwone były takie mniejsze chyba 4-tłoczkowe, a teraz gdzieś od tygodnia są takie duże jak kiedyś były w G30, chyba 6-tłoczkowe.
  4. Puzonik1983

    RABATY

    Ile obecnie można realnie wyciągnąć rabatu na 520i sedan mpak z finansowaniem z własnych środków? Przymierzam się do zakupu a ktoś tu wspominał że na 520i można sporo wyciągnąć. Dzięki z góry za odpowiedź.
  5. Ok. Dzięki. Ja raczej bym ją sobie dołozył żeby było w oryginale. Myślałem, że to może jakiś "improvement" do tego silnika, ale wychodzi, że bardziej druciarstwo, chociaż ogólnie samochód jest zrobiony ładnie i schludnie utrzymany. Mam też Volvo XC60 II w dieslu i tam też jest ta żaluzja za grilem a z kolei w benzyniakach nigdy jej nie ma, i to jest tak z fabryki.
  6. Witam. Mam na oku 530i 2018r, mpakiet. Miała lakierowany zderzak, maskę i jedna lampa jest zmieniona. Grill jest akcesoryjny czarny i brakuje żaluzji grilla. Można tak jeździć? Jak to jest z tym grillem? Ja pewnie bym sobie z czasem go zamontował, bo lubię jak jest w oryginale wszystko, tylko może nie ma potrzeby?
  7. No i jeszcze akumulator. Faktycznie cuda się dzieją jak jest już stary. Może być sprawny ale jak jest stary to mogą się pojawiać różne objawy. U mnie nie domykały się klamki w drzwiach, randomowo, raz tylne, raz przednie. Po wymianie na nowy uspokoiło się. A już była diagnoza żeby zamki drzwi wymienić.
  8. Bmw 525d F11 2014r. Mam taki problem, że po zamknięciu auta z pilota czasami jedne drzwi pozostają otwarte, tylne lewe lub przednie prawe, a czasami wszystkie są zamknięte. Rygle w drzwiach chowają się wszystkie, nawet w tych drzwiach które są otwarte, dlatego nigdy nie wiadomo czy wszystkie się zaryglowały i trzeba chodzić wkoło auta. To jest wina samych zamków, czy coś innego? Drzwi bez komfortowego dostępu i bez soft-close.
  9. Wymień taśmę butylową, zrób to porządnie i będzie spokój.
  10. kamil17932 u mnie jest tak samo, mam wrażenie, że jeszcze niżej trzyma obroty przy spokojnej jeździe i wcześniej zmienia bieg na wyższy, przez co jakby większe są wibracje podczas spokojnej jazdy, jakby ciut za niskie obroty trzyma.
  11. Ja to nie wiem czemu oni tak mówią, że tylko chłodnica i mata. U mnie też dostałem informację, że tylko chłodnica i mata, a ewidentnie widać, że EGR jest nowiutki.
  12. Ja mam u siebie co prawda n47s, ale się też wypowiem. Zmieniałem w mojej 525d olej już z 5 razy, i zawsze nie czekałem długo po odkręceniu korka, tylko może z 10-15 min i zakręcałem korek, wlewałem 5,2-5,3l oleju i zawsze był max na bagnecie i na wyświetlaczu. Ostatnio zmieniałem olej miesiąc temu i miałem jedną bańkę 5l i dokładnie pół litrowej bańki, ale po spuszczeniu oleju musiałem innym samochodem pojechać załatwić jedną sprawę, tak że ze 4 godziny olej sobie kapał. Jak zalałem to całe 5,5l to mam 2/3 - 3/4 stanu. Albo tak długo ścieka olej z silnika albo oszukana była ilość oleju w tej 5l bańce.
  13. Zobacz sobie ten filmik. Tam na końcu jeszcze gościo pokazuje jak ważna jest wymiana oleju w silniku po naprawie chłodniczki oleju.
  14. Hej. Właśnie wymieniłem w mojej 525d '14r uszczelkę z klapami pod kolektorem dolotowym. Kupiłem w ASO oryginał, wymieniłem też od razu membranę odmy. Kilka dni wcześniej ASO Lublin wymieniło mi chłodnicę EGR na akcji serwisowej ( swoją drogą drugi raz, wcześniej to samo robili 2 lata temu). Przebieg auta 172 tyś km. Nagaru miałem dość mało, ale stara uszczelka miała nieszczelność obok nastawnika klap i lało się już po motorze. Nagar w miarę suchy, ale klapki już były mocno wyrobione, ta pierwsza od ściany grodziowej to już ledwo się trzymała, a następna nie wiele lepiej. Tak, że to był już ostatni moment. Ale mam takie pytanie, czy to, że ten olej z tej nieszczelności się wydostawał to oznaka jakiejś awarii, turbiny puszczają już olej? Ta membrana odmy była już dosyć twarda, ale bez przesady.
  15. Witam. Może u mnie coś się pojawiło? WBA5J71030D699463
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.