Skocz do zawartości

BMW20320wp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BMW20320wp.pl

  • Urodziny 30.10.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 530d

Osiągnięcia BMW20320wp.pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dodam jeszcze ze po porannym rozruch na pół minuty i wyłoczeniu silnika i ponownym uruchomieniu go za ok 30min silnik nie ma kompresji na 6 cyl kompletnie zero nie pali na tym cylindrze i czuc przepuszczanie podczas krecenia rozrusznikiem.Wniosek z tego taki że cisnienie oleju w szklankach [olej gesty ] potrafi otworzyć zawór lub zawory i dziwne że tylko na tym 6 cyl własnie dla tego podejrzewam miekką sprężynę zaworową .Po rozgrzaniu auta wszystko wraca do normy cisnienie mierzone na 6 cyl to 14bar a jak nie pali to zegar nie wstaje nawet.
  2. Witam widze ze problem z cykaniem naszych bawarek nadal nie rozwiązany ,a szkoda ,bo najprosciej wymienić silnik i po klopocie ,ale nie na tym to polega a szczególnie dla tego że to czesty przypadek nawet w autach z przebiegiem 180tyś. Ja również z tym mam problem tz. z cykaniem i mam pewne podejrzenie a mianowicie przycinajacy sie zawór w moim przypadku ssący na 6 podczas zalewania nafta cylindrów na jednym z zaworów sących pojawiła sie nafta, tłok był ustawiony na sprezanie zawory zamkniete.Po ponownym ustawieniu w ta samą pozycje 6 cyl zalany na nowo naftą było sucho. NIe mam pojecia czy to powoduje cykanie ale zgadza sie to ze ten zawór jest na 6 cyl i po odsłuchu słuchawkami tez cyka 6 cyl .Moje podejrzenie pada na peknietą sprezyne zaworu lub jej zuzycie napisze jak bede po zabiegu wymiany sprzezyn zaworowych.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.