Skocz do zawartości

renmar

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 xDrive30e
  • Lokalizacja
    3city

Osiągnięcia renmar

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. na S23 udalo mi sie uruchomic klucz cyfrowy w taki sposob: 1-programem SamFW Tool (freeware pod Windows-y) zmienilem rejon na INS 2-zainstalowalem Samsung Pay (w PL apk-a nie dziala stad potrzeba p.1, inaczej BMW nie chce stworzyc klucza na telefonie - mowi, wtedy ze telefon nie jest kompatybilny) 3-stworzylem klucz 4-programem SamFW Tool zmienilem rejon na EUX (czyli jak bylo oryginalnie)
  2. To jakis koszmar - ja sam przywiozlem sobie takie roczne auto w 2018 z DE (przebieg ok. 20 tys. km), wymieniam olej co 15 tys. i nie ma najmniejszego problemu z silnikiem od 5 lat (obecnie 90 tys.km). EGR byl wymieniany, ale to nie jest nic specjalnego w tych autach Jaki sens jest robic w ASO za 77 tys. zl? - gwarancja 2 lata? jesli tego co masz nie warto naprawiac wymieniajac zatarte czesci to ja bym kupil 2-3 letni silnik ze sprawdzeniem w porzadnym warsztacie gdzie dalbym do zrobienia wymiane (tak jak ktos napisal koniecznie dowiedziec sie co bylo powodem zatarcia! nie miales zadnych komunikatow, czerwonych lampek,...? jakie bledy pkazuje Bimmerlink czy inny soft do odczytu bledow?)
  3. Ja preferowałbym skrętne jeśli lasery tego nie mają to bym pozostał przy LED adaptive. Jedynie jeżdżąc 80-90% szybkimi trasami przez lasy zmieniłbym zdanie, ale to mi nie grozi :) Na forach w US nic nie piszą o jakiejś istotnej korzyści płynącej z posiadania laserów
  4. Wrzuci ktoś całość np. na Google drive-@? Dzięki z góry :)
  5. klocki i tarcze przod oryginaly z przesylka 405 Euro kupiłem na ebay z Niemiec - dobry sklep- bmw-mini-shop tytuł "ORIGINAL BMW 5er G30 520d Bremsscheiben + Bremsbeläge vorne " https://www.ebay.de/itm/284276581845?fits=Type%3A520d%7CModel%3A5er%7CMake%3ABMW&hash=item42303465d5:g:4TIAAOSws85gisW8
  6. O kurcze, ale to sa jaja - jak system samochodu mogl komunikowac, ze mozesz jechac tylko zdredukuje moc skoro turbo sie ostatecznie sypnelo :shock: (moglbym zrozumiec, ze cos sie popsuje jak jechalbys po komunikatach zeby sie natychmiast zatrzymac i wezwac serwis!) Mam podobne auto do twojego i nie mialem takich komunikatow jakimi straszyla pani z serwisu i poki sprawa sie nie wyjasni nie pojade na update nawet jak beda dzwonili do mnie :) Ja wgralem sobie sam (przez ESYS) SW 21-03, bo zmienilem swiatla z tylu na LCI, ale wszystko dziala jak nalezy. Daj koniecznie znac jak cos sie wyjasni - no i powodzenia w walce z serwisem!
  7. mam za soba kilka wymian i zawsze dawalem do rewisu 5l (Motul) i gralo (wskaznik w polowie miedzy min-max) - wymieniam co 15 tys. km i nie widze ubytkow pomiedzy wymianami
  8. hej, ja wymienilem 2,5 miesiaca temu - przy 70 tys. km, statycznie w serwisie Kuleszy w Gdyni na Hutniczej (kiedys byli autoryzowanym serwisem BMW) - wszystko gra i buczy :lol: Koszty oczywiscie nie były jak w ASO - ok. 250zl miska-filtr (zakup na allegro w europarts_pl - "ZF 1087.298.364 Zestaw części, wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów") - ok. 480zl plyn 7l (zakup na allegro w motostacja_pl - "Oryginalny Olej ZF Lifeguard Fluid 8 8HP 1L") - ok. 370zl robocizna total wyszlo 1100zl dodatkowo przy okazji wymienilem tez plyn w xDrivie, olej, klocki i tarcze przod (oryginaly z przesylka 405 Euro na ebay z Niemiec - dobry sklep- bmw-mini-shop "ORIGINAL BMW 5er G30 520d Bremsscheiben + Bremsbeläge vorne ") wszystkie czesci albo oryginaly BMW, albo ZF (no i olej Motul+ filtr Mann) - samodzielny zakup dal mi "darmowa" robocizne w porownaniu do dobrego serwisu BMW w Tuchomiu nie mowiac o oszczednosciach przy skorzystaniu z obslugi w ASO :lol:
  9. @pikopiko niestety do mojego 520 xd ATE nie oferuje tarcz na przednia os a jak zalozylem po 40 tys. km ceramiczne ATE to po jakims czasie zacząlem czuc drgania hamujac przy rozgrzanych hamulacah :( :( pokrzywilo sie cholerstwo niestety :mad2:
  10. jeśli tylko czasem się zacina to ja u mnie popsikałem (bez demontażu, siegając z pozycji leżącej i posiłkując się słomką :))takim niemieckim środkiem (lepsze wd40) i dalej chodzi - zamyka się i otwiera (ale ponoć są z tym dość często kłopoty)
  11. dostalem w końcu swoje lampy: 63135A2AEC0 + rynienki 51499448943 oraz 51499448944 -zgodnie z tym co w instrukcji z BMW (patrz powyzej) - wyszlo 657 Euro z przesylka z Niemiec! (shop.langer.de) (kabelek i koncowki do kabli kupione lokalnie za pare zlotych) https://drive.google.com/file/d/1NsV0SA5ETecq9xx1Z3D1wgl33c7vXuJP/view?usp=sharing
  12. a jaki olej wleja w ASO sami z siebie ? wiadomo, ze "swoj" ja lalem Motul 5w30 i jestem zadowolony
  13. ok link do instrukcji oficjalnej po Angielsku: https://mega.nz/file/7jByCBgK#s4-luDrEl1gj8NMOLpLaFr3EMz4xWQO6TyQ3jEUzjb8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.