Skocz do zawartości

bartu233

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525iT Titansilber 01r.
  • Lokalizacja
    Słupsk

Osiągnięcia bartu233

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pozwól że odświeżę temat - masz gdzieś numer OE tej pompy z Audi? Ew może ktoś montował pompę z innego silnika? Znajomy polecił mi montaż z silnika M43, u niego w M60 działa tak jak trzeba z tym że on ma ten silnik w E36 razem z maglem a nie przekładnią, i pytanie czy u mnie taka 90 barowa pompa wyrobi? Oczywiście nie pasuje to P&P i trzeba dorobić mocowanie, ale nic specjalnie trudnego dlatego też pytam, bo moja niestety już powoli dogorywa..
  2. No tak tylko tam masz Turka opisanego a nie sedana w którym tuleje mają inne wymiary, dlatego też pytam..
  3. No właśnie temat o Turku, i żeby dalej nie zaśmiecać - jakich wymiarów wyciąć te krążki do sedana? Poświęcę 1-2 godzinki i będę miał pewność czy to tuleje czy nie, tylko muszę wiedzieć jakie ciąć i ile (tuleje na warsztacie znajomego niestety i nie mam jak pomierzyć bo nie mam teraz do nich dostępu).
  4. To co mi się dzieje z zawieszeniem to nie jest normalne, wcześniej jeździłem Touringiem na 17, jak i znajomego na 18'tkach i nie było mowy o takim bujaniu i ogólnym zachowaniu.. Ostatnio po 20km trasie byłem wręcz przerażony i po powrocie od razu założyłem zimówki póki co.. Oglądałem go od dołu, znajomy ruszał przód/tył i na tulejach pracował dość mocno dlatego też wydaje mi się że to one ale wolałbym sprawdzić najpierw, bo nowe tuleje mam ale póki co brak ściągacza i czasu na robienie tego :(
  5. Jaki koszt takich tulei do sedana? No i podbijam delikatnie temat - do sedana ile i o jakich wymiarach krążków trzeba? Zostało mi troche 4mm'ki i bym przynajmniej tym sprawdził czy to na pewno wina tulei że auto na 18'tkach zachowuje się jakby chciało każdy rów po kolei zaliczać :/ Powyżej 60km/h strach jechać gdzie na 15"/16" jest całkiem spoko i autko sobie płynie..
  6. Widzę że masz podobną navi co u mnie, minimalnie inaczej wygląda ale to chyba ten sam Carin :P Mógłbyś sprawdzić dla mnie jaką masz dokładnie wersję tej navi? Pytam bo chciałbym u siebie wgrać PL język i nie wiem czy da radę, a nie chciałbym uszkodzić czytnika :P
  7. Dziwna sprawa, może ta moja guma jest jakaś twarda czy coś.. W każdym bądź razie, jak wymieniać tuleje to tylko Lemfordery, czy nad jakąś inną firmą też warto się zastanowić?
  8. Dzisiaj w końcu wrzuciłem podkładki na auto, i powiem szczerze że auto dość mocno zesztywniało, przy jeździe po kostce w środku wszystko co jest i co może to "dzwoni" :D W każdym bądź razie rozwiązanie jak dla mnie tymczasowe, na dłuższą metę coś czuje że będzie uciążliwe (dodam że mam teraz miękkie 15" zimówki, już się boję co będzie na 17'tkach ;/), ale za to przynajmniej tył auta sztywny i się trzyma dużo pewniej drogi :) (tulei nie mam zerwanych, ale już dość mocno zmęczone)
  9. Jest mi jeszcze ktoś w stanie sprawdzić jedną rzecz: http://img89.imageshack.us/img89/2980/wf4x.jpg Chodzi mi o tą ośkę, czy łapiąc ją (albo jak magiel założony na aucie, łapiąc na krzyżak) to powinno się to delikatnie ruszać na boki, góra/dół i stukać, czy nie? Pytam bo kupiłem używany magiel (bo mój jest wywalony tak dość konkretnie) i właśnie to wzbudziło moje wątpliwości, u mnie też tak niby jest ale wiadomo - magiel złom to może robić co mu się żywnie podoba.. Nakładałem na nią drugi krzyżak, szybkie ruchy na boki i nie słychać w środku żadnego luzu, stukania czy coś z tych rzeczy czyli wydaje się być ok, ale to się okazuje dopiero po montażu niestety.
  10. Mi nie chodziło o regenerację tylko o wymianę bo miałem już część zamienną, ale w każdym bądź razie jakoś sobie poradziłem. Wymieniałem to na najazdach (brak kanału niestety), o ile wyjęcie jego to był pikuś tak włożenie nowego to była masakra na te frezy.. Jak ktoś ma zamiar robić to polecam kanał :)
  11. Krzyżak odkręcony od strony maglownicy, w górę poszedł bez żadnego problemu ale mam problem z jego wysunięciem z górnej części, nie idzie w żadną stronę go "wygiąć" tak żeby zsunąć z górnej części bo jak dobrze pamiętam to maglownica przeszkadza.. Jak to ugryźć? Składa się go jakoś czy coś? Udzieli mi ktoś informacji? Pytam bo jutro biorę się za wymianę, a nie chciałbym sam sobie robić pod górkę.
  12. Jak wyżej, tylko używki. Nowy jest w kosmicznej cenie, a zamienników żadnych nie ma.
  13. Ja brałem używkę za 5 dych od miejscowego handlarza częściami do BMW.
  14. Krzyżak odkręcony od strony maglownicy, w górę poszedł bez żadnego problemu ale mam problem z jego wysunięciem z górnej części, nie idzie w żadną stronę go "wygiąć" tak żeby zsunąć z górnej części bo jak dobrze pamiętam to maglownica przeszkadza.. Jak to ugryźć? Składa się go jakoś czy coś?
  15. Jakie na dzień dzisiejszy brać klocki i tarcze na przód? Fajnie jakby za bardzo nie pyliły i brudziły felg, bo te co mam aktualnie to jest katastrofa.. (dokładnie sam nie pamiętam co to za firma, ale jakaś mało znana..) Dodam że w mojej 520i nie ma ani nie było fabrycznie tuneli do chłodzenia tarcz. Będę wymieniał nadkola bo mam połamane i tutaj pytanie - warto je zamontować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.