Przykro mi, ale data produkcji filtra o niczym nie świadczy, jest to tylko poszlaka, a nie dowód. Musiałbyś mieć rejestr zawierający daty wymiany filtrów, numery zastosowanych filtrów oraz stosowną dokumentacją zdjęciową... Doszczegóławiając, chciałbym pozyskać informacje co najlepiej zrobić w sytuacji łuszczącej się pompy wysokiego ciśnienia, czyli: - np. warto wymienić wszystko w ASO gdyż xyz - istotnym jest, aby kupić nową pompę - można pompę regenerować w warsztatach Bosch - kluczowym jest wymiana przewodów paliwowych, gdyż xyz... Próbuję posklejać te puzzle, tak aby z jednej strony przeprowadzić tą naprawę na odpowiednim poziomie technicznym, a z drugiej strony nie płacić absurdalnej kwoty w ASO (w moich wyliczeń ASO życzy sobie 6kzł za robociznę i 32kzł (bądź 16k) za części). Na chwilę obecną propozycja wygląda następująco: - pompa: do regeneracji w puncie Bosch -> dają gwarancję - wtryski: do sprawdzenia, ewentualnie zakup używanych i ich sprawdzenie - zbiornik: czyszczenie - przewody paliwowe: czyszczenie - listwa paliwowa: wymiana na nową - filtry paliwa: dwa nowe Pytanie czy to rozsądny plan, czy czegoś w nim nie zmieniać.