Cześć,
mam problem z drenażem akumulatora i problemem z odpaleniem auta.
318d LCI, 232k km przebiegu, aku zmienione na nowy agm przy 219k km, zakodowane btoolem.
Tydzień temu nie mogłem odpalić samochodu, po podpięciu btoola był błąd klemy IBS, po skasowaniu, wyjęciu kluczyka i włożeniu, zakręcił długo i odpalił. Kilka dni później aku było już tak wydrenowane, że nie mogłem otworzyć auta pilotem. Samochód uruchomiłem z boostera, pokazął napięcie na aku ok. 12V.
Aku doładowałem prostownikiem (btool pokazał 74%), jeździłem normalnie, dziś znowu problem z odpaleniem. Błędu klemy nie ma, były tylko błędy C588 (zbyt niskie napięcie CiC), E1CD (nie mogę znaleźć info) i 5DF4 (też zbyt niskie napięcie DSC). Po skasowaniu błędów i uruchomieniu za 2 razem, pojeździłem trochę, btool pokazał stopień naładowania aku 59%, po 10 km wzrosło do 61%.
Gdzie szukać rozwiązania? Co można sprawdzić?