Witam wszystkich Problem dotyczy komunikatów, który pojawia się na ułamek sekundy podczas mocnego przyspieszania na trybie SPORT - włącza na chwilę tryb awaryjny z kontrolkami na desce i czasem po ułamku sekundy (po puszczeniu gazu) pracuje już normalnie, błędy znikają. Czasem zdarza się, że wejdzie tryb awaryjny i dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu działa normalnie. Drugi przypadek, który pokazuje błędy na wyświetlaczu na ułamek sekundy to jak zatrzymuję się i włączam bieg R (wsteczny). Błędy wyskakują dosłownie na ułamek sekundy i nie jestem w stanie ich przeczytać. Nie dzieje się to zawsze. Zarejestrowane błędy w sterowniku EGS to: 5079 - No message via serial cable - błąd stały dający się wykasować, ale powracający po ponownym włączeniu zapłonu. 507A - Serial cable, information implausible - błąd stały dający się wykasować, ale powracający po ponownym włączeniu zapłonu. CF29 - No message from the trailer module, receiver EGS, transmitter AHM - błąd wyskakujący po opisanych zdarzeniach. Diagnozowane Autologic BMW. Przy INPiE podobnie. ISTA naprowadza jakby na przełącznik biegów przy kierownicy. W parametrach na INPiE przy sprawdzaniu naciskania przycisków i zmiany biegów jakby nie pokazywał zmiany naciskając przycisk P na manetce zmiany biegów. Na innych sterownikach brak znaczących błędów. W DDE mam tylko błąd 6 świecy żarowej, ale to niedawno wyskoczyło i soft close na dwojgu drzwi. Nie umiem odnaleźć schematów połączeń pomiędzy EGS, a AHM o ile takie są, a tak sugeruje błąd. HELP - gdzie szukać i jak szukać? Samochód wyposażony w oryginalny, domontowywany hak holowniczy. Jeszcze nie używałem.