Skocz do zawartości

krzych81

Zarejestrowani
  • Postów

    429
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 330cd 2005, 330ci

Osiągnięcia krzych81

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem że klapy można spokojnie wywalić,mało jest ma ten temat ,wszyscy prawie mają te klapy sterowane podcisnieniowo,może ktoś jeszcze się wypowie?
  2. WItam,posiadam Bmw e46 330 D 204 km silnik M57N z 2005 r,chciałbym usunąc z kolektora klapki zdąłem kolektor aby zobaczyć jak one wyglądają. Auto ma oryginalny przebieg 180tys ,klapki luzu na nitach nie mają jednak kolektor poci się od strony klapek,dla swojego spokoju chcialem usunąc klapki, jednak po konsultacji z kilkoma warsztatami usłyszałem opinie ze jeżeli klapy sterowane sa elektronicznie to nie będzie dobrze po ich usunięciu,wszyscy twierdzą ze jezeji sa one sterowane podcisnieniowo to mozna je spokojnie usuwac, a wtym przypadku nie bo auto będzie żle pracować... Wydaje mi sie ze jezeli wywalę klapy ,włoże zaslepki pozostawię sterowanie podepnę wtyczkę powinno być dobrze? Czy ktoś z was usuwał klapy w kolektorze tak sterowanym,prosze o opinie jak auto zachowuje się po takim zabiegu,koszt nowego kolektora to około 3 tyś zł. Wiem ze temat o uswaniu klap istnieje przeczytałem dużo na ten temat,jednak nie ma tam mowy o tego typu kolektorze gdzie klapy sterowane są silniczkiem.
  3. Czy ktoś z Was usuwał klapki i wstawiał zaslepki w kolektorze gdzie sterowanie klapkami jest elektroniczne a nie sterowane podcisnieniowo?w moim aucie E46 330cd z 2006 r te klapy nie są sterowane już gruszka na podcisnienie tylko przez silnik elektryczny,dziś rozmawiałem z pewnym mechanikiem i powiedział że jak jest sterowanie klapkami elektronicznie to czeka mnie wymiana korektora na nowy,że tu nie da się wstawić zaslepek bo to nie będzie dobrze działać.Sam zdjąłem kolektor klapki nie mają luzow na nitach jednak kolektor poci się ,narazie zostawiłem te klapy w spokoju.Wydaje mi się że jak wstawię zaslepki podepne sterowanie to będzie ok.Czy ktoś z was robił to w nowszej wersji kolektora gdzie te klapy są sterowane silniczkiem ?Proszę o opinię
  4. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu?
  5. Stosował ktoś zestaw naprawczy?
  6. Dzisiaj wymontowałem ustrojstwo klapka ma wyczuwalny luz jak ruszam nią na boki największy luz jest od czoła przy metalowym kołku około 2 milimetry,według mnie tragedii nie ma ale trzeba myśleć o wymianie.Czy ktoś z was stosował zestaw naprawczy?czy jest sens takiego zestawu czy luzy znikną po zastosowaniu zestawu naprawczego?
  7. krzych81

    E46 M54 2,2 disa hałasuje

    Witam,wczoraj disa w moim bmw E46 2,2 170 km z 2003r zaczęła hałasować,słychać w niej coś jakby grzechotanie pukanie,jak ją trochę dociskam lub odciągam od kolektora cichnie,mam pytanie do znawców tematu czy da się ją jakoś uratować czy od razu wymieniać na nową?dodam że auto pracuje normalnie żadna kontrolka sienie świeci.Może macie namiar na jakiś sklep z oryginalnymi częściami BMW czy tylko serwis?Jutro ją wyciągnę zobaczę co tam się dzieje.
  8. Dokładnie tak samo mam ,stało się tak bo miałem problem z immobilaizerem i akumulator się rozładował od tamtej pory mi nie działa,
  9. Mam ten sam problem w E93,nagle szyby przestały mi działać nie wiem jaki moduł odpowiada za szyby bo sprawdził bym czy ma jakieś błedy
  10. Dziękuje za chęć pomocy,niestety z tym diversity to nie prawda ,nie odpowiada on za centralny zamek w BMW e93 element w real OEM nr 5 nie ma on nic wspólnego z działaniem zamka z pilotów.a mało brakowało i juz bym kupił.
  11. Z tego co wiem w moich kluczach nie ma możliwości wymiany baterii, no ale umnie dwa przestały działać jak by bateria padła w jednym to drugi by zadziałał chyba że taki zbieg okoliczności i dwa klucze padły.
  12. W weekend zabiorę sie za szukanie tego wzmacniacza diversity,jednak wydaje mi sie ze nie znajduję sie on w słupku tak piszecie tylko gdzieś niżej tak jak na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=WN71&mospid=50172&btnr=65_1769&hg=65&fg=30&lang=pl W słupku są wzmacniacza am/fm,diversiti to element nr 5 zobaczę może coś się rozłączyło,sprawdzę połączenia i okablowanie.
  13. W przypadku błędu 171 pierwsza rzecz to przepływomierz ,niestety tylko oryginalny a ten kosztuje ponad 400złotych.Warto wydać te kasę ponieważ po wymianie jest odczuwalna różnica ,samochód jest bardziej dynamiczny.Jak ktoś nie jest do końca pewny zawsze można podmienic i sprawdzić czy to na pewno jego wina.
  14. Ja w twoim przypadku zamienił bym akumulator na inny i sprawdził czy będzie tak samo,jeżeli tak to rozrusznik do roboty jak nie to akumulator,może po prostu te akumulatory długo stoją i są trochę rozładowane weź może podładuj.Co do firmy to czy to będzie Bosch czy kager to mała różnica i tak aby do końca gwarancji wytrzymał,teraz takie g... robią ,w tamtą zimę trzy razy reklamowałem Boscha.
  15. Auto będzie jako trzecie w rodzine na weekendowy wypad na mazury,jezeli kupię cabrio to będzie robiło zamiast yamahy mt 01 ktòra to zakończyła żywot po spotkaniu z przeszkodą w poprzednim sezonie :cry2: Ogólnie nie napalam się na coupe czy cabrio ,ma być r6 w oryginalnym stanie no i myślę czy nie rozsądnie będzie kupić auto przed liftem chodzi mi o to że silniki były wtedy lepsze .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.