Skocz do zawartości

msjk

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330iA
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia msjk

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mozesz sprobowac wykrecic kolumne , dostac sie do silniczka blokady, przeczyscic styki, nasmarowac trybiki i powinno działać, ja u siebie już rok po takim zabiegu jezdze.
  2. Miałem podobny problem, tylko krótsze czasy wyłączeń - 5s. Okazało się, że moduł mulf uległ awarii ( ten w bagażniku). Na allegro jest firma, która dużo tego naprawia ( podobno częsta usterka), wpisz "e90 moduł mulf" wyskoczy Ci aukcja za 200zł, zadzwoń i zapytaj czy to może być powodem Twojego problemu. U mnie pomogło.
  3. Do europejskiej wersji N52 pasuję okrągły filtr powietrza
  4. Powinna się wyświetlić kłódka, możesz na trasie rozebrać kolumnę kierowniczą i mechanicznie odblokować zanim się naciągniesz na koszty lawety. Tutaj masz opis jak to zrobić i jakie narzędzia będą Ci potrzebne : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387 Czas pracy ok 1h. Powodzenia.
  5. Dochodzimy do punktu w którym wynika , że się udzielasz w temacie, którego nie znasz :duh:
  6. Miałeś kiedyś auto na LPG ? Chyba nie założył instalacji 2 generacji gazu, tylko sekwencyjna ? co innego mógł założyć do silnika N52 ? Odnośnie zbiornika to Ci napisał, że ma schowany pod spodem zbiornik zewnętrzny, więc nie wygląda "jak polonez" :D
  7. Dlaczego masz 5% mniej mocy na LPG ? Mierzyliśmy w tym tygodniu na hamowni RS6 C5, na PB 454KM, na LPG 459KM...
  8. Tylko i wyłącznie parami się wymienia amortyzatory. Wejdź na stronę sachs http://www.zf.com/brands/content/de/sachs/homepage_sachs/homepage.jsp poszukaj katalogu i wybierz swój model auta. Wyświetlą Ci się symbole katalogowe dla zawieszenia sportowego i zwykłego. Jeśli sobie nie poradzisz to podaj silnik, nadwozie i rocznik auta.
  9. Po co kupiles 330 skoro nie stac na benzyne. Dla mnie to szpanerstwo patrz mam e90 patrz 330 na klapie i nie stac mnie na pb :D Kupiłem po to aby jeździć tanim autem, tanio na LPG. Pamiętaj co dla Ciebie jest sufitem, dla innych może być podłogą ;) Zwykłym samochodem jakim jest E90 można szpanować ? PS. Na klapie nie mam oznaczeń. Schodzimy z tematu rozmowy.
  10. Tak 330iA w trasie przy 120-140 spala 10l LPG, w mieście ok 16l gazu - 300km.
  11. Nie widze ? a powinienem ? Widze zewnetrzny zbiornik 56l ... W trasie 330i robi na takim ok 450km przy predkosci 120-140km/h to źle ?
  12. Można mieć tak zrobione: http://www.abart.com.pl/image/gallery/BMW/325i-E90-MTM/6.jpg
  13. Spokojnie założysz LPG do E90 330i N52B30 258KM. Od 40tys km żadnych problemów.
  14. Możesz tak zrobić, kupić nowszą kolumnę kierowniczą i przełożyć silniczek, (musiałbyś podpytać czy jest taki sam silniczek). wgraj jeszcze nowe oprogramowanie i skasuj licznik ELV.
  15. Bez rozebrania kolumny kierowniczej na 99% Ci się nie uda usunąć problemu. Tak jak ktoś już tutaj napisał - należy wyjąć kolumnę kierowniczą, dostać się do mechanizmu (silniczka) odblokować mechanizm, przeczyścić styki, włożyć spowrotem, odpalić auto , wykasować błedy, licznik ELV i powinno działać ;) Powodzenia ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.