Skocz do zawartości

muciejas

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 328xi 2011
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia muciejas

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. może zbyt mocno dokręciłeś
  2. Jak kupisz to daj znać jak efekt. Ewentualnie jeśli się zdecydujesz na regenerację, to też opisz czy jest efekt
  3. Łożysko amortyzatora spróbuj sprawdzić dotykając go ręką a druga osoba niech buja autem góra-dół, powinieneś poczuć stuki. Dodatkowo jak będziesz miał koła w górze, można skręcić prawo-lewo i też trzymać za łożysko amortyzatora. Nie zawsze wyczujesz ale może akurat. Próbuj jeszcze przejechać z większą prędkością przez poprzeczne nierówności, żeby całym samochodem mocno bujało (ja mam takie stuki z prawego tylnego koła i jest to albo amortyzator albo poduszka amort i słychać tylko podczas szybkiej jazdy przez tory kolejowe albo poprzeczną nierówność - na progach zwalniających cisza). Jednak przy dodawaniu i puszczaniu gazu podczas przyśpieszania, nie ma aż tak dużych ruchów zawieszenia, żebyś słyszał elementy zawieszenia. Raczej obstawiałbym poduszki pod silnikiem.
  4. ale tutaj był temat o skrzyni GM a nie ZF :)
  5. Wymieniłem olej w przednim i środkowym dyfrze po 60tys km. W środkowym wszystko ok. W przednim pojawiły się opiłki w oleju. Czy jest to zjawisko normalne, czy raczej łożyska w dyfrze są już na wykończeniu?
  6. kolego, jak robiłeś adaptację, bo podobno ta skrzynia sama się adaptuje..
  7. Posiadam BMW E90 LCi 328xi. Za zbiorniczku jest napisane CHF 11S Only. Mam Zalany ATF czerwony. Pytanie czy coś się będzie działo? Przy manewrowaniu w miejscu na końcu obrotu kierownicą słuchać jakby opory pompy. Dodatkowo mam lekkie wibracje na kierownicy podczas jazdy które są szczególnie mocne na zimnym silniku (koła sprawdzone). Może to być wina złego płynu we wspomaganiu?
  8. Witam, odgrzebię trochę temat. Czy ktoś miał podobny kod błędu? U mnie pojawił się po zamontowaniu instalacji LPG.. edit: problem usunięty, przepalony bezpiecznik..
  9. łożysko na słuch tylko i wyłącznie. Trzeba chodzić koło auta i słuchać na włączonym napędzie. Wibracje to nie taka prosta sprawa, bo podejrzewam: - luz na wałku napędowym przednim (xdrive), ale może taki ma być - krzywe felgi (wszystkie są delikatnie krzywe) - przednie dolne wahacze a konkretnie wyrobione gumy
  10. łożysko wymienione i cisza w aucie :-)
  11. Tez tak podejrzewam, tylko te wibracje mnie mylą.. Bo łozysko raczej nie powinno ich powodować, chyba, że piasta jest dodatkowo krzywa? Wyprowadźcie mnie z błędu..
  12. Witam, podepnę się do tematu. Krótka historia mojego samochodu: samochód z USA 328xi LCI, stał przez ok 8 miesięcy niejeżdżony.Niestety podczas jazdy słychać metaliczny dźwięk w tylnym prawym kole. https://youtu.be/K6LPlQzOxd4 Czy ktoś ma pomysł co to może być? Osobiście obstawiam: - tarcze ham - łożysko koła - przegub wew Raczej wykluczam niewyważenie koła, ale dowiem się we wtorek. Podczas jazdy objawy są takie, że od prędkości 60 do 90 km/h jest to słyszalne w samochodzie. Wtedy jadąc z jednostajną prędkością czuć nawet wibracje na karoserii. Samochodem jeżdżę dopiero tydzień, więc można powiedzieć dopiero dociera się na nowo :) Samochód był uszkodzony tylko z przodu. Po tylnych felgach nie widać, żeby były uszkodzone, ale zastanawiam się czy podczas wypadku lekko piasta nie dostała..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.