Skocz do zawartości

520i

Zarejestrowani
  • Postów

    666
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana 520i w dniu 28 Marca 2024

Użytkownicy przyznają 520i punkty reputacji!

O 520i

  • Urodziny 22 Kwietnia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520i e39 1999 touring norek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 520i

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

19

Reputacja

  1. znajdź korek do wlewania oleju do skrzyni (jest z boku skrzyni, gdy skrzynia jest zimna, olej się nie wyleje), włóż rurkę na stzrykawce i odessij trochę oleju, jesli bardzo śmierdzi, skrzynia jest spalona. W Twoim wypadku raczej to nie to. szukałbym błędów elektrycznych -braku styku, zaśniedziałych wtyczek -zwłaszcza tej na skrzyni. jakim programem skanujesz auto? tylko INPA albo ISTA
  2. 520i

    e39 przekladka klapy w touringu

    tak wygląda blenda
  3. 520i

    e39 przekladka klapy w touringu

    da się je zdemontować, tylko trzeba spojrzeć na rysunki gdzie są trzpienie mocujące. Na pewno musisz kupić te prostokątne zaślepki po bokach otwartej klapy. Ich się nie da zdemontować nie łamiąc ich. Reszta plastików jest do uratowania, ale obejrzyj dokładnie obrazki montażowe...do tego sporo cierpliwości i delikatności.....
  4. 520i

    e39 przekladka klapy w touringu

    nie da rady. do tych śrub dostęp jest tylko od góry rozbrojonej klapy....i jest tyle miejsca, że zmieści się grzechotka i przedłużka. Nie ma miejsca na szlifierkę. Od strony wewnętrznej, zapomnij że włożysz szlifierkę..... no i ewentualnie, jesli jednak udałoby się odciać te śruby, to jak dospawać przedłużki, skoro te śruby są zatopione w plastiku, a jak plastik dostanie temparatury, to się topi.....
  5. 520i

    e39 przekladka klapy w touringu

    zanim się weźmiesz za wymianę klapy, kup amrotyzatory szyby i klapy....... o ile z siłownikami szyby nie ma problemu (siła podnoszenia) to z siłownikami klapy trzeba szukać takich które mają fabryczną siłę podnoszenia..... Jak już kupisz klapę - nie ma znaczenia lift przedlift (klapy są takie same), dokładnie ją wyczyść i zakonserwuj. Zwróć uwagę na blendę nad rejestracją.....tam się czai rdza.. I ostrożnie z odkręcaniem tej blendy - kosztuje ku...wsko dużo... jest mocowana na dwie śruby zatopione w plastiku i przy odkręcaniu, plastik lubi pęknąć i 450 pln trza liczyć na nową. Czy są różnice miedzy klapami manualnymi a pneumatyczną? Nie wiem, ale raczej nie powinno być. Różnica jest tylko taka że w manualnej są amory, a w pneumatycznej - siłownik... Jak będziesz rozbrajał swoją klapę z plastików - polecam przejrzenie w sklepach czy na allegro ile kosztują te plastiki.......
  6. nie o to chodzi. Odłącz całkowicie gaz -0 wyjmij bezpiecznik gazu, tak aby auto jeździło na samej benzynie
  7. to akurat nie do końca dobra metoda. lepsza jest metoda na dym, tyle że musisz mieć wytwornicę dymu i kompresor.... ja w ten sposób znalazłem dziurę w pokrywie zaworów u kolegi
  8. chodzi o te przepustnice "elektroniczno- linkowe"
  9. 520i

    M52 b28 stuki w silniku

    problem z ciśnieniem?
  10. 520i

    E39 problem IHKA

    no więc to nie zimne luty, tylko podpięty silnik powodował skierowanie ogrzewania na nogi a nie na szybę. Po odpięciu owego silniczka - wszystko wróciło do normy.... a tu, nie żebym się chwalił... na ostatnim zdjęciu jest dziura w obudowie - miejsce na jeża - zapewne. Podwójna wtyczka z zdjęcia nr 3, to podłączenie "prundu" i jeża właśnie. dmuchawa jest z X5 - zakupiona jak napisałem wyżej - w celach zapoznawczych.... teraz trzeba szukać takiej do e39... i ciekawe czy będzie gniazdo elektryczne na zwykłą cztero pinową wtyczkę z tylnego nawiewu czy brak jeszcze w aucie odpowiedniej wiązki aby tą dmuchawę podłączyć..... na pewno będę szukał silniczka nr 6 aby go podłączyć do nawiewu z przodu (pod deską z prawej strony)
  11. 520i

    E39 problem IHKA

    dziś rano bmw mnie zaskoczyło..... brakiem ogrzewania.... Jak to dobrze mieć magazyn części. Szybka akcja, wypięcie starego panelu, wpięcie zapasu i jest ogrzewanie. Po pracy rozebrałem panel i wygląda że są zimne luty....Wpiąłem panel na chwilę, kontrolki się nie świecą, ale słychać dmuchawę, więc pewnie zimne luty.....
  12. 520i

    E39 problem IHKA

    ale w domu ( w Gdyni) już leży to.... co prawda z X5, ale zakupiłem dla celów "zapoznawczych" kosztował 25 pln...... Myślę że bardziej chodzi właśnie o silnik nr 6 niż właśnie to "ustrojstwo" ze zdjęcia... cóż, trzeba szukać tego silnika, podłączyć i zobaczyć co to da....
  13. 520i

    E39 problem IHKA

    nie. Gdy zamontuję ten silnik, nie działa szybki nawiew na szybę - odparowanie. Cała para idzie na nogi..... Albo muszę znaleźć oryginalny panel (już go mam zainstalowane) i wykodować ten "rear compartment..." albo muszę znaleźć silnik numer 6, podłączyć go i zobaczyć co to da....
  14. 520i

    E39 problem IHKA

    na ten z numeem 6 - nie ma dziury w tym miejscu w którym powinien on być zainstalowany.... Jest tylko kabelek do którego on powinien być podłączony.... i teraz tak: zarówno na oryginalnym panelu jak i na podmienionym wczoraj ISTA pokazała błąd tego silnika "rear compartment flap motor" Różnica była tylko taka że oryginalny panel pokazał serię błędów tak jak na ostatnim zdjęciu ( po wykasowaniu ich i ponownym skanowaniu pozostał tylko błąd "rear compartment...") Na zastępczym panelu pokazało jeszcze błąd "inside sensor fan". Zamontowałem oryginalny panel i czekam na ten moduł z x5 ( aukcji nie było numerów tej części, a że kosztował tylko 25 zeta...), który kupiłem. Zobaczymy co będzie.
  15. 520i

    E39 problem IHKA

    dziś, kolejne przeboje: z rana auto jest całe wilgotne (klimat jak w wietnamie -wilgoć, tyle że zimniej). Włączam silny nawiew na szybę aby odparowała, a tu całe ciepło idzie na nogi. Naciśnięcie jakiegokolwiek klawisza aby nawiew szedł gdzieś indziej -nieskuteczne. dopiero gdy wyłączyłem auto i włączyłem ponownie, klapa zadziałała i nawiew poszedł na szybę.... wczoraj znalazłem na "wiodącym serwisie aukcyjnym" taki silnik na tył. Tyle że on jest z X5. Był tani, więc kupiłem - przynajmniej będzie do obejrzenia i wykukania, "o co kaman". mały update: polazłem do auta, odpaliłem, dałem nawiew na szybę (prawy górny klawisz) a tu wieje na nogi. Podmiana panelu nic nie dała... odpiąłem ten dodatkowy silnik - nawiew na szybę powrócił.... Od czasu gdy go wpiąłem, nie używałem szybkiego odparowania szyby..... Dopiero dziś byłem zmuszony... silnik ma numer: 8 363795.9 (to część numeru) i powinien być zainstalowany na pozycji numer 4 https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/e39-touring/520i-m52-ece-automat/ogrzewanie-i-klimatyzacja/naped-nastawczy-autom-klimatyzacji-64_0680 i jest firmy Siemens.... Jutro podmienię panel na ten oryginalny....tyle że ISTA pójdzie w ruch przed wymianą i po wymianie panelu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.