Skocz do zawartości

Kris5935

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw F30 318 D 2014r 143km ----> 188 km

Osiągnięcia Kris5935

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dodam wam jeszcze że zakup samego słupka silnika wyszedł by jakieś 7 tyś zł z gwarancją tylko na rozruch + 1000 zł rozrząd i 400 zł jego przełożenie + oleje 200zl i 800 zł.montaz demontaż silnik w aucie . Dodatkowo jak traficie na silnik który leżał w magazynie rok w niewiadomo jakich warunkach to powodzenia . Na pytanie sprzedawcy ile ten potencjalny silnik ma przebiegu usłyszałem ( nie wiem jest z demontażu ). Chociaż nie kłamał :D
  2. A objawy zużytego rozrządu jakieś były ? Przez ostatnie 4 tyś . Miałem wrażenie że był lekko metaliczny nie wyczuwalne praktyczne odgłos przy odpaleniu zimnego silnika ale zaraz prawie znikało. Myślałem że jestem przewrazliwiony bo się nacztalem też wcześniej na forum o tym rozrzadzie .
  3. Części potrzebne do remontu samej głowicy ( cenny rzeczy prawie na pierwszy montaż ) . Z małym prawie Zestaw napędu pompy dół firmy febi 340 zł Rozrząd komplet gora firmy febi 440 zl Uszczelniacz walu korbowrgo corteco 40zl Koło pompy wysokiej cisniena orginal 230 zl Dysza natrysku oleju- 60 zł Kompletny zestaw uszczelek silnika gora 75zl + 90 zł + 36 zł Uszczelka głowicy cylindrów 330 zl Elementy wtryskiwacza ( podkładki ) 4 szt. -12 zł Filtr oleju 40 zł Olej silnikowy 150 zł Zestaw śrub głowicy cylindrów 90zl Dzwigienki zaworowe 16sztuk firmy Inna = 640 zł Podstawa wałków rozrządu nowa z BMW 970 zł Razem części okolo 3400 zł . Bardzo dobrej jakości . Nawet jeden zawór nie został pokrzywiony u mnie ! . Cena nie obejmuje zaworów i ich szlifowania lub ewentualnej wymiany .
  4. Witam . Po otwarciu silnika okazało się że jest pęknięty łańcuch który napedza wałki , poszła podstawka pod walkami , dzwigienki zaworów . Ale zawory są proste bo nie uderzyły w tłoki bo tak szczęśliwie się łańcuch zablokował po zerwaniu. Robocizna 2200 zł mechanik Części na pierwszy montaż wysokiej półki jak OEM z hurtowni kosztują mnie 2300 zł + 150 olej(rozrząd . Dzwigennki, zimeringi , uszczelka głowicy, śruby. Koło pompy , rozrzad 970 zł podstawa pod walkami z bmw tylko oryginalna ( zamiennika nie ma ) Razem naprawa uszkodzonej góry w zasadzie wyjdzie jakieś 5800 zł :duh: na wysokiej jakości produktach zamiennych . Silnik według mechanika wytrzyma jakieś kolejne 100 tyś km . Czy warto kupować diesla ? Niech każdy sobie sam odpowie . Dodam że po peknietym rozrzadzie zablokowało kola i okrecilo w druga stronę i to tak że dwumasa jest przypalona . Ślizgneła dość ostro przez rozrząd . Na dobra sprawę mechanik sugerował żebym dołożył 2000 tyś i wymienił sprzęgło bo może być uszkodzone po tym zerwaniu . Nie zgodziłem się bo mnie nie stać . 2. Nie wiadomo czy silnik będzie chodził poprawnie bo walki rozrzadu już mogą być krzywe po zerwaniu a na tokarce nie sprawdzisz czy są krzywe tego.rodzaju walki . Płacę 5700 zł za coś co niby jest złożone na oryginalnych prawie częściach a nie mam pewności że po tym uszkodzeniu będzie jeździlio . W hyundai coupe na benzynę za 1700 zrobiłem remont głowicy po 100 tyś na LPG. I auto jeździło. Różnica była taka że hyundai był wart 10 000 tyś i poruszał się z prędkością 140km na h po autostradzie . Przebieg 100 tyś zepsute Rok : 2004 A BMW kosztowało mnie 82 000 tyś zł . I porusza się z prędkością 160 km na h po autostradzie . Przebieg 60 tyś zepsute Rok : 2014 BMW nie jest warte od modelu e60 . Pierwsza lepsza kia z 7 letnia gwarancja i hyundai z 5 letnia gwarancja jest lepszy od niemieckiego szrotu do którego będziecie ciągle dokładac !!! . Dodam że auto zakupiłem w salonie w niemczech po leasingu z wszystkimi fakturami na przebieg . Jestem pewny co do tego że ma 180 tyś na dzień dzisiejszy . Pozdrawiam miłośników BMW mówiąc na drodze miajajc kolejne takie samo "kolejne BMW to jeszcze jeździ :)" Wycenę napisalem dla potomnych . Mam nadzieję że dałem kilku osoba do myślenia bo potem są jednak ogromne koszty . Lepiej zapobiegawczo wymienić sobie to za 800 zł wyciągnięcie silnika 2500 zł części i macie spokój 100 Tyś takie moje przemyślenia !! Pozdrawiam wszystkich
  5. Witam , nigdy więcej bmw ! :/ przed wczoraj na autostradzie pęknął mi łańcuch rozrządu :shock: przy prędkości 160 km/h . Przebieg 177 tys . Zablokowało silnik , a silnik koła . Ale na szczęście wyrwało 6 bieg na "luz" i żyje :duh: Z tego co się zdarzyłem zorientować nie konieczna jest wymiana na nowy blok silnika . W silnikach tych są prostopadle ustawione zawory do tłoków , a "klawiatura" jest tak miękka że pierwsze ona sie uszkadza . Generalnie kończy się podobno na wyciągnieciu silnika z auta ~3tys, nowej klawiaturze 1tys , rozrząd 1 tys . Dzwoniłem do woj.Zachodniopomorskiego pan za ta usluge powiedział 4300zł w moim rejonie liczą około 6000 tys. Naprawiał ktoś już może ten silnik ? można podrzucić namiary na jakiś warsztat :search: lub ceny ile was kosztowało ? (dojade z tym bmw wszedzie od Krakowa w promieniu 300 km) Dziele się z wami tymi informacjami bo duzo ludzi wymienia łańcuchy płaci po 3 tys a pytanie czy nie warto zaryzykować i poczekać do końca , dziś większość ma assistance :lol: :-P Bo nie ma tutaj reguły Dodam tylko że mój stary Hyundai 2.0 + LPG przejeździł 100 tys po autostradach Niemcy - Polska , a to bawarskie padło 60 tys po tych samych autostradach .
  6. U mnie przed wczoraj strzelił rozrząd na autostradzie przy prędkości 160 km/h . Remont drugi blok do max 10 tys , lub ryzyko i zostawienie tego korbowodu i bloku do 6 tys zł . Przed tym nie wydawał żadnych dźwieków podejrzanych , poprostu się zerwał . Nigdy więcej bmw , chyba że e46 . Dziękuje .
  7. Tunner zaproponował wgranie oryginalnej mapy i przed chipem ale twierdzi że to nie jest błąd mapy . Więc co pierwsze sprawdzić ciśnienie w listwie jakie jest prawidłowe? :duh: Dodam że na zimnym silniku póki nie osiągnie temperatury roboczej nie możliwe jest praktycznie "odpalenie" tej kontrolki. Próbowałem dla testu .
  8. Jeżdżę praktycznie cały czas po autostradach w niemczech z prędkościami rzędu 200 km /h i samochód bierze w granicach 1L/6tys Przebieg bmw to 140 tyś. Dodam że posiadam dwa inne auta z salonu na firme mają po 40 tyś przebiegu i też dolewam do nich olej . Bmw skończyło się na seri e60. W tej f30 pod maską żaden element nie siedzi sztywno . Wszystko ma luzy i się tłucze o silniku nie wspomnę. Brat mój ma starą f60 tam wszystko pasuje i przebiegu ma 270 tyś i tam pod maską nic nie dzwoni i plastki lepsze . Tam chcieli żeby to było dobre . Dzis nawet Mercedes jest awaryjny w szczególnie te nowe modele. Wydałem na to bmw z 2014 roku sporo pieniędzy a widzę że mógłbym to mieć w bmw z 2004 roku . I lepsze jakościowo by było!!
  9. Witam. Silnik 318d n47 143 km po chipie na 188 km :D . Samochód miesiąc jeździł bez awarii po zmianie mapy i nic się nie dzialo natomiast dziś po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu zaczęła się oświetlać kontrolka od " niskie ciśnienie szyny CR " :shock: Co warto pierwsze sprawdzić? Gdzie szukać błędu w mapie chipa czy może w układzie ciśnienia paliwa czy czujniku . Dodam że samochód nie ma żadnych objawów nie szarpie a osiągnięcie 180 km /h nie stanowi problemu jeżeli go delikatnie rozpędzam . Po zaswieceniu wyrzuca błąd "uwaga awaria napędu jedz dalej wolno " Miał ktoś coś podobna usterkę? Lepiej szukać usterki w mapie czy fizycznie w czujnikach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.