Skocz do zawartości

sebxx4

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320Ci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebxx4

  1. Witajcie, Dopiero co odebrałem auto po remoncie silnika, włącznie z regeneracją turba i wymianą chłodnicy wraz z wężami, a płynu chłodniczego nadal mi ubywa w takim samym tempie jak przed remontem. Gdzie jeszcze potencjalnie może się on tracić i jakie będą objawy? Dodam tylko, że przejechałem jakieś 150km, a dolałem już prawie litr. Silnik to N55B30.
  2. Dobra, już sobie ogarnąłem. Wystarczy na chwile podłączyć inny akumulator do zacisku pod maską i da się otworzyć. Swoją drogą, trochę głupia opcja żeby tak kombinować z wymianą aku.
  3. Witajcie, Odpaliłem dziś po raz pierwszy po jakiś 3 tygodniach swoją F10 535i i wyskoczył mi błąd systemu pasów bezpieczeństwa: "Niesprawność poduszek powietrznych, napinaczy i ograniczników siły napięcia pasów bezpieczeństwa". Dodam tylko, że w międzyczasie był wymieniany akumulator (auto stało bez akumulatora ponad tydzień). Co o tym sądzicie?
  4. No okej, a jak się dostać do bagażnika? Da się siedzenia złożyć od strony kabiny?
  5. Niby USA, ale widziałem tylko przycisk przy lewej nodze pod kierownicą. Gdzie tego cięgna mam szukać?
  6. Okej, już zdążyłem się doinformować, że zwykły tu jest niezalecany. Mam natomiast inny problem. Dziś dopiero zauważyłem, że na klapie bagażnika nie ma zamka na klucz, żeby go awaryjnie otworzyć, a akumulator zdechł. Czyli co, muszę wziąć inny akumulator, podpiąć się pod maską do zacisku i wtedy otworzyć bagażnik przyciskiem? A co z tym starym akumulatorem? Jeśli on jest głęboko rozładowany, a teraz dostanie bardzo duży prąd z innego akumulatora, nic się nie stanie?
  7. Witajcie, Jaki akumulator polecacie do F10 535i xDrive? Wstępnie dowiedziałem się, że musi to być aku AGM. Jaka pojemność, jaki prąd rozruchowy? Polecacie jakiś konkretny model?
  8. Z całym szacunkiem kolego, ale szukam kogoś kto jest tego pewien 🙂
  9. Witajcie, Stoję przed pewnym wyzwaniem, a mianowicie remont silnika w F10 (N55B30). Silnik się przegrzewa, wstępnie zdiagnozowano pęknięcie uszczelki pod głowicą w rejonie 5/6 cylindra oraz coś takiego jak na zdjęciach poniżej. Mechanik, który robił diagnostykę twierdzi, że to nagar i da się to honować na 0,05mm, natomiast inny mechanik twierdzi, że są to wżery i że cylindry w tym silniku są pokryte jakąś warstwą, która jeśli ulegnie uszkodzeniu to blok jest do wymiany bo tego się nie naprawia. Sam już nie wiem komu tu wierzyć, może powiedzcie jak to widzicie i na co Wam to wygląda? Z góry dzięki.
  10. Witajcie, Od wczoraj mam problem z moją F10 535i (silnik N55B30). Zaczęło się od tego, że auto mi zgasło przy parkowaniu i już po samym zaparkowaniu zauważyłem, że falują obroty na postoju. Dziś pojechałem na jadzę próbną, w pewnym momencie autem dość mocno szarpnęło i zaświecił się check. Potem jeszcze kilka razy czułem słabsze szarpnięcia. Po powrocie podpiąłem ELM327 do OBD i odczytało mi błąd P00BD. Po zajrzeniu pod maske zauważyłem, że odpadł ten element: (zdjęcie jest z internetu, ale u mnie wygląda to identycznie). Ogólnie to chcę to spróbować na jakiś czas przykleić poxipolem i ściągnąć trytytkami dopóki tej rury nie wymienie na nową, co sądzicie? I zastanawia mnie to szarpanie. Czy ten element może to powodować? Auto jest w automacie, a szarpanie przy zmianie biegu źle wróży, choć wcześniej zmieniała płynnie.
  11. To znaczy? Nie do końca wiem o co pytasz.
  12. Jedno i drugie może powodować ten brak mocy? Dodam tylko, że spróbowałem (w momencie, w którym się to dzieje) przerzucić na chwile skrzynie na neutral i dodać gazu, wtedy kręci bez problemu w całym zakresie obrotów. Jedynie pod obciążeniem coś go dusi.
  13. Panowie, ten brak mocy chyba postępuje (nie byłem jeszcze u mechanika z powodu braku funduszy). Teraz zdarza się tak, że jak np ruszam spod świateł to pomimo wciśnięcia gazu prawie do oporu (do kickdown-a) obroty nie przekraczają tych 2-2,5k, jakby w ogóle nie miało mocy. Jak wcisnę kickdown to wystrzeli obroty na 5-6k i wtedy idzie. Wydaje mi się, że dzieje się to tylko na rozgrzanym (albo prawie rozgrzanym) silniku. Zauważyłem też, że czasami jak te obroty nie chcą przekroczyć np 2 tysięcy to obrotomierz tak trochę faluje, powiedzmy 1,9-2,1k.
  14. No dobra, ale nie wydmucha mi tej uszczelki spod głowicy albo coś takiego? Staram się go już bardzo nie kręcić; trzymam się tych 2-3 tysięcy obrotów i raczej nie wkręcam na wysokie obroty.
  15. I tak za jakiś czas mam zamiar oddać auto do mechanika, więc się tym zajmą. Pytanie tylko czy to jest groźne, czy poza tym, że co jakiś czas śmierdzi palonym olejem (i trochę go ubywa siłą rzeczy) nic się nie stanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.