Skocz do zawartości

tomek9210

Zarejestrowani
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: BMW e90 n47 2010

    Było: BMW e90 n43 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek9210

  1. Polecam NOXEM zamiast oryginalnych czujników NOX. Poczytaj bimmerprofs.
  2. Zestaw naprawczy kabla: https://allegro.pl/oferta/bmw-kabel-przewod-naprawczy-akumulatora-14646425151?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPayment&utm_campaign=cef7b135-c856-4150-84eb-687c2d87cdd6 Kabel idzie od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Naprawa polega na wymianie ostatniego odcinka kabla przed wejściem do skrzynki. Robiłem to ostatnio u siebie.
  3. Kable sprawdzałeś? Skrzynka bezpieczników nie jest nadpalona? Był wymieniany kabel plusowy do skrzynki bezpieczników?
  4. U mnie też były takie cyrki, po 2 dniach aku kaput. Napięcie masz ok? Ładuje się w trakcie jazdy? Jaki masz akumulator? Czym go kodowałeś?
  5. Pobór prądu nie maleje po wyłączeniu się modułów? Też ostatnio walczyłem z poborem prądu a raczej z rozładowującym się aku i brakiem możliwości odpalenia samochodu. Okazało się, że winny był 1,5 roczny akumulator Varty. Wymieniłem go i profilaktycznie klemę, bo też miałem jej błąd i problem znikł. Podejrzyj parametry akumulatora w btoolu czy ISTA.
  6. Czy trzeba wymieniać cały przewód (https://sklep.auto-voll.pl/61129269907.html)? Czy wystarczy zestaw naprawczy (https://allegro.pl/oferta/bmw-kabel-przewod-naprawczy-akumulatora-14646425151)? Problem jest chyba przy wejściu do skrzynki bezpieczników, skoro ma tam jakiś luz i poruszanie przewodem doraźnie pomaga.
  7. Dzięki! Proszę: WBAPN110X0E458987
  8. To byłaby ta część: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PN11-EUR-01-2010-E90N-BMW-318d&diagId=61_2567 ? Czy da się sprawdzić online czy samochód brał udział w akcji serwisowej? Czy tylko telefon do ASO?
  9. Po tygodniu stania auta nie mogłem go otworzyć, nie było jakiejkolwiek reakcji na kluczyk, żadna lampka nie działała. Otworzyłem bezpieczniki w schowku, zacząłem je dociskać, w końcu światło we wnętrzu się zapaliło, samochód normalnie odpalił. Jedyny błąd jaki btool odczytał to: 4CB4 Linia zezwolenia na start MSA do CA Akumulator ma normalny stan naładowania, ładowanie też jest ok. Czy ten błąd oznacza, że mogła rozjechać się synchronizacja cas-dde?
  10. Pięknie dziękuję, uspokoiłeś mnie 🙂
  11. Wymieniłem aku na nowy, zarejestrowałem wymianę w ISTA, doszła też nowa klema ibs. Odpala jak złoto. Pytanie czy to normalne, że podczas jazdy napięcie na Aku w btoolu jest czasem ok 12 V a przy odpuszczaniu gazu i hamowaniu silnikiem ponad 14 V? Mam wg vinu odzysk energii z hamowania. Stan naładowania akumulatora też się zmienia od niecałych 80 do ponad 90. Na razie zrobiłem ok 50 km od wymiany aku i ibs. Nie wiem czy tak to powinno wyglądać.
  12. Mały update. Kilka kabli pod maską wymienionych. Drenaż dalej występuje. Wcześniej pojawił się na chwilę błąd A0C1 i A0C2 jednak po skasowaniu nie wróciły. Czy w wyniku rozładowania akumulatora mogło się coś rozsynchronizować? Cas-dde? Czy ponowna synchronizacja w ista nie zaszkodzi?
  13. Coś chyba faktycznie nie zczytało dobrze. Kolejnego dnia tamta regeneracja została już zaliczona i ponowny pomiar ciśnienia wydaje się już ok: 3 hPa przy 781 rpm 17 hPa przy 1964 rpm 62 hPa przy 2788 rpm 114 hPa przy 3736 rpm
  14. Mam kilka pytań dot DPF i btoola. Zauważyłem, że mimo udanej regeneracji filtra, btool nie zlicza liczby regeneracji. Filtr wypala się co kilkaset km, ostatnio po ok 450. Ponadto ilość popiołu cały czas jest w granicach 4-5 gramów. Sadza normalnie przyrasta i się wypala. Pomiar ciśnienia wstecznego po wypaleniu w załączeniu. Wydaje mi się, że jest zbyt duże. Czujnik do zmiany?
  15. Cześć, mam problem z drenażem akumulatora i problemem z odpaleniem auta. 318d LCI, 232k km przebiegu, aku zmienione na nowy agm przy 219k km, zakodowane btoolem. Tydzień temu nie mogłem odpalić samochodu, po podpięciu btoola był błąd klemy IBS, po skasowaniu, wyjęciu kluczyka i włożeniu, zakręcił długo i odpalił. Kilka dni później aku było już tak wydrenowane, że nie mogłem otworzyć auta pilotem. Samochód uruchomiłem z boostera, pokazął napięcie na aku ok. 12V. Aku doładowałem prostownikiem (btool pokazał 74%), jeździłem normalnie, dziś znowu problem z odpaleniem. Błędu klemy nie ma, były tylko błędy C588 (zbyt niskie napięcie CiC), E1CD (nie mogę znaleźć info) i 5DF4 (też zbyt niskie napięcie DSC). Po skasowaniu błędów i uruchomieniu za 2 razem, pojeździłem trochę, btool pokazał stopień naładowania aku 59%, po 10 km wzrosło do 61%. Gdzie szukać rozwiązania? Co można sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.